Niin paitsi m20 on valupyörä ja m10 on teräspyörä, =kestävämpi. Tuleehan se kykinpintakin joskus vastaan jos alkaa 20mm prikkoja sinne lyömään=)
Mitäs pyörää oon sulta ostatellu??
We Race You Win?
328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
Official Member of BTCF-SaunaTeam
Official Member of Team RWD
Niin paitsi m20 on valupyörä ja m10 on teräspyörä, =kestävämpi. Tuleehan se kykinpintakin joskus vastaan jos alkaa 20mm prikkoja sinne lyömään=)
Mitäs pyörää oon sulta ostatellu??
No niimpäs olikin Hienohan toi ois ko kerpele=) paljos muuten on painoa tuolla pyörällä??
Alle 7kg.
Mutta esimerkin vuoksi itelle tein m20 perään 5kg mallin ja viäkin kevenis.
Tuo 7 on kuitenkin todettu hyväksi painoksi. Tulee oleen asetelmineen ja levyineen reilu 2kg keveempi ku alkuperäinen paketti. Nöin jää edes ripe ajomukavuutta..
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Alle 7kg.
Mutta esimerkin vuoksi itelle tein m20 perään 5kg mallin ja viäkin kevenis.
Tuo 7 on kuitenkin todettu hyväksi painoksi. Tulee oleen asetelmineen ja levyineen reilu 2kg keveempi ku alkuperäinen paketti. Nöin jää edes ripe ajomukavuutta..
Mulla on tuos nyt parikin m10 pyörää, 6,36kg ja 7,915kg. Jälkimmäisen varmaankin laitan paikoilleen. Kilon siit kyl vois aivan huoletta sivaltaa pois. Mut kokeilen eka noin.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Mulla on tuos nyt parikin m10 pyörää, 6,36kg ja 7,915kg. Jälkimmäisen varmaankin laitan paikoilleen. Kilon siit kyl vois aivan huoletta sivaltaa pois. Mut kokeilen eka noin.
Eikös nuo ole pikku kytkimellä?
Tuo tekele on 240mm.
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
itsellä on e36 alkupätkät vähän muokattuna... tai olihan siellä yhteen väliin katitkin, mutta ne ei oikeen meenaa mahtua...
Käytitkö muuten kattien kanssa leimalla? Kattelin tuossa kun pitäisi laittaa johonkin väliin katit mut ei ole oikein mitään hyvää väliä mihin ne tunkisi ilman koko putken muutosta
Meneekö muuten tuo m50 läpi päästöistä jos laittaa pelkät katin kuoret paikalleen?:think
Tarviikos niitä katteja laittaa vm. -88 uudempaan e30 jos on näyttää se todistus missä oli jotain tyyliin "kaikki bmw:n moottorit täyttävät xxx päästönormin 91 vuoteen asti"? Se päästönormi ennen euro1 tuloa?
Käytitkö muuten kattien kanssa leimalla? Kattelin tuossa kun pitäisi laittaa johonkin väliin katit mut ei ole oikein mitään hyvää väliä mihin ne tunkisi ilman koko putken muutosta
Meneekö muuten tuo m50 läpi päästöistä jos laittaa pelkät katin kuoret paikalleen?:think
en ole leimannut tuolla koneella viellä, kun oli se kone niin matalalla että ei toivoakaan leimalle... ja auto edelleen osissa..
Minun tietääkseni menee läpi, mutta en takaa..
Tarviikos niitä katteja laittaa vm. -88 uudempaan e30 jos on näyttää se todistus missä oli jotain tyyliin "kaikki bmw:n moottorit täyttävät xxx päästönormin 91 vuoteen asti"? Se päästönormi ennen euro1 tuloa?
Mulla oli katit paikoillaan leimattaessa, mutta ei se leimamies niistä mitään merkintää mihinkään laittanu...:think
Ja autona e30 vm90...
E30 M50b28 -90 Cirrusblau E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment