e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zJark
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    No niimpäs olikin Hienohan toi ois ko kerpele=) paljos muuten on painoa tuolla pyörällä??
    Alle 7kg.
    Mutta esimerkin vuoksi itelle tein m20 perään 5kg mallin ja viäkin kevenis.
    Tuo 7 on kuitenkin todettu hyväksi painoksi. Tulee oleen asetelmineen ja levyineen reilu 2kg keveempi ku alkuperäinen paketti. Nöin jää edes ripe ajomukavuutta..

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    No niimpäs olikin Hienohan toi ois ko kerpele=) paljos muuten on painoa tuolla pyörällä??

    Leave a comment:


  • zJark
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Niin paitsi m20 on valupyörä ja m10 on teräspyörä, =kestävämpi. Tuleehan se kykinpintakin joskus vastaan jos alkaa 20mm prikkoja sinne lyömään=)
    Mitäs pyörää oon sulta ostatellu??
    Tuollaista joskus kyselit.

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Niin paitsi m20 on valupyörä ja m10 on teräspyörä, =kestävämpi. Tuleehan se kykinpintakin joskus vastaan jos alkaa 20mm prikkoja sinne lyömään=)
    Mitäs pyörää oon sulta ostatellu??

    Leave a comment:


  • zJark
    replied
    Aivan... En arvannut että sellaista joku vielä käyttää
    Pistää sitten vaikka kasan noita spacereitä sinne niin avot.
    Olisit vaan ottanu sen vauhtiksen kun sitä joskus kyselit

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    M10 pyörän kans ne 28mm pultit ei kuiten riitä.

    Leave a comment:


  • zJark
    replied
    Ja lisäten että jokaisella BMW harrastajalla on ainakin 1 m20 kotona osina niin siitä saa pulttien alle kätevästi osan nro 10 (SPACER RING)
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...35&hg=11&fg=20
    Näin ei ainakaan tarvi jännittää

    Leave a comment:


  • zJark
    replied
    M52 koneeseen menee varmasti ja komeesti kovan(m20) pyörän kanssa m20 28mm pultit. Ei tarvi katkoo sahailla eikä torspoilla.
    Joten myös m50.
    Last edited by zJark; 22-08-2008, 00:29.

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    En vittu sahaa Onhan ne jostakin löydyttävä!!! M50tbo:lta odotan tietoja, hän oli jostain puljusta saanut sopivat 12.9 ja pulttikannalla.
    *Nöyrtyy* ja tilaa uudet m50:n 50mm pultit ottaa sahan kauniiseen käteen:(

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    m50 vai m20 vauhtiksen pultit kun on m20 vp tulossa m50 koneeseen?3mm pidemmät tais m20 olla, muuten samat
    Pari sivua taaksepäin ja jmp totes käyttävänsä M20:sen pultteja.
    Ja kai tommosen asia voi itsekin mitata.

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    m50 vai m20 vauhtiksen pultit kun on m20 vp tulossa m50 koneeseen?3mm pidemmät tais m20 olla, muuten samat

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by Muumi View Post

    Ei muutakun Markku rautasaha töihin
    En vittu sahaa Onhan ne jostakin löydyttävä!!! M50tbo:lta odotan tietoja, hän oli jostain puljusta saanut sopivat 12.9 ja pulttikannalla.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    no sitte,miten kikkailit sen painelaakerin+haarukan sinne?,ku eikös se jää kauemmaks asetelmasta kovalla vauhtiksella...
    itsellä on m20 tarkoittettu laatikko.. mutta eräälle 14mm holkki väliin ja toimii.. kun tuli e36 m20 kovavauhtis...

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    M10:ssä on 22mm ja 28mm pitkiä pultteja.
    Kun kasailin porniksen kampura-vauhtis pakettia tasapainotukseen niin kokeilin molempia, ei hyvä.
    Muistin mukaan, tais olla M50:sen akselin päässä hiukan kierteetöntä osaa minkä vuoksi ei onnistunut noiden 28mm pitkien pulttien käyttö.
    Muutenhan ne riittäis kyllä, riittäähän M10ssäkin.

    Ei muutakun Markku rautasaha töihin

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    itsellä ainakin m20 vakio pulteilla...
    no sitte,miten kikkailit sen painelaakerin+haarukan sinne?,ku eikös se jää kauemmaks asetelmasta kovalla vauhtiksella...

    Leave a comment:

Working...
X