Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kape30
    Bimmer Fanatic
    • May 2008
    • 509
    • Nokia

    #61
    Originally posted by jmp2002 View Post
    65mm niin kuin tuolla alussa luki..

    Ja olikohan mulla että hanttarin puolella 17mm koroke ja kuskispuolella 23mm en nyt tarkkaan muista... mutta voin vaikka mittaila kun käyn hallilla..
    ja mulla kyllä on 240 getrag joka on vinossa kuten se menee m50 kanssa pitäis melkeen kokeilla 525 zf lootan kanssa mahtuuko, kun ei tuo 240 varmaan kauaa kestä kun ahtaa ilmaa kaweriksi

    paljon sulla on lokarin kaaresta navan keskelle, kun noita 60mm alustojakin on moneen lähtöön..
    Navan keskeltä kaareen on n.320mm... Kumityynyjen korkeus koneen paino päällä oli noin 60mm...

    Ens talvena suunnitelmissa myös ahtaminen, joko remmillä ta sitten ihan perinteisellä turbolla. Toi remmi olis kyllä mielenkiintonen, kun ei semmosista vielä pahemmin kokemusta...
    E30 M50b28 -90 Cirrusblau
    E39 520d Touring -00 Sienarot II
    MB Sprinter
    Lynx Rave Re 600 -15
    Suzuki GSX-R1100 -95

    Comment

    • Pornis SP edition
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2002
      • 870
      • Kemi kity

      #62
      Mistäs porukka on ryöstelly öljyn lauhduttimelle ja turbolle öljyn kierron?? Oisko mitään oivaa paikkaa??

      Eikö kellään oo niistä vauhtiksen pulteista tietoa mistä kyselin aikasemmin???
      We Race You Win?
      328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
      Official Member of BTCF-SaunaTeam
      Official Member of Team RWD

      Comment

      • Make H.
        BTCF Member
        • Jul 2006
        • 1278
        • Kokkola

        #63
        Originally posted by Pornis SP edition View Post
        Mistäs porukka on ryöstelly öljyn lauhduttimelle ja turbolle öljyn kierron?? Oisko mitään oivaa paikkaa??

        Eikö kellään oo niistä vauhtiksen pulteista tietoa mistä kyselin aikasemmin???
        Miksei niitä sitten voi katkaista? Tuskin niiden ominaisuudet siitä mihinkään muuttuu jos rautasahalla vetää ylimääräiset pois

        Comment

        • Pornis SP edition
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2002
          • 870
          • Kemi kity

          #64
          se on totta ja vimonen keino. Kunhan se ei sinisty niin 12.9 ominaisuudet ei pitäis muuttua. Toinen vaihtoehto on viilata niitten kuusiokolokanta pulttien kantoja 3,5 milliä.
          Tehdas tekoinen on kuitenkin aina tehdas tekoinen, saa hullu paremmin nukutuksi jos ei laittele mitään rävellyksiä omaan pommiin=)=)
          We Race You Win?
          328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
          Official Member of BTCF-SaunaTeam
          Official Member of Team RWD

          Comment

          • Make H.
            BTCF Member
            • Jul 2006
            • 1278
            • Kokkola

            #65
            Originally posted by Pornis SP edition View Post
            se on totta ja vimonen keino. Kunhan se ei sinisty niin 12.9 ominaisuudet ei pitäis muuttua. Toinen vaihtoehto on viilata niitten kuusiokolokanta pulttien kantoja 3,5 milliä.
            Tehdas tekoinen on kuitenkin aina tehdas tekoinen, saa hullu paremmin nukutuksi jos ei laittele mitään rävellyksiä omaan pommiin=)=)
            Ennemmin kyllä ehkä lähtisin lyhentämään pulttia rautasahalla kuin kantaa viilailemaan.

            Asiasta kukkapurkkiin...Kumpi on parempi turbotusaihio m50b25 VANOS vai non-vanos? Perusteluja myöskin kiitos

            Comment

            • jmp2002
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 5727
              • Rovaniemi

              #66
              Miten oletta toteuttanut alkuperäisen lämpömittarin?? eikö sinne pitäny laittaa e30 anturi ja siitä vetää piuhat lämpömittarille?? ittellä nytten autogage tarvike ja se on ihan hirvee...
              E30 325i Touring -89
              E30 325i touring -88 m50tbo
              G20 330e M-Sport -20

              Comment

              • Guest's Avatar

                #67
                Originally posted by jmp2002 View Post
                Miten oletta toteuttanut alkuperäisen lämpömittarin?? eikö sinne pitäny laittaa e30 anturi ja siitä vetää piuhat lämpömittarille?? ittellä nytten autogage tarvike ja se on ihan hirvee...
                Mulla on ainakin E30 325i:n (M20) anturi ja menee ihan moottorin johtosarjan kautta, eli m50 töpseli käy suoraan siihen

                Comment

                • Kape30
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2008
                  • 509
                  • Nokia

                  #68
                  Mitenkäs muilla toimii kulutusmittari..?:think Omassa ei elä ihan tässä maailmassa, näyttää koko ajan reilua 20L... Lämpömittari on mullakin lisämittarilla, kun ei orginaali pelitä, ei kyl toiminu ennen koneen vaihtoakaan...
                  E30 M50b28 -90 Cirrusblau
                  E39 520d Touring -00 Sienarot II
                  MB Sprinter
                  Lynx Rave Re 600 -15
                  Suzuki GSX-R1100 -95

                  Comment

                  • jmp2002
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 5727
                    • Rovaniemi

                    #69
                    Originally posted by Simo View Post
                    Mulla on ainakin E30 325i:n (M20) anturi ja menee ihan moottorin johtosarjan kautta, eli m50 töpseli käy suoraan siihen
                    Juu näin, muistelinkin... no pitääpä nakkoa se anturi paikalle, kun alkaa taas kasaamaan...
                    E30 325i Touring -89
                    E30 325i touring -88 m50tbo
                    G20 330e M-Sport -20

                    Comment

                    • cricke
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 1977
                      • espoo

                      #70
                      Mitä ootte käyttänyt konepuslien lisäksi korokkeina?kuvia?tai siis minkälaisia väsäyksiä?mitä katsastus setä moisista sanoo?entä miten vinoon se m20:sen laatikko tulee?kuvia?Mitäs katsastussetä siitä sanoo?
                      miten kestävä tuo m20b25:sen vauhtipyörä on jos sitä lähtee keventämään, vai onko jokin muu vauhtipyörä järkevämpi vaihtoehto?
                      Last edited by cricke; 09-08-2008, 19:21.
                      E38 740ia -94
                      E46 316 -00
                      Volvo S60
                      EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
                      E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

                      Comment

                      • jmp2002
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 5727
                        • Rovaniemi

                        #71
                        Originally posted by cricke View Post
                        Mitä ootte käyttänyt konepuslien lisäksi korokkeina?kuvia?tai siis minkälaisia väsäyksiä?mitä katsastus setä moisista sanoo?entä miten vinoon se m20:sen laatikko tulee?kuvia?Mitäs katsastussetä siitä sanoo?
                        miten kestävä tuo m20b25:sen vauhtipyörä on jos sitä lähtee keventämään, vai onko jokin muu vauhtipyörä järkevämpi vaihtoehto?
                        kumityyny on pyöreä, niin saman kokoinen pyöriä holkki kaweriksi sorvissa.
                        m20b20 vauhtis on ainakin jo kevyempi ja kevein on muistaakseni m20b23, ja itse en lähtisi valupyörää sorvaa...
                        E30 325i Touring -89
                        E30 325i touring -88 m50tbo
                        G20 330e M-Sport -20

                        Comment

                        • Mörökölli
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 1735
                          • Turku

                          #72
                          Onko kukaan sovitellut mahdollisesti nollakakkosen jarrutehostinta E30-M50 kombinaatioon. Se on myöskin melko pienikokoinen. Tuli mieleen kun tollanen sattuisi löytymään, että voisiko sen hyödyntää...


                          Tänne saa muuten myydä sopivasti yhden parin E36-M50-moottorinkorvia.
                          www.nenifab.com

                          Comment

                          • seidltuning
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 1941
                            • Vantaa

                            #73
                            miten porukka on tehnyt pakoputken alkupätkän
                            G30 530e Sedan
                            E30 325i Cabriolet

                            Comment

                            • jmp2002
                              BTCF Member
                              • Oct 2003
                              • 5727
                              • Rovaniemi

                              #74
                              Originally posted by seidltuning View Post
                              miten porukka on tehnyt pakoputken alkupätkän
                              itsellä on e36 alkupätkät vähän muokattuna... tai olihan siellä yhteen väliin katitkin, mutta ne ei oikeen meenaa mahtua...
                              E30 325i Touring -89
                              E30 325i touring -88 m50tbo
                              G20 330e M-Sport -20

                              Comment

                              • Rocla
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2002
                                • 7692
                                • Kajaani

                                #75
                                Originally posted by Mörökölli View Post
                                Onko kukaan sovitellut mahdollisesti nollakakkosen jarrutehostinta E30-M50 kombinaatioon. Se on myöskin melko pienikokoinen. Tuli mieleen kun tollanen sattuisi löytymään, että voisiko sen hyödyntää...


                                Tänne saa muuten myydä sopivasti yhden parin E36-M50-moottorinkorvia.

                                Sehän on kait hyvin lähelle sama kuin e21 tehostin.

                                Tai ainakin olen asentanut 02 tehostimen e21 malliin, siitä joutui poistamaan se "jalan" ja pitiköhän jatkaa käyttötanko vai peräti tehdä uusi.

                                Originally posted by Pornis SP edition View Post
                                Mitäs pultteja ootte käyttäny vauhtipyörän kiinnitykseen???
                                M50 motti ja b25/b28 kampura ja m10 teräs vauhtis..
                                Minä mittaan m10 koneen pultit kun joudan, luulisi nyt jonkun pultin sattuvan oikean pituisen jostain koneesta.
                                Last edited by Rocla; 15-08-2008, 20:09.
                                Olli.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎