eikai ne mittarit ennenkään oo pattereilla toiminu. paitsi polkupyörässä. ja ei siinäkään välttämättä.:juo :juo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 30 sarjan mittarikysely
Collapse
X
-
Eipä toimi kulutus ja kierroslukumittari vieläkään
akut vaihdon ja huoltovalot resetoin ja ne lähti toimimaan
menee hermotE30 323i [pajalla]
Nissan Primera GT
myydään e34 osaa
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=173239
Ex. Opel Manta GSi -84, Ford Escort RS2000 -76
Member of Team ERT
Juodaan_naiset_kauniiksi.com
Comment
-
-
Joo, sain omatki akut vihdoin paikoilleen, ei lähteny kulutusmittari ainakaa viel pelaa, huomee koitan nollata viel ,mut tuskin muuttaa asiaa..
Oon kuullu et tuolt sytkäboxilt on 2 napaa mitkä antaa sitä oikeeta signaalia ,siis kulutusmittarille, mutta toisest tulis vaan se ite virta, ei mitään muuttuvaa ... eli vika vois olla siel -> väärästä navasta johdotettu..
Comment
-
-
mun mittariston ongelmat loppuivat.. 8) vikana aiemmin oli, että kiekka, kulutus, huolto ja lämpömittari ei värähtänytkään. purin koko mittariston ja mittailin komponentteja sekä juotin huoltovaloilmasimen piirilevyn kaikki nastat. akut vaihdoin jo aiemmin. kaksi vastusta mittariston isoimmassa piirilevyssä oli poikki.
tarkistakaapa omanne! eli piirilevyn sillä puolella missä on liittimet antureille. kaksi keltapohjaista vastusta kokoa jotain 472ohmia. polttoainemittarin päätyssä.
Comment
-
-
Originally posted by tihuovinKulutusmittarin tieto tulee moottorinohjausboxilta, ei sytytysmodulilta.
Vanhemmissa motroniceissa (35 napainen liitin) pinnistä 11.
Nollatu on ,ja edelleenkään ei toimi :( (huoltovalot kyl toimii hienosti)
Comment
-
-
Originally posted by ArstiMikäs mun bemun mittarissa mahtaa olla kun:
- jarrupalojen kuluneisuus valo palaa melkein aina (jarrupalat on kunnossa)
- kiekkamittari ei toimi
- kulutusmittari ei toimi
- akut vaihdettu
Akkujen vaihdon jälkeen kiekkamittari toimi noin viikon, mutta silloinkaan ei joka kerta
Comment
-
-
Mittariston akuista :
Älkää ostako mitään yleisakkuja, joita sitten yritätte juotella kiinni, vaan ostakaa suoraan alkuperäisiä Vartan akkuja, joissa on valmiit liitinkengät. (Eli akut tarvitsee vain painaa paikoilleen) Varta-jälleenmyyjä osaa kertoa sopivan akun, kun viette vanhat näytille.
Comment
-
-
Originally posted by ArstiOriginally posted by SledgeHammer82jarrupalojen kuluneisuusanturia ei asennettu/asennettu väärin
Mites, onkohan anturin liitin kuinka heikossa hapessa?
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82Mites, onkohan anturin liitin kuinka heikossa hapessa?
Jarrujen kuluneisuusvalo palaa yleensä, kun kiekkamittari ei toimi.
Eli kun valo sammuu rupeaa kiekkamittarikin yleensä toimimaan.Ehkä vielä joskus E30/E34/E39:think
Ex: E39 525iA -02 Touring, E30 316i -90
Comment
-
-
No kertokeehan miten saan huoltovalon omassa toimimaan. Mittaristosta en tiedä muutakun että on 1.8i autosta kiekkamittarilla. Oma auto on E30 1.8i M40 koneella. Ei toimi sekään kulutusmittari mutta siitä nyt ei oo hirveetä väliä. Vaihdoin mittarin tuossa vähän aikaa sitten. Patterit vaihdoin samalla entisestä kun oli loppuun kuluneet."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
Comment