Originally posted by Tommix
View Post
M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Ai niin, sulla on N55 mosallaOriginally posted by TKb View PostN55 konetta meinasin. Milloin loppuu turbo ja milloin polttoainejärjestelmä? Mihin lukemiin porukka päässy esim. Downpipe, välijäähdytin, bms intake, jb4/mhd, chargepipe, putkisto.
.
Yllä mainituilla vireillä 400 hv:n saakka voi päästä vakio turbolla/polttoainepuolella. Customsoftalla ahtoja nostamalla kriittisiin pakopaineisiin voi 420 hv irrota.
400 hv:n jälkeen vaatii sitten jo stage 2 tai 3 turbon ja PI:n + Stage 2 tai 3 LPFP.
Alkupään N55:ssa on vissiin sama HPFP kuin N54, joten siihen ei taida kunnon päivitys pumppua olla?
Leave a comment:
-
Originally posted by JHe View PostDownpipe ilman katalysaattoria, isompi cooleri, vakio intake, chargepipe, vakio putkisto, MHD stage 2+ 98E:llä 431 hv ja vääntöä oli jotain 620-630 Nm.
Missä penkitetty? Ihmiset penkittää niin erilaisia numeroita että itse uskon suurimman syyn heittoon olevan penkkien väliset erot. Ja tarkoitus ei ole siis ottaa nyt kantaa siihen että paljonko milläkin konoonpanolla pitäisi löytyäLast edited by BMW; 09-03-2020, 15:48.
Leave a comment:
-
Kyseessä lienee EWG malli, PWG ei ihan noihin pääse, mikä noissa E sarjan 135 on käytössä ja alkupään m135.Originally posted by JHe View PostDownpipe ilman katalysaattoria, isompi cooleri, vakio intake, chargepipe, vakio putkisto, MHD stage 2+ 98E:llä 431 hv ja vääntöä oli jotain 620-630 Nm.
Leave a comment:
-
Originally posted by TKb View PostN55 konetta meinasin. Milloin loppuu turbo ja milloin polttoainejärjestelmä? Mihin lukemiin porukka päässy esim. Downpipe, välijäähdytin, bms intake, jb4/mhd, chargepipe, putkisto.
Downpipe ilman katalysaattoria, isompi cooleri, vakio intake, chargepipe, vakio putkisto, MHD stage 2+ 98E:llä 431 hv ja vääntöä oli jotain 620-630 Nm.
Leave a comment:
-
N55 konetta meinasin. Milloin loppuu turbo ja milloin polttoainejärjestelmä? Mihin lukemiin porukka päässy esim. Downpipe, välijäähdytin, bms intake, jb4/mhd, chargepipe, putkisto.
Originally posted by Tommix View PostPenkitin (N54) vakio-osilla vain MHD Stage 2+ koneessa ja E98:lla 398 hv.
Vakioturbot loppuu 460 hv:n
Tuon yli kun mennään tehotavotteissa, niin viimeistään pitää polttoainepuolta alkaa päivittämään.
Täällä juttua N54:n virittämisestä:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...ht=N54+viritys
Leave a comment:
-
Penkitin (N54) vakio-osilla vain MHD Stage 2+ koneessa ja E98:lla 398 hv.Originally posted by TKb View PostTerve. Minkälaisia teholukemia porukka saanut ilman turbo ja polttoainejärjestelmän muutoksia? Ja mihin asti vakio turbo riittää ja milloin polttoainejärjestelmä loppuu?
Vakioturbot loppuu 460 hv:n
Tuon yli kun mennään tehotavotteissa, niin viimeistään pitää polttoainepuolta alkaa päivittämään.
Täällä juttua N54:n virittämisestä:
Leave a comment:
-
Terve. Minkälaisia teholukemia porukka saanut ilman turbo ja polttoainejärjestelmän muutoksia? Ja mihin asti vakio turbo riittää ja milloin polttoainejärjestelmä loppuu?
Leave a comment:
-
On lähempänä comfortia, eli "pitkä kaasu". ECO Pro paranee jonkin verran myös, ei ole niin kuollut mutta pykältää vaihteita samoin kuin ennenkin.Originally posted by msalojaa View PostTätä en olekaan kokeillut koskaan vaikka MHD onkin. Onko linear se vaste mikä on Comfortissa ja DSC OFF vakiona eikä se sportin tosi äkäinen (edit: vai kumpikaan näistä)?
Sport+, Äkäisyys häviää siinä määrin että ei ole enää täysi kaasu puolella kaasulla...Kumminkin niin että ahto kartan agressiivisuus tuntuu olevan vielä tallella.
Kaikin puolin loogisempi ja helpompi ajaa, takaveto vehkeille sanoisin että aika ehdoton jos meinaa
jotain lähtöjä ottaa...
Kai sen lineaarisen kaasun luulis tarkoittavan että sama vaste kaikilla ajomodeilla, mun mielestä ei ihan.
Suosittelen kokeilemaan, ite tykkäsin.
Leave a comment:
-
Originally posted by SC90 View PostHeps!
Tulipa ostettua tuollainen e82 2009 135i Alpinweiss III -värillä ja ruskealla nahkasisustalla.
Autoon rakenteluun lyöty rahaa yli 20 tonnia.
Oletteko muuttaneet omistanne alustoja kuinka paljon, siis muutakin, kuin iskareita + jousia?
Tähän ostamaani coupeen on vaihdettu taakse kaikki e92 M3:sen osat aina perää myöten. Myös eteen vaihdettu M3:sen tukivarret ainakin.
Kokemuksia näistä olisi kiva saada.
Itse en ole autoa päässyt vielä ajamaan, on vasta tulossa ulkomailta.
Tähän vois tulla enempi vastauksia kun olisi oikeassa osiossa... mutta onnittelut hankinnasta
Leave a comment:
-
Sivukuvaa heti kun saan uudet jouset alle. Tilasin H&R -25mm setin, nyt näyttää vielä hölmöltä kun on niin iso wheelgap vakio alustallaOriginally posted by Jussi140i View PostOn myös mun mielestä paremman näköinen kun on edessä kapeampi
Koska tulee sivukuvaa autosta
Peilinkuori/peili näyttää juuri sellaiselta minkä haluaisin omaani. Mikä on sen valmistaja/ hankinta paikka. :think
Ja joo, ebaysta ja varmaan jokasesta nettikaupasta mikä myy bmw:hen kamaa löytyy noita peilinkuoria.
Leave a comment:
-
https://www.ebay.de/itm/Premium-Blac...UAAOSwFZZcLh7E Ebaysta ainaki löytyy jotain ja muutamaa erilaista.Originally posted by Jussi140i View PostOn myös mun mielestä paremman näköinen kun on edessä kapeampi
Koska tulee sivukuvaa autosta
Peilinkuori/peili näyttää juuri sellaiselta minkä haluaisin omaani. Mikä on sen valmistaja/ hankinta paikka. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by 4llu- View PostVoi mennä samoilla, itse otin ulkonäkösyistä kapeamman eteen ja leveämmän taakse, kyllä noita vanteita löytyy lähes joka valmistajalta mitkä ykköseen menee, se että löytää vaan just sellasilla spekseillä kun haluaa, kun itse haluan että vanne on just eikä melkeen siinä kaaren tasalla niin on vähän vaikeampi löytää
jos hyväksyy että vanteet jää reippaasti kaaren sisään niin vaihtoehtoja löytyy monia.

On myös mun mielestä paremman näköinen kun on edessä kapeampi
Koska tulee sivukuvaa autosta
Peilinkuori/peili näyttää juuri sellaiselta minkä haluaisin omaani. Mikä on sen valmistaja/ hankinta paikka. :think
Leave a comment:
Leave a comment: