Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Näyttää että vanhempaa kuin 10/87 on saatavana, käynee suoraan :think http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...on_tank/#pos_4
Leave a comment:
-
-
Mikä jarrunestesäiliö vanhan tilalle 325:een?
Orkkiksen valmistus lopetettu, sopiiko joku muu suoraan tilalle sellaisenaan?
Leave a comment:
-
-
Uteliaisuus heräsi..Tässä kuvassa näköjään tuossa boosterissa on vain yksi alipaineletku, niin onko se mahdollista tehdä sellaiseen, missä on kaksi letkua vai, tiedän että kuvassa on ix, eli onko se vain mahdollista facelift ix:n boosterin kanssa vai toimisiko esim prefacelift ix:n boosterin kanssa. Onko tuolla jotain tekemistä, kun on suora tyhjäkäyntimoottori vai
Mul oli alkuvuoden 1989 facelift ix, missä sama boosteri. Mutta kaikissa e30:sissä on ollut kahdella alipaineletkulla, niin voisiko tuollaisen yhden letkun alipaine jutun tehdä, kun olen joskus aikaisemminkin mietiskellyt, että miksi kaksi ja syy miksi tälläistä tekisi, niin tekisi yksinkertaisemman vai tarviiko se välttämättä kaksi letkua
Tässä myös yhdellä alipaineletkulla tehostimeen
Tässä facelift ix, missä on kahdella alipaineletkulla boosterilla
Last edited by MikeDry; 13-01-2023, 20:41.
Leave a comment:
-
-
Lähteekö M20 öljypohjasta irti loiskelevyn tapainen osa? Tasoanturin puoleisen reunan pienet tapit on vain tökätty sellasiin kumitatteihin tms, niistä antaa hiukan periksi. Toinen reuna onkin sitten suht jämäkästi kiinni öljypohjassa. Todennäköisesti siitä syntyy vain tuhoa, mutta olis paljon helpompi putsata jos sen saisi irti.
Leave a comment:
-
-
Mun omakohtainen kokemus(toiset sanoo ettei mitää järkeä)
Vein yhdet m20b25 suuttimet huoltoon Vistemaan silloin vielä tekivät suuttimien huoltoa. Niin ainakin testi paperin mukaan eroa oli ja kyllä minusta jo tyhjäkäynnillä oli havaittavissa eroa(tosin tämä voi olla plaseboa). Myös tuli puheeksi testaajan kanssa, kun kyseessä on tuollaiset suuttimia olisi hyvä huoltaa...Itse suosittelen
Leave a comment:
-
-
Onko täällä kellään kokemuksia M20B20 suuttimien kunnostuksesta? Kyseessä siis -88 eli Motronicilla oleva. Isäukon kohta puoli miljoonaa ajetussa on alkuperäiset suuttimet ja hieman käyntihäiriötä, niin tuli mieleen, jos suuttimiin vaihtaisi ne kärjet. Uusia suuttimia ei kannata haaveillakaan kun maksaavat miljoonia. Onko täällä kukaan noita kunnostanu ja saanut mitään havaittuja muutoksia?
Nuo suuttimien tiivisteet, suodattimet ja kärjet ei montaa kymppiä kuitenkaan maksa. Pitää samalla uusata nuo sytkäosat eli piuhat ja kattoo mitä virranjakaja on syöny.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostMitä voisi pyytää 316 -88 neliovisesta ruoste kasasta? Se on silleen purettu, että moottori ja renkaat on paikallaan! Kaikki osat pitäisi olla tallella! Vai, saisiko metalliromuksi myymisestä parhaan hinnan?
Leave a comment:
-
-
Mitä voisi pyytää 316 -88 neliovisesta ruoste kasasta? Se on silleen purettu, että moottori ja renkaat on paikallaan! Kaikki osat pitäisi olla tallella! Vai, saisiko metalliromuksi myymisestä parhaan hinnan?
Leave a comment:
-
-
Bemareista 316i ja 318i, ei väliä onko m10 vai 40, levyn koko 260x12. Muista merkeistä ei tietoa mutta ei nuo mitat riitä, keskiö täytyy tietysti osua kohdalleen.
Leave a comment:
-
-
Kiire! Käykö mistään muusta autosta jarrulevyt eteen 316i tuulettamattomien ja absittomien tilalle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by niiksu View PostKiitos vielä nullzwei, tämän avulla löytyi syy käynnistämätömyyteen. Jälkiasenteinen ajonestohan siellä temppuili. Nyt se on ohitettu ja taas rokkaa
Tuo zone on oikea matolaatikko, hyviä juttuja pullollaan, mutta välillä joutuu miettimään mitä joe on tarkoittanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nullzwei View PostErilaisiin kysymyksiin erilaisia vastauksia:
https://www.e30zone.net/e30wiki/inde...s_Troubleshoot
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nullzwei View PostErilaisiin kysymyksiin erilaisia vastauksia:
https://www.e30zone.net/e30wiki/inde...s_Troubleshoot
Leave a comment:
-
Leave a comment: