Tuli joku ihme aivopieru ja vetäsin polttoainelinjat tallista löytyneellä aluputkella.
Kun homma oli valmis niin aloin vasta miettimään että hitto, lähtö 8mm ja paluu 6,35mm ULKO halkaisijalla. Riittääköhän tuo paluu M50b20 koneelle ?
Samaten kun kurkistin missä kunnossa tankki on seisonnan jälkeen niin onko tuossa pumpun yläpuolella joku paineensäädin tai vastaava ? Riittääkö
Tuo M40 vakiosetti tuolle koneelle ?
Tuli joku ihme aivopieru ja vetäsin polttoainelinjat tallista löytyneellä aluputkella.
Kun homma oli valmis niin aloin vasta miettimään että hitto, lähtö 8mm ja paluu 6,35mm ULKO halkaisijalla. Riittääköhän tuo paluu M50b20 koneelle ?
Samaten kun kurkistin missä kunnossa tankki on seisonnan jälkeen niin onko tuossa pumpun yläpuolella joku paineensäädin tai vastaava ? Riittääkö
Tuo M40 vakiosetti tuolle koneelle ?
Voi. Mutta jos aiot pitää koneen vakiona, niin on aika paska ja erittäin työläs ratkaisu ohittaa ajonesto M52 ecusta ajoneston ohitus on hyvin simppeli homma, eikä maksa paljoa teettää.
Multa löytys kyllä yks ylimääränen ms3v3 kans mutta näinköhän saa vanokset toimimaan sillä🤔
Voi. Mutta jos aiot pitää koneen vakiona, niin on aika paska ja erittäin työläs ratkaisu ohittaa ajonesto M52 ecusta ajoneston ohitus on hyvin simppeli homma, eikä maksa paljoa teettää.
Joo oon ymmärtäny että sais parisataa maksaa siitä operaatiosta ja tulossa ahdettuna jos ei heti niin vuoden sisään.
Voi. Mutta jos aiot pitää koneen vakiona, niin on aika paska ja erittäin työläs ratkaisu ohittaa ajonesto M52 ecusta ajoneston ohitus on hyvin simppeli homma, eikä maksa paljoa teettää.
Ajon eston voikohan ohittaa ostamalla kdfi moottorinohjauksen? Ja e34 öljypohja, tikku ja se pumpun putki tosiaan löytyy jo. Mitäs muuta tulee ongelmaksi? Kardaani löytyy 4 ja 6 sylinterisen e30 molemmat ja alusta on valmiina e30 iso alusta ilman abs kun ne ei vissiin tähän swappiin oo pakolliset.
Tuli tosiaan ostettua m52b25 joka peräisin e39 korista ja laatikko on zf. Tällaisen löysin netistä missä tulis koneen kannakkeet ja laatikonkannakkeet + adapteri kardaanille. https://revshift.com/products/e30-24...37791420645553 Mahtaakohan tuolla mennä? Ja sitten seuraava ongelma on jarrutehostaja kun ei oikeen mitään tunnu löytyvän enään mistään (e21, golf 1/2, e90) niin mistähän sais tai alkais kyselee? Koneenkirvat ostan ne e36 mallisen ja sähkösarjaa pitää katsoa saako sopimaan tuohon.
Se on varmaan m20 peräisin oleva zf eli s5-16 mikä vastaa getrag 240 ja sama kardaani käy, mulla on ollu molemmat käytössä. 320z yms isommat zf lootat on isommalla kardaanilla
Näin se taitaa olla, maailmalta löysin tietoa että lootat olis ulkomitoiltaan sekä laipat samat. Vain eri valmistaja. Tämä tukisi realoem väitettä vain yhdelle kardaanille.
Kysymyksestä toiseen, onko leimattu paljon noita M50b20 patoja käyttäen verrokkina 320i ? siinähän olisi tehoraja 150hp ? kun tuo pata antaa sen 149hp. Näin ollen 316i alustamuutokset olisi vain tuuletetut levyt eteen + jouset. Sitten jos vahingossa sattuis stroukkaamaan vaikkapa 3l asti...
Kaverin puolesta kyselen...
Se on varmaan m20 peräisin oleva zf eli s5-16 mikä vastaa getrag 240 ja sama kardaani käy, mulla on ollu molemmat käytössä. 320z yms isommat zf lootat on isommalla kardaanilla
Leave a comment: