Originally posted by basso72
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostTotta tuokin, mutta joistakin (316) se löytyy ja jos autosta löytyy 23mm:n etuvakaaja se täyttää vaatimukset jos vertailuautona on 320i.
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostKunhan vaan tarkensin,ettei tule epätarkkaa informaatiota. Muistaakseni kysyjällä on 316 -78? Jossa siis voi olla 22mm etuvakaaja.
Tuon mukaan 316:ssa olisi ollut kolmenlaista etuvakaajaa, joka aiheuttaa pientä päänvaivaa rakentelijoille.Last edited by T3; 30-05-2010, 11:30..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by JustAKid View PostOnkos 316:ssa ja 320i:ssa samat tolpat edessä? 320i jäähdytetyt levyt edessä, paksumpi vakaaja? Takavakaaja sama?
Koittanut noita Realoemin kautta pähkäillä, mutta ei kaikki vielä oo varmaa.. Miettinyt kokonaan tuota 323 alustaa, mutta jos päätyisi 320i:iin alustaan, kun tarkoitus pysyä nelos koneessa..
Comment
-
-
Originally posted by FroZ View PostEn tiedä aikomuksistasi, mutta kannattaa muistaa että tehojen 20% sääntöä noudatetaan vain tehokkaimman vertailumallin kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEi ole sama tolppa. 320i:ssä on pieni tolppa, mutta iso napa/laakeri. 316:ssa on pieni tolppa ja pieni napa/laakeri. Toki siihen 316:n tolppaan saa kiinni tuuletetun levyn ja sille satulan, mutta silloinhan se ei vastaa 320i:tä. 316:ssa ei ole takavakaajaa alkuperäisenä ja molemmissa on vakiona 23mm etuvakaaja.
Comment
-
-
Originally posted by JustAKid View PostOnkos tuossa 320/6 sitten isotolppa kanssa? Entä mikä napa/laakeri? Eikös se oo isotolppa, eli siihen sitten jäähdytetty levy, niin jäähdytetyllä levyllä vastaisi jo sitten 323?
320/6:ssa on pieni tolppa, iso napa/laakeri, mutta normi levy. Tuohon tuuletettu levy ja siihen sopiva satula, niin vastaa 320i:n tolppaa.
Sensijaan 320/6 M-Technic alustalla on isolla tolpalla, mutta normijarruilla.
EDIT. Kertaus on opintojen äiti, vai miten se meni:
315 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
316 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
318 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
318i --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
320/4 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
320/6 --> Pieni tolppa, iso napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
320i --> Pieni tolppa, iso napa/laakeri, tuuletettu levy. Takana rumpujarrut.
323i --> Iso tolppa, iso napa/laakeri, tuuletettu levy. Takana levyjarrut.Last edited by T3; 30-05-2010, 16:58..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEi ole.
320/6:ssa on pieni tolppa, iso napa/laakeri, mutta normi levy. Tuohon tuuletettu levy ja siihen sopiva satula, niin vastaa 320i:n tolppaa.
Sensijaan 320/6 M-Technic alustalla on isolla tolpalla, mutta normijarruilla.
EDIT. Kertaus on opintojen äiti, vai miten se meni:
315 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
316 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
318 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
318i --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
320/4 --> Pieni tolppa, pieni napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
320/6 --> Pieni tolppa, iso napa/laakeri, tuulettamaton levy. Takana rumpujarrut.
320i --> Pieni tolppa, iso napa/laakeri, tuuletettu levy. Takana rumpujarrut.
323i --> Iso tolppa, iso napa/laakeri, tuuletettu levy. Takana levyjarrut.
No niin, iso kiitos tästä Kyllä tuolta realoemista pääsee kärryille, kun kunnolla tutkisis, mutta on hyvä että löytyy se jolla on homma hallussa.
Comment
-
-
Tämmönen tuli mieleen tossa että saakohan tuon e30:sen typ168 lukkoperän sisukset mahdutettua e21:sen perän kuoriin? tai onkohan kukaan tehnyt tälläistä onko mahdollista vai pitääkö alkaa leikkaa/liimaa sovittamaan e30 + e21 akselipalkkia... :think
Tai sitten jos jollain tuommoinen nurkissa on niin voi kyllä mulle tarjota privaan...Last edited by Schnell; 13-07-2010, 21:34.Originally posted by FlartTeam Lehtinen ajaa basaltblau e21:llä auringon laskuun
Comment
-
-
Originally posted by ROne View PostUmpimallisen takasivulasin poisto, onko kikkoja vai lähteekö vain normaalisti pukkaamalla?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Tämäkin neuvo kuin tilauksesta, pitäis varaosa-autosta ottaa lasit talteen.
Mites vakio kierroslukumittarin saa toimimaan m50 kanssa?
edit: Tämmösen löysin: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopi...116615#p116615
pitänee aukasta mittari yöllä..Last edited by aae30; 30-07-2010, 21:51.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by Expansion View PostMitä eroa on M10B18 ja M10B20 lohkolla jos molemmat ovat vanhempaa valua?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment