e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Kyl se tuol jossain tallin sopukoissa vie on=) ja menee samat pultit jos m20 pyörä on saman paksuinen kuin m10 pyörä. Mut m20 pyörään tais riittää ne m20 vakio pultitkin (28mm).
    itsellä ainakin m20 vakio pulteilla...

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    pornis eikö mulle mene samat pultit 35mm,ku haen sulta sen vauhtiksen...mikäli et ole jo myyny sitä...jos näin niin pultteja täälläki vailla...
    Kyl se tuol jossain tallin sopukoissa vie on=) ja menee samat pultit jos m20 pyörä on saman paksuinen kuin m10 pyörä. Mut m20 pyörään tais riittää ne m20 vakio pultitkin (28mm).

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    jees, 35mm ois soppeli mitta.
    pornis eikö mulle mene samat pultit 35mm,ku haen sulta sen vauhtiksen...mikäli et ole jo myyny sitä...jos näin niin pultteja täälläki vailla...

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    jees, 35mm ois soppeli mitta.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    Onko kukaan sovitellut mahdollisesti nollakakkosen jarrutehostinta E30-M50 kombinaatioon. Se on myöskin melko pienikokoinen. Tuli mieleen kun tollanen sattuisi löytymään, että voisiko sen hyödyntää...


    Tänne saa muuten myydä sopivasti yhden parin E36-M50-moottorinkorvia.

    Sehän on kait hyvin lähelle sama kuin e21 tehostin.

    Tai ainakin olen asentanut 02 tehostimen e21 malliin, siitä joutui poistamaan se "jalan" ja pitiköhän jatkaa käyttötanko vai peräti tehdä uusi.

    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Mitäs pultteja ootte käyttäny vauhtipyörän kiinnitykseen???
    M50 motti ja b25/b28 kampura ja m10 teräs vauhtis..
    Minä mittaan m10 koneen pultit kun joudan, luulisi nyt jonkun pultin sattuvan oikean pituisen jostain koneesta.
    Last edited by Rocla; 15-08-2008, 19:09.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by seidltuning View Post
    miten porukka on tehnyt pakoputken alkupätkän
    itsellä on e36 alkupätkät vähän muokattuna... tai olihan siellä yhteen väliin katitkin, mutta ne ei oikeen meenaa mahtua...

    Leave a comment:


  • seidltuning
    replied
    miten porukka on tehnyt pakoputken alkupätkän

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Onko kukaan sovitellut mahdollisesti nollakakkosen jarrutehostinta E30-M50 kombinaatioon. Se on myöskin melko pienikokoinen. Tuli mieleen kun tollanen sattuisi löytymään, että voisiko sen hyödyntää...


    Tänne saa muuten myydä sopivasti yhden parin E36-M50-moottorinkorvia.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    Mitä ootte käyttänyt konepuslien lisäksi korokkeina?kuvia?tai siis minkälaisia väsäyksiä?mitä katsastus setä moisista sanoo?entä miten vinoon se m20:sen laatikko tulee?kuvia?Mitäs katsastussetä siitä sanoo?
    miten kestävä tuo m20b25:sen vauhtipyörä on jos sitä lähtee keventämään, vai onko jokin muu vauhtipyörä järkevämpi vaihtoehto?
    kumityyny on pyöreä, niin saman kokoinen pyöriä holkki kaweriksi sorvissa.
    m20b20 vauhtis on ainakin jo kevyempi ja kevein on muistaakseni m20b23, ja itse en lähtisi valupyörää sorvaa...

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Mitä ootte käyttänyt konepuslien lisäksi korokkeina?kuvia?tai siis minkälaisia väsäyksiä?mitä katsastus setä moisista sanoo?entä miten vinoon se m20:sen laatikko tulee?kuvia?Mitäs katsastussetä siitä sanoo?
    miten kestävä tuo m20b25:sen vauhtipyörä on jos sitä lähtee keventämään, vai onko jokin muu vauhtipyörä järkevämpi vaihtoehto?
    Last edited by cricke; 09-08-2008, 18:21.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Simo View Post
    Mulla on ainakin E30 325i:n (M20) anturi ja menee ihan moottorin johtosarjan kautta, eli m50 töpseli käy suoraan siihen
    Juu näin, muistelinkin... no pitääpä nakkoa se anturi paikalle, kun alkaa taas kasaamaan...

    Leave a comment:


  • Kape30
    replied
    Mitenkäs muilla toimii kulutusmittari..?:think Omassa ei elä ihan tässä maailmassa, näyttää koko ajan reilua 20L... Lämpömittari on mullakin lisämittarilla, kun ei orginaali pelitä, ei kyl toiminu ennen koneen vaihtoakaan...

    Leave a comment:


  • Simo
    Guest replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Miten oletta toteuttanut alkuperäisen lämpömittarin?? eikö sinne pitäny laittaa e30 anturi ja siitä vetää piuhat lämpömittarille?? ittellä nytten autogage tarvike ja se on ihan hirvee...
    Mulla on ainakin E30 325i:n (M20) anturi ja menee ihan moottorin johtosarjan kautta, eli m50 töpseli käy suoraan siihen

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Miten oletta toteuttanut alkuperäisen lämpömittarin?? eikö sinne pitäny laittaa e30 anturi ja siitä vetää piuhat lämpömittarille?? ittellä nytten autogage tarvike ja se on ihan hirvee...

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    se on totta ja vimonen keino. Kunhan se ei sinisty niin 12.9 ominaisuudet ei pitäis muuttua. Toinen vaihtoehto on viilata niitten kuusiokolokanta pulttien kantoja 3,5 milliä.
    Tehdas tekoinen on kuitenkin aina tehdas tekoinen, saa hullu paremmin nukutuksi jos ei laittele mitään rävellyksiä omaan pommiin=)=)
    Ennemmin kyllä ehkä lähtisin lyhentämään pulttia rautasahalla kuin kantaa viilailemaan.

    Asiasta kukkapurkkiin...Kumpi on parempi turbotusaihio m50b25 VANOS vai non-vanos? Perusteluja myöskin kiitos

    Leave a comment:

Working...
X