Mun omakohtainen kokemus(toiset sanoo ettei mitää järkeä)
Vein yhdet m20b25 suuttimet huoltoon Vistemaan silloin vielä tekivät suuttimien huoltoa. Niin ainakin testi paperin mukaan eroa oli ja kyllä minusta jo tyhjäkäynnillä oli havaittavissa eroa(tosin tämä voi olla plaseboa). Myös tuli puheeksi testaajan kanssa, kun kyseessä on tuollaiset suuttimia olisi hyvä huoltaa...Itse suosittelen
E30 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Onko täällä kellään kokemuksia M20B20 suuttimien kunnostuksesta? Kyseessä siis -88 eli Motronicilla oleva. Isäukon kohta puoli miljoonaa ajetussa on alkuperäiset suuttimet ja hieman käyntihäiriötä, niin tuli mieleen, jos suuttimiin vaihtaisi ne kärjet. Uusia suuttimia ei kannata haaveillakaan kun maksaavat miljoonia. Onko täällä kukaan noita kunnostanu ja saanut mitään havaittuja muutoksia?
Nuo suuttimien tiivisteet, suodattimet ja kärjet ei montaa kymppiä kuitenkaan maksa. Pitää samalla uusata nuo sytkäosat eli piuhat ja kattoo mitä virranjakaja on syöny.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostMitä voisi pyytää 316 -88 neliovisesta ruoste kasasta? Se on silleen purettu, että moottori ja renkaat on paikallaan! Kaikki osat pitäisi olla tallella! Vai, saisiko metalliromuksi myymisestä parhaan hinnan?
Leave a comment:
-
-
Mitä voisi pyytää 316 -88 neliovisesta ruoste kasasta? Se on silleen purettu, että moottori ja renkaat on paikallaan! Kaikki osat pitäisi olla tallella! Vai, saisiko metalliromuksi myymisestä parhaan hinnan?
Leave a comment:
-
-
Bemareista 316i ja 318i, ei väliä onko m10 vai 40, levyn koko 260x12. Muista merkeistä ei tietoa mutta ei nuo mitat riitä, keskiö täytyy tietysti osua kohdalleen.
Leave a comment:
-
-
Kiire! Käykö mistään muusta autosta jarrulevyt eteen 316i tuulettamattomien ja absittomien tilalle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by niiksu View PostKiitos vielä nullzwei, tämän avulla löytyi syy käynnistämätömyyteen. Jälkiasenteinen ajonestohan siellä temppuili. Nyt se on ohitettu ja taas rokkaa
Tuo zone on oikea matolaatikko, hyviä juttuja pullollaan, mutta välillä joutuu miettimään mitä joe on tarkoittanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nullzwei View PostErilaisiin kysymyksiin erilaisia vastauksia:
https://www.e30zone.net/e30wiki/inde...s_Troubleshoot
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nullzwei View PostErilaisiin kysymyksiin erilaisia vastauksia:
https://www.e30zone.net/e30wiki/inde...s_Troubleshoot
Leave a comment:
-
-
Erilaisiin kysymyksiin erilaisia vastauksia:
Leave a comment:
-
-
Pystyykö E30 M40 ecun toimivuutta testaamaan mitenkään? Muuten kuin vaihtamalla tilalle 100% varmasti ehjän :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by niiksu View PostSeisonnan jälkeen ei kierroslukumittari pelitä. Mistä lähdetään vikaa etsimään? M40 ja -89. Joo, googlettelen myöhemmin mutta laitetaan tänne jo nyt verkot vesille.
Leave a comment:
-
-
Seisonnan jälkeen ei kierroslukumittari pelitä. Mistä lähdetään vikaa etsimään? M40 ja -89. Joo, googlettelen myöhemmin mutta laitetaan tänne jo nyt verkot vesille.
Leave a comment:
-
-
Laitetaan tänne vastaus, koska löytää google haulla joskus.
Eli jostain syystä "main fuse/pääsulake" mennyt poikki, tämä sijaitsee akun + johdon rinnalla kulkevassa johdossa, joka on tarkoitettu ecu:lle, omassa akku kontissa, tuota sulaketta ei näy, kun on kutistesukan alla.
Viat oli, että puolalle/suuttimille ei tule virtaa. Sen verran kerkesin tutkia kumminkin, että johdot ehjät, virtalukolta- moottorin johto sarja-puola, myös ei auttanut vaikka syötti suoraa virtaa puolalle. Nämä kerkeksin kattoa, kun vika selvisi muita tutkimuksia ennen. Kiitoksia avustajilleLast edited by MikeDry; 05-11-2022, 18:08.
Leave a comment:
-
Leave a comment: