e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cricke
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    kuinka paksu korokepala??
    oiskohan tuo mikä siin nyt on niin 17mm, pitää kattoo miten käytännössä tollee toimii, vai pitääkö pienempää laittaa.tällä hetkellä se ainakin vaikuttaa hyvältä.Öljpohjakin selvästi runkopalkin yläpuolella
    Mites sulla kaasuvaijeri?ite en oo edes vielä kokeillut ett' käykö vanha m20:sen.
    Last edited by cricke; 31-08-2008, 22:19.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    kuinka paksu korokepala??

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Onhan sulla kumityynyt väärinpäin? ja se kohdistustappi katkastu?
    Eilen oli kyllä tappi poikkastu mutta tyynyt oikeinpäin.tänään sitten hetken ihmettelyn jälkeen tajusin kääntää nurinpäin.
    Nyt pakopuolella korokepala kaverina ja istuu tosi hyvin kaikin puolin, tiukkaa tekee että saako konepellin kiinni mutta kyll se menee ilman että ottaa kiinni.
    m20:sen laatikkokin oli jonkinverran vinossa ilman holkkia tyynyn alla mutta holkki korjas aika hyvin sen heiton.TImusarja on kylläkin ihan jarrutehostajassa kiinni, pitää vissiin vähän viilaa näyttää.
    Mites muuten kaasuvaijeri?pitääkö ostaa e36:sen vai saako m20:sen siihen hyvin?
    Jäähdyttimenä on nytten mulla kaksi vaihtoehtoa, volvo 940 joka tulis runkopalkkien väliin tai sitten m20:sen.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    Onko kellään e36 325 kumityynyilä?prkl ku pakopuolen tyynyy ei taho mennä millään järkevästi paikoilleen.
    Onhan sulla kumityynyt väärinpäin? ja se kohdistustappi katkastu?

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Onko kellään e36 325 kumityynyilä?prkl ku pakopuolen tyynyy ei taho mennä millään järkevästi paikoilleen.

    Leave a comment:


  • Simo
    Guest replied
    Käyn mittauttaa ne päästöt ilman kattia heti kun auto on ajokunnossa, katellaan sitten lisää...

    Leave a comment:


  • Kape30
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Tarviikos niitä katteja laittaa vm. -88 uudempaan e30 jos on näyttää se todistus missä oli jotain tyyliin "kaikki bmw:n moottorit täyttävät xxx päästönormin 91 vuoteen asti"? Se päästönormi ennen euro1 tuloa?
    Mulla oli katit paikoillaan leimattaessa, mutta ei se leimamies niistä mitään merkintää mihinkään laittanu...:think
    Ja autona e30 vm90...

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Simo View Post
    Käytitkö muuten kattien kanssa leimalla? Kattelin tuossa kun pitäisi laittaa johonkin väliin katit mut ei ole oikein mitään hyvää väliä mihin ne tunkisi ilman koko putken muutosta

    Meneekö muuten tuo m50 läpi päästöistä jos laittaa pelkät katin kuoret paikalleen?:think
    en ole leimannut tuolla koneella viellä, kun oli se kone niin matalalla että ei toivoakaan leimalle... ja auto edelleen osissa..
    Minun tietääkseni menee läpi, mutta en takaa..

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Tarviikos niitä katteja laittaa vm. -88 uudempaan e30 jos on näyttää se todistus missä oli jotain tyyliin "kaikki bmw:n moottorit täyttävät xxx päästönormin 91 vuoteen asti"? Se päästönormi ennen euro1 tuloa?

    Leave a comment:


  • Simo
    Guest replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    itsellä on e36 alkupätkät vähän muokattuna... tai olihan siellä yhteen väliin katitkin, mutta ne ei oikeen meenaa mahtua...
    Käytitkö muuten kattien kanssa leimalla? Kattelin tuossa kun pitäisi laittaa johonkin väliin katit mut ei ole oikein mitään hyvää väliä mihin ne tunkisi ilman koko putken muutosta

    Meneekö muuten tuo m50 läpi päästöistä jos laittaa pelkät katin kuoret paikalleen?:think

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    näin ne antaa periks.....pääsee ainaki helppoimmalla,oos sulla muuten nuita m20 pultteja jaloissa pyörimäsä ylimääräsiä...?
    Pakko ku ei muuta voi kyllä siel pitäis niit olla.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    *Nöyrtyy* ja tilaa uudet m50:n 50mm pultit ottaa sahan kauniiseen käteen:(
    näin ne antaa periks.....pääsee ainaki helppoimmalla,oos sulla muuten nuita m20 pultteja jaloissa pyörimäsä ylimääräsiä...?

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by zJark View Post
    Eikös nuo ole pikku kytkimellä?
    Tuo tekele on 240mm.
    Juu on mut 700+nm pitäis pitää tuol 618 asetelmalla ja 4-lapasella. Kai silläkin alkuun pääsee...

    Leave a comment:


  • zJark
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Mulla on tuos nyt parikin m10 pyörää, 6,36kg ja 7,915kg. Jälkimmäisen varmaankin laitan paikoilleen. Kilon siit kyl vois aivan huoletta sivaltaa pois. Mut kokeilen eka noin.
    Eikös nuo ole pikku kytkimellä?
    Tuo tekele on 240mm.

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by zJark View Post
    Alle 7kg.
    Mutta esimerkin vuoksi itelle tein m20 perään 5kg mallin ja viäkin kevenis.
    Tuo 7 on kuitenkin todettu hyväksi painoksi. Tulee oleen asetelmineen ja levyineen reilu 2kg keveempi ku alkuperäinen paketti. Nöin jää edes ripe ajomukavuutta..
    Mulla on tuos nyt parikin m10 pyörää, 6,36kg ja 7,915kg. Jälkimmäisen varmaankin laitan paikoilleen. Kilon siit kyl vois aivan huoletta sivaltaa pois. Mut kokeilen eka noin.

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
    Last edited by Pornis SP edition; 22-08-2008, 01:00.

    Leave a comment:

Working...
X