Mistäs nykyään kannattaa tilailla erikoisempia peltiosia?
Tarvetta olisi tankin täyttöputkelle ja sille takapenkin alla olevalle huohotusletkun putkelle.
Mitään tietämättä sun mallista, mutta mun 1986 vuoden ix:ään löytyy tälläiset(jos sillä tuotanto vuodella on mitää merkitystä), suomesta https://bemariosat.fi/tuote/tilaustu...80956&redirect tai sitten ihan merkkiliikkeestä, hinnat voi nykyää yllättää, ulkomailta https://www.hubauer-shop.de/de/einfu...111180956.html olla että ei löydy enään, niin sitten vaan ostoilmoa pystyy, ebay tms tai sitten korjaa vanhaa jos mahdollista.
Mistäs nykyään kannattaa tilailla erikoisempia peltiosia?
Tarvetta olisi tankin täyttöputkelle ja sille takapenkin alla olevalle huohotusletkun putkelle.
Mitään tietämättä sun mallista, mutta mun 1986 vuoden ix:ään löytyy tälläiset(jos sillä tuotanto vuodella on mitää merkitystä), suomesta https://bemariosat.fi/tuote/tilaustu...80956&redirect tai sitten ihan merkkiliikkeestä, hinnat voi nykyää yllättää, ulkomailta https://www.hubauer-shop.de/de/einfu...111180956.html olla että ei löydy enään, niin sitten vaan ostoilmoa pystyy, ebay tms tai sitten korjaa vanhaa jos mahdollista.
Mistäs nykyään kannattaa tilailla erikoisempia peltiosia?
Tarvetta olisi tankin täyttöputkelle ja sille takapenkin alla olevalle huohotusletkun putkelle.
Takapenkin istuinosa tulee etureunasta kiinni sellaiseen pyöreähköön nippiin (kuvassa) mikä on kiinni kiinteästi korissa. Minä 20-vee ajattelin että turha osa, teen kaksipaikkaisen auton ja rällököin ne pois (alkoholilla epäillään olleen osuutta asiaan). Nyt lähes 20-vuotta myöhemmin tuli mieleen että olisi kuitenkin kiva saada takapenkki paikalleen
Kysymys kuuluu että onko nuo korissa olevat kiinnikkeet samat avossa kuin muissa korimalleissa? Ajattelin jostain purkuautosta koittaa metsästää niin pääsee ehkä helpoimmalla...
Mittasitko sä maavuodon mittariston liitin kiinni, eli vetääkö jotain muuta kautta maihin?
Mikäli ei ole mittaristosta (ml. SI-board) tai anturista riippuvainen, niin sit mä lähtisin hakemaan vikaa ulkoisista häiriöistä esim. nopeussignaalin ulostulon puolelta.
Onko kenelläkään tullut vastaan seuraavanlaista vikaa?
Elikkä nopeusmittari näyttää reilu 100km/h lukemaa kun laittaa virrat tai valot päälle paikallaan ollessa ja ajossa nopeudesta riippumatta näyttää n.120km/h lukemaa kokoajan.
Kokeiltu toisella "varmasti ehjällä" mittaristolla ja tekee täysin samaa.
Perän nopeusanturin vaihdoin myös ja sillä ei vaikutusta eikä myöskään vaikutusta onko nopeusanturin liitin irti.
sehän toimii maadoittamalla
jostain on korissa kiinni:think
Onko kenelläkään tullut vastaan seuraavanlaista vikaa?
Elikkä nopeusmittari näyttää reilu 100km/h lukemaa kun laittaa virrat tai valot päälle paikallaan ollessa ja ajossa nopeudesta riippumatta näyttää n.120km/h lukemaa kokoajan.
Kokeiltu toisella "varmasti ehjällä" mittaristolla ja tekee täysin samaa.
Perän nopeusanturin vaihdoin myös ja sillä ei vaikutusta eikä myöskään vaikutusta onko nopeusanturin liitin irti.
Uteliaisuus heräsi..Tässä kuvassa näköjään tuossa boosterissa on vain yksi alipaineletku, niin onko se mahdollista tehdä sellaiseen, missä on kaksi letkua vai, tiedän että kuvassa on ix, eli onko se vain mahdollista facelift ix:n boosterin kanssa vai toimisiko esim prefacelift ix:n boosterin kanssa. Onko tuolla jotain tekemistä, kun on suora tyhjäkäyntimoottori vai
Mul oli alkuvuoden 1989 facelift ix, missä sama boosteri. Mutta kaikissa e30:sissä on ollut kahdella alipaineletkulla, niin voisiko tuollaisen yhden letkun alipaine jutun tehdä, kun olen joskus aikaisemminkin mietiskellyt, että miksi kaksi ja syy miksi tälläistä tekisi, niin tekisi yksinkertaisemman vai tarviiko se välttämättä kaksi letkua
Tässä myös yhdellä alipaineletkulla tehostimeen
Tässä facelift ix, missä on kahdella alipaineletkulla boosterilla
Lähteekö M20 öljypohjasta irti loiskelevyn tapainen osa? Tasoanturin puoleisen reunan pienet tapit on vain tökätty sellasiin kumitatteihin tms, niistä antaa hiukan periksi. Toinen reuna onkin sitten suht jämäkästi kiinni öljypohjassa. Todennäköisesti siitä syntyy vain tuhoa, mutta olis paljon helpompi putsata jos sen saisi irti.
Leave a comment: