Mistäs nykyään kannattaa tilailla erikoisempia peltiosia?
Tarvetta olisi tankin täyttöputkelle ja sille takapenkin alla olevalle huohotusletkun putkelle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Takapenkin istuinosa tulee etureunasta kiinni sellaiseen pyöreähköön nippiin (kuvassa) mikä on kiinni kiinteästi korissa. Minä 20-vee ajattelin että turha osa, teen kaksipaikkaisen auton ja rällököin ne pois (alkoholilla epäillään olleen osuutta asiaan). Nyt lähes 20-vuotta myöhemmin tuli mieleen että olisi kuitenkin kiva saada takapenkki paikalleen
Kysymys kuuluu että onko nuo korissa olevat kiinnikkeet samat avossa kuin muissa korimalleissa? Ajattelin jostain purkuautosta koittaa metsästää niin pääsee ehkä helpoimmalla...
Ps. Saa tarjota jos löytyy
Leave a comment:
-
-
Originally posted by marjatsalo.15 View PostMitattu johdot, ei oo maissa kiinni
Mikäli ei ole mittaristosta (ml. SI-board) tai anturista riippuvainen, niin sit mä lähtisin hakemaan vikaa ulkoisista häiriöistä esim. nopeussignaalin ulostulon puolelta.
Esim. Liitin C2 - pinni 10 (ECU)
Liitin C3 - pinni 26 (OBC)
Liitin C6 - pinni 1 (Cruise)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postsehän toimii maadoittamalla
jostain on korissa kiinni:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by marjatsalo.15 View PostOnko kenelläkään tullut vastaan seuraavanlaista vikaa?
Elikkä nopeusmittari näyttää reilu 100km/h lukemaa kun laittaa virrat tai valot päälle paikallaan ollessa ja ajossa nopeudesta riippumatta näyttää n.120km/h lukemaa kokoajan.
Kokeiltu toisella "varmasti ehjällä" mittaristolla ja tekee täysin samaa.
Perän nopeusanturin vaihdoin myös ja sillä ei vaikutusta eikä myöskään vaikutusta onko nopeusanturin liitin irti.
jostain on korissa kiinni:think
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään tullut vastaan seuraavanlaista vikaa?
Elikkä nopeusmittari näyttää reilu 100km/h lukemaa kun laittaa virrat tai valot päälle paikallaan ollessa ja ajossa nopeudesta riippumatta näyttää n.120km/h lukemaa kokoajan.
Kokeiltu toisella "varmasti ehjällä" mittaristolla ja tekee täysin samaa.
Perän nopeusanturin vaihdoin myös ja sillä ei vaikutusta eikä myöskään vaikutusta onko nopeusanturin liitin irti.
Leave a comment:
-
-
Näyttää että vanhempaa kuin 10/87 on saatavana, käynee suoraan :think http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...on_tank/#pos_4
Leave a comment:
-
-
Mikä jarrunestesäiliö vanhan tilalle 325:een?
Orkkiksen valmistus lopetettu, sopiiko joku muu suoraan tilalle sellaisenaan?
Leave a comment:
-
-
Uteliaisuus heräsi..Tässä kuvassa näköjään tuossa boosterissa on vain yksi alipaineletku, niin onko se mahdollista tehdä sellaiseen, missä on kaksi letkua vai, tiedän että kuvassa on ix, eli onko se vain mahdollista facelift ix:n boosterin kanssa vai toimisiko esim prefacelift ix:n boosterin kanssa. Onko tuolla jotain tekemistä, kun on suora tyhjäkäyntimoottori vai
Mul oli alkuvuoden 1989 facelift ix, missä sama boosteri. Mutta kaikissa e30:sissä on ollut kahdella alipaineletkulla, niin voisiko tuollaisen yhden letkun alipaine jutun tehdä, kun olen joskus aikaisemminkin mietiskellyt, että miksi kaksi ja syy miksi tälläistä tekisi, niin tekisi yksinkertaisemman vai tarviiko se välttämättä kaksi letkua
Tässä myös yhdellä alipaineletkulla tehostimeen
Tässä facelift ix, missä on kahdella alipaineletkulla boosterilla
Last edited by MikeDry; 13-01-2023, 21:41.
Leave a comment:
-
-
Lähteekö M20 öljypohjasta irti loiskelevyn tapainen osa? Tasoanturin puoleisen reunan pienet tapit on vain tökätty sellasiin kumitatteihin tms, niistä antaa hiukan periksi. Toinen reuna onkin sitten suht jämäkästi kiinni öljypohjassa. Todennäköisesti siitä syntyy vain tuhoa, mutta olis paljon helpompi putsata jos sen saisi irti.
Leave a comment:
-
-
Mun omakohtainen kokemus(toiset sanoo ettei mitää järkeä)
Vein yhdet m20b25 suuttimet huoltoon Vistemaan silloin vielä tekivät suuttimien huoltoa. Niin ainakin testi paperin mukaan eroa oli ja kyllä minusta jo tyhjäkäynnillä oli havaittavissa eroa(tosin tämä voi olla plaseboa). Myös tuli puheeksi testaajan kanssa, kun kyseessä on tuollaiset suuttimia olisi hyvä huoltaa...Itse suosittelen
Leave a comment:
-
-
Onko täällä kellään kokemuksia M20B20 suuttimien kunnostuksesta? Kyseessä siis -88 eli Motronicilla oleva. Isäukon kohta puoli miljoonaa ajetussa on alkuperäiset suuttimet ja hieman käyntihäiriötä, niin tuli mieleen, jos suuttimiin vaihtaisi ne kärjet. Uusia suuttimia ei kannata haaveillakaan kun maksaavat miljoonia. Onko täällä kukaan noita kunnostanu ja saanut mitään havaittuja muutoksia?
Nuo suuttimien tiivisteet, suodattimet ja kärjet ei montaa kymppiä kuitenkaan maksa. Pitää samalla uusata nuo sytkäosat eli piuhat ja kattoo mitä virranjakaja on syöny.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostMitä voisi pyytää 316 -88 neliovisesta ruoste kasasta? Se on silleen purettu, että moottori ja renkaat on paikallaan! Kaikki osat pitäisi olla tallella! Vai, saisiko metalliromuksi myymisestä parhaan hinnan?
Leave a comment:
-
Leave a comment: