e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tonton
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Kyl net oli ihan saman paksuisia!
    jos itse kasaisin kytkimen uudelleen niin käyttömukavuuden takia laittaisin toiset 5mm lisää tavaraa.

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    ennen ja 25mm


    jos se m10 vauhtis on ohuempi kuin m20:n niin tuo laakerin 5mm ei pelkästään riitä
    Kyl net oli ihan saman paksuisia!

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    tästä jollekkin vinkkejä jo on kiinnostunut sovittamaan s50 sarjat
    This is the place to keep everyone at R3VLimited updated on the new and different projects you're doing on your E30

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Eipä ne taho oikee käydä.Kokeillut en ole mutta silmämääräisesti kattoen en edes viittiny kokeilla.
    e36 325i korvakoit ite ainaki käytin ja itteläni m20:sen laatikko, ja eipä se nyt niin pahasti vinossa ole.e36 325i koneen kumityynyt mulla kans väärinpäin kylläkin.
    Kumityynyjen alle korokepaloilla sai koneen hyvään asentoon että mahtui ohjaustehostajan kanssa ja samalla sai sitten laatikon järkevämpään asentoon.ilman mitään korokepaloi oli muistaakseni laatikonkin asento erittäin vinkkelissä.
    Laatikon tukiraudalle en tehny yhtään mitään vaan laitoin toisen vakio kumipuslan ja toisen sentin korkeemman.Eipä noita oikeen enää taho muistaa kunnolla kun on jo koht pari vuotta tosta aikaa.mutta hyvin noilla ainakin mulla pelannut.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    ei sittenkään mitään...
    Last edited by jmp2002; 19-02-2010, 01:54.

    Leave a comment:


  • jokuuu
    replied
    mottorinkorvakoista?
    eli m20 moottorin korvakko käy m50 kylkeen. mites sitten koneen asento? tulee ilmeisesti samaan asentoon ku m20 jolloin saisi m20 laatikon oikeaan asentoon, mutta mahtuuko imusarja/ pakosarja?
    korjailkaa ja vastailkaa jos joku aikaisemmin käyttänyt m20 korvakoita.:think:think

    Leave a comment:


  • bmwcruiser
    replied
    Sehän tässä onkin, kun ei ole täyttä varmuutta. Edellinen omistaja ei muistanut ja ite en tiie mistä noi erottaa mikä on mistäkin :/

    Edit: eikös tuossa johtosarjassa ole jossain kohtaa osanumero? Jos vaikka kävis tallilla kohta katsomassa...

    Edit2: kyseessä ilmeisesti E36 manuaalin johtosarja
    Last edited by bmwcruiser; 16-02-2010, 13:55.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by bmwcruiser View Post
    Nostetaa ylös ja kysytään...

    Eli johtosarjan asennus menossa tällä hetkellä. Johtosarjassa on kaks niitä isoja liittimiä, toinen moottorinohjausboksille ja toinen abs:n boksi? ilmeisesti. Että uskaltaakos tuon toisen boksin raakeesti vaan katkasta pois siitä ja siistiä johtosarjaa tällä tavalla? Turhaahan se siellä tilaa vie ja roikkuu tyhjänä. Kuitekin siellä piuhat kiertää ristiin ja rastiin, ja pelottaakin että siellä nyt joku menee ketuiks jos alkaa sooloilemaan
    MIkäs johtosarja kyseessä?? vissiin e34 m50 johtosarja?

    Leave a comment:


  • bmwcruiser
    replied
    Nostetaa ylös ja kysytään...

    Eli johtosarjan asennus menossa tällä hetkellä. Johtosarjassa on kaks niitä isoja liittimiä, toinen moottorinohjausboksille ja toinen abs:n boksi? ilmeisesti. Että uskaltaakos tuon toisen boksin raakeesti vaan katkasta pois siitä ja siistiä johtosarjaa tällä tavalla? Turhaahan se siellä tilaa vie ja roikkuu tyhjänä. Kuitekin siellä piuhat kiertää ristiin ja rastiin, ja pelottaakin että siellä nyt joku menee ketuiks jos alkaa sooloilemaan

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Meinaatko 323 e30:ppiä??
    jep..

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Onko m10 ja m20 vauhtiksissa paksuus eroa?? jos m10 on ohuempi, niin varmaan kannattaa laittaa sen (323i) 5mm pakumpi painelaakeri..
    Ei kyl nyt ulkomuistista muista.. mut kyl se hieman ohuempi taitaa olla.. Meinaatko 323 e30:ppiä?? pitääpä huomenissa mitata noitten m20-->m10 vauhtisten ero.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Kiitokset varmistuksesta

    Itelle tulee kans tuo e21 tehostaja ja taidampa sen sitten asentaa sinne valmiiksi, hirvittää vaan vähä nuo lämppärin letkut ku on niin ahtaassa paikassa. Kone tarkotus asentaa kokonaisena imusarjoineen päivineen.

    Letkut kannattaa varmaan kiinnittää jo ennen kuin kone on viimeisellä paikallaaan. Kannen päästä kennon alempaan lähtöön? Pitääkö käyttää jotain e30 letkuja vai käykö e34?

    Menikö ihan tuolla e30 työsylinterin letkulla vai jouduitko sen vaihtaan e34/e36-mallista kun se metalliputki siinä päässä taitaa olla vähän erilailla taivutettu?

    Vaihdoitko tuon pakkivalon katkaisijan vanhasta getragista?



    TonTon: Miten noin matalat kumit kuin 2,5cm? Vai tarkoitatko jotain lisättyjä prikkoja tms. tuolla`?
    nostat koneen konehuoneeseen ja sitten siirrät sen niin eteen kuin mahdollista laitat letkut kiinni ja sitten vasta pulttaat koneen kiinni.

    muistaakseni e34 syylärin letkut saa menemään. ainakin alemman kun sitä vähän leikkaa ylemmästä en ole ihan satavarma laitoinko m20:stä vai m50:stä

    tuossa 2,5cm on kolme metallilevyä eli kumia siinä ei ole kuin 2cm
    mulla on 30mm ja 50mm korokepalat noiden kumien alla, mitä vähemmän kumia niin sitä vähemmän se kone heiluu-> saa vietyä lähemmäs tehostinta
    projekti topikista vois joku kuva löytyä

    onko sillä työsylinterin letkulla jotain merkitystä, voithan siihen itse taitella vaikka vielä yhden mutkan lisää, eihän se muuta sen käyttöä
    anturi laatikon oma
    Last edited by Tonton; 03-02-2010, 07:40.

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    itellä ainaki oli jarrutehostaja(e21) paikoillaan ku koneen nostin paikoilleen,ja mulla on e34 525 vakio tyynyt väärinpäin ja ohjari tapit leikattuna..

    ja 525 zf. kytkimen työsylinteri on paikoillaan,ahdas se on mut kyl se sinne sopii..
    Kiitokset varmistuksesta

    Itelle tulee kans tuo e21 tehostaja ja taidampa sen sitten asentaa sinne valmiiksi, hirvittää vaan vähä nuo lämppärin letkut ku on niin ahtaassa paikassa. Kone tarkotus asentaa kokonaisena imusarjoineen päivineen.

    Letkut kannattaa varmaan kiinnittää jo ennen kuin kone on viimeisellä paikallaaan. Kannen päästä kennon alempaan lähtöön? Pitääkö käyttää jotain e30 letkuja vai käykö e34?

    Menikö ihan tuolla e30 työsylinterin letkulla vai jouduitko sen vaihtaan e34/e36-mallista kun se metalliputki siinä päässä taitaa olla vähän erilailla taivutettu?

    Vaihdoitko tuon pakkivalon katkaisijan vanhasta getragista?



    TonTon: Miten noin matalat kumit kuin 2,5cm? Vai tarkoitatko jotain lisättyjä prikkoja tms. tuolla`?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Kannattaako laittaa tuo jarrutehostin ennen koneen asentamista vai vasta sen jälkeen? Siis mahtuuko? Vois olla nuo lämppärin letkut helpompi kiristää ilman tuota tehostajaa.

    Mites noitten moottorinkumejen kanssa? Kuinka paksuja ootte käyttäny? Ite tarkotus kokeilla 525i kumeilla, jostain luin että sopis, vaikka jää vähän pänninkiin. Kohdistustappi poikki ja kumit väärin päin kiinni?
    ennen ja 25mm

    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Oisko kellään tietoa mikä painelaakeri ois hyvän kokoinen m50 motti+ m10 vauhtis +618 asetelma pakettiin??
    jos se m10 vauhtis on ohuempi kuin m20:n niin tuo laakerin 5mm ei pelkästään riitä

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Kannattaako laittaa tuo jarrutehostin ennen koneen asentamista vai vasta sen jälkeen? Siis mahtuuko? Vois olla nuo lämppärin letkut helpompi kiristää ilman tuota tehostajaa.

    Mites noitten moottorinkumejen kanssa? Kuinka paksuja ootte käyttäny? Ite tarkotus kokeilla 525i kumeilla, jostain luin että sopis, vaikka jää vähän pänninkiin. Kohdistustappi poikki ja kumit väärin päin kiinni?


    itellä ainaki oli jarrutehostaja(e21) paikoillaan ku koneen nostin paikoilleen,ja mulla on e34 525 vakio tyynyt väärinpäin ja ohjari tapit leikattuna..

    ja 525 zf. kytkimen työsylinteri on paikoillaan,ahdas se on mut kyl se sinne sopii..

    Leave a comment:

Working...
X