e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Juzbe
    replied
    tuplat
    Last edited by Juzbe; 20-04-2010, 16:08.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Bensa tulee,silti ei käy,kipinä vielä katsomatta. Mitkä johtosarjan piuhat vaikuttavat puolille?e
    Last edited by Juzbe; 20-04-2010, 16:07.

    Leave a comment:


  • bmwcruiser
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Kuvassa ei ole mitään epäselvää, tuo on haarukan toisessa päässä, korvaa osan no. 5: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...clutch/clutch/
    Nojoo, ei nyt kun tuon kuvan laitoit. Meikältä tuo osa varmaan puuttuu kun en muista tommosta edes nähneeni, siksi ihmettelin.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Päinvastoin.


    Jep niinhän se taisi ollakkin,sekotin kun itsellä oli e34:sessa e30 motti.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
    Päinvastoin.

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.

    Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
    Kyllä ainakin -89 m20b25 e30 moottorinjohtosarjassa on tuo öljyntasoanturin liitin, pakkohan se on olla jos on checkpanel. Eihän se muuten tietäs millon sitä valoa sinne sytytellä.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by bmwcruiser View Post
    Onko tuo messinkihaarukka siis vaan asetettu kytkimen työysylinterin tapin päähän jatkoksi, jos oikein ymmärsin? Kuva on vähän epäselvä
    Kuvassa ei ole mitään epäselvää, tuo on haarukan toisessa päässä, korvaa osan no. 5: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...clutch/clutch/

    Leave a comment:


  • bmwcruiser
    replied
    Juurikin samat hilut itselläni kuin edeltävässä tekstissä ja näyttäis siltä ettei kytkimen työsylinterin tappi edes yletä haarukkaan.

    Onko tuo messinkitappi siis vaan asetettu kytkimen työysylinterin tapin päähän jatkoksi, jos oikein ymmärsin? Kuva on vähän epäselvä
    Last edited by bmwcruiser; 11-04-2010, 14:29. Reason: senat sakasi

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.

    Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
    mulla on m20b20 n.6.5kg vauhtis,ja sorvasin sinne messingistä korkeamman palikan haarukan toiseen päähän..

    muuten normaali asetelma ja painelaakeri..

    en tiä sitte tarviiko välttämättä tuota,on varmaan tehty ilmanki,mut tulipa kuiteski tehtyä..
    Last edited by afafaf; 09-05-2012, 19:40.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.

    Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Ite käytin m50 e30 swapissä tuota alkuperästä 325 -88:sissa ollutta hiilikannua.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    m50 motti tulossa autoon jossa ollut ennen m20 kone(e34 -88),eli voi tulpata ihan huoletta.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    Oletteko käyttäneet noita bensahöyryjen kierrätys-systeemejä(evap) vai tulpanneet letkun?
    En nyt vastaa pelkästään m50 vaihdosta vaan yleisesti 80 luvun malleihin.

    Olen käyttänyt ja olen tulpannut, eli molemmat käy.

    Jos tulppaat, niin alkuperäinen tankin huohotus säilyy normaalina, evap venttiilin voi poistaa tai jättää tulpattuna paikoilleen.

    Jos autossa on on ko. järjestelmä valmiina niin samahan sitä on käyttää, mutta itselle ei oikein saavuta mitään hyötyä, jos johonkin -84 autoon sitä rupeaa jälkikäteen rakentamaan.

    Leave a comment:


  • Juzbe
    replied
    Oletteko käyttäneet noita bensahöyryjen kierrätys-systeemejä(evap) vai tulpanneet letkun?

    Leave a comment:


  • Bullitt
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    tästä jollekkin vinkkejä jo on kiinnostunut sovittamaan s50 sarjat
    http://www.r3vlimited.com/board/show...=162982&page=2
    Noissa ohjeissahan on laitettu koko S50 tekniikka, eikä pelkkää pakosarjaa. Sen lisäksi sellainen pikkujuttu, että kuvien autossa on ohjauspyörä oikealla puolella, eli ohjausakselikin on samalla puolella, kuin pakosarja. Täällä meilläpäin ei taida sellaista ongelmaa noiden E30:n kanssa olla.

    Leave a comment:

Working...
X