Originally posted by Jürgen_
View Post
E21 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Basson kanssa olisi hieman erilainen mielipide.
Ainakin minun 315:sessa varustettuna korvaus-weberillä, on varsin miellyttävästi alavääntöä.
Esimerkkinä 4-vaihteella voi nousta kaupunki nopeudella jyrkätkin ja pitkät mäet. Kun joillakin muilla autoilla samassa mäessä joutuu vaihtamaan 3-vaihteen.
Ja muutenkin tuolla on miellyttävä ajaa matalilla kierroksilla kaupungissa, toisin kuin joillakin muilla ajamillani autoilla.
Mutta mikä taas on se syy, miksi mietin pientä piritystä?
Kaasun pohjaan painaminen taas ei aiheuta suurtakaan muutosta puoli kaasuun. Eli ohittaminen ja muu kiihdyttely taas saisi tapahtua hieman rivakammin. Mutta pitää nyt katsoa josko kuitenkin vain kunnostaisi kannen.
Ja silloin kun on kiire, niin voisi mennä junalla (ja syödä rouvan kanssa ravintolavaunussa).
Comment
-
Juuh,autoissa on erilaisia perävälityksiä.Originally posted by Epe View PostBasson kanssa olisi hieman erilainen mielipide.
Ainakin minun 315:sessa varustettuna korvaus-weberillä, on varsin miellyttävästi alavääntöä.
Esimerkkinä 4-vaihteella voi nousta kaupunki nopeudella jyrkätkin ja pitkät mäet. Kun joillakin muilla autoilla samassa mäessä joutuu vaihtamaan 3-vaihteen.
Ja muutenkin tuolla on miellyttävä ajaa matalilla kierroksilla kaupungissa, toisin kuin joillakin muilla ajamillani autoilla.
Mutta mikä taas on se syy, miksi mietin pientä piritystä?
Kaasun pohjaan painaminen taas ei aiheuta suurtakaan muutosta puoli kaasuun. Eli ohittaminen ja muu kiihdyttely taas saisi tapahtua hieman rivakammin. Mutta pitää nyt katsoa josko kuitenkin vain kunnostaisi kannen.
Ja silloin kun on kiire, niin voisi mennä junalla (ja syödä rouvan kanssa ravintolavaunussa).
Comment
-
Saako loppupään e21:seen alkupään e30:sen sivupeilejä istumaan nätisti. Ainakaan 21:sen peilin osanumero ei antanut muita malleja kuin e21.
Ai miksikö, Ebayssa kun olis "HALAVALLA" M3-stylen peilisatseja.
bmwe21net-sivulta:
"my 82 mirrors are identical to the ones i removed from my 84 318i and 325e. and they are hte same as the ones on my 89 325i so i don't see why you couldn't put some of those dtm m3 mirrors or something on yours."sigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
Mitenköhän käy ton ruman pääsylinterin kiinnityksen kanssa katsastuksessa? :think
Google osas kertoa, että jos ei ole rek.ottees merkintää nestealipainetehostetuista jarruista, niin tehostajan poistaminen ei ole ongelma.
Jos toi modi on isoilla kirjaimilla LAITON, niin ehjät osat on kuitenkin varalla..
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
irrottele venttiilit niin voidaan tehdä katukäyttöön riittävä kansi pientä korvausta vastaan.. saa helpostikkin rajotinta vasten kulkemaanOriginally posted by Epe View PostEnsimmäistä kysymystä lainaten.
Vahvasti näytää että pitää tehdä 315 pieni kansiremontti, eli vaihtaa tiivisteet.
Jos nyt samalla kertaa kun kannen käyttää irti ja purkaa, veisi sen jollekin viimeisteltäväksi? Mikä olisi todellinen hyöty? 5hv? Vai huomaako asiaa edes ajossa?
Taustatietona, autoon olen vaihtanut jo korvaus-weberin.
Vai säästänkö rahat ja vien rouvan ravintolaan..
senkin nyt saa onneks pois..
Comment
-
Voi olla, en löytänyt e21 omia papereita vaan liikenteestä poistetun e30 316 paperit, joissa oli tyhjää jarrujärjestelmän lisätiedot kohdassa..Originally posted by Tzeimi View PostEiköhän siellä otteessa lue jarrujen kohdalla kummiskin "NAP"?
Pitää etsiä tuon oma rekisteriote, sisusta purettuna ja hanskalokeron sisältö ties missä
edit: Tarkistin asian, ei lue mitään jarruista.
Last edited by aae30; 19-08-2010, 00:38.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Eilen tuli purettua kanssa nuo jarruhilppeet,ja ens viikolla pitäis saada tilailtua kaikki uudet stefat ym.mitkä sieltä vaan voi vuotaa.Motonet näyttää kauppaavan listallaan e21:een paljon osia,mutta jotenkin pelottaa että sieltä kautta ei sopivia tulis.Vieläkös tuolta kl:stä saa näihin vanhuksiin osia?Vai lompsinko suoraan marmorille?PS. Jännä miten ihmiset ei meinaa uskoa millään että auto voi päästää jarrunestettä suoraan ykköspytylle!Originally posted by aae30 View PostMitenköhän käy ton ruman pääsylinterin kiinnityksen kanssa katsastuksessa? :think
Google osas kertoa, että jos ei ole rek.ottees merkintää nestealipainetehostetuista jarruista, niin tehostajan poistaminen ei ole ongelma.
Jos toi modi on isoilla kirjaimilla LAITON, niin ehjät osat on kuitenkin varalla..

Comment
-
Uusi päivä ja uudet ongelmat.
Bemu oli vuotanut kytkinnestettä puoli säiliöllistä maahan. Melko varmasti työsylinteristä?
Kysyisin nyt vinkkejä vaihtoon. Saako helposti vaihdettua jos ajaa 30cm korkeille rampeille? Ja saako nesteputken jotenkin tukittua niin, ettei tarvitse jarruja erikseen ilmata?
Comment
-


Comment