e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
Originally posted by jr66 View PostKuvassa ei ole mitään epäselvää, tuo on haarukan toisessa päässä, korvaa osan no. 5: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...clutch/clutch/
Leave a comment:
-
Originally posted by Juzbe View PostKysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.
Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?.
Leave a comment:
-
Originally posted by bmwcruiser View PostOnko tuo messinkihaarukka siis vaan asetettu kytkimen työysylinterin tapin päähän jatkoksi, jos oikein ymmärsin? Kuva on vähän epäselvä
Leave a comment:
-
Juurikin samat hilut itselläni kuin edeltävässä tekstissä ja näyttäis siltä ettei kytkimen työsylinterin tappi edes yletä haarukkaan.
Onko tuo messinkitappi siis vaan asetettu kytkimen työysylinterin tapin päähän jatkoksi, jos oikein ymmärsin? Kuva on vähän epäselvä
Leave a comment:
-
Originally posted by Juzbe View PostKysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.
Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
muuten normaali asetelma ja painelaakeri..
en tiä sitte tarviiko välttämättä tuota,on varmaan tehty ilmanki,mut tulipa kuiteski tehtyä..Last edited by afafaf; 09-05-2012, 19:40.
Leave a comment:
-
Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.
Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
Leave a comment:
-
Ite käytin m50 e30 swapissä tuota alkuperästä 325 -88:sissa ollutta hiilikannua.
Leave a comment:
-
m50 motti tulossa autoon jossa ollut ennen m20 kone(e34 -88),eli voi tulpata ihan huoletta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Juzbe View PostOletteko käyttäneet noita bensahöyryjen kierrätys-systeemejä(evap) vai tulpanneet letkun?
Olen käyttänyt ja olen tulpannut, eli molemmat käy.
Jos tulppaat, niin alkuperäinen tankin huohotus säilyy normaalina, evap venttiilin voi poistaa tai jättää tulpattuna paikoilleen.
Jos autossa on on ko. järjestelmä valmiina niin samahan sitä on käyttää, mutta itselle ei oikein saavuta mitään hyötyä, jos johonkin -84 autoon sitä rupeaa jälkikäteen rakentamaan.
Leave a comment:
-
Oletteko käyttäneet noita bensahöyryjen kierrätys-systeemejä(evap) vai tulpanneet letkun?
Leave a comment:
-
Originally posted by Tonton View Posttästä jollekkin vinkkejä jo on kiinnostunut sovittamaan s50 sarjat
http://www.r3vlimited.com/board/show...=162982&page=2
Leave a comment:
Leave a comment: