memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ruupanen
    replied
    Originally posted by marjatsalo.15 View Post
    osaisko joku kertoa mikä vikana? m50b25 non vanos kone tuossa mun e30:ssä. tyhjäkäynnillä ei käy kaikilla pytyillä mutta kierroksilla käy kaikilla. vaihdoin uudet tulpat ja mittasin puristuspaineet, joka pytyssä oli n. 16bar.
    Originally posted by Tonton View Post
    Puola?
    Tai imuvuotoa? Osaa erehtyvästi kuulostaa ettei kävis kaikilla kun sopivasta riipasee ilmaa.

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by marjatsalo.15 View Post
    osaisko joku kertoa mikä vikana? m50b25 non vanos kone tuossa mun e30:ssä. tyhjäkäynnillä ei käy kaikilla pytyillä mutta kierroksilla käy kaikilla. vaihdoin uudet tulpat ja mittasin puristuspaineet, joka pytyssä oli n. 16bar.
    Puola?

Leave a comment:

• marjatsalo.15
    replied

Leave a comment:

• BMW323
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    osaakos joku sanoa, voiko tämmöseen swappiin käyttää e34 automaatin johtosarjaa? kun ois tossa m50b25 tomaattilaatikolla ja tarkotus siihen istuttaa m20 vauhtipyörä+ kytkin ja manuaali getraggi

jonkun 2005 vuoden topicin löysin vastaavasta aiheesta, mutta ei ihan 100% tietoa ollut voiko sen saada käymään noin :think
    hyvin pystyy. itellä on semmoinen johtosarja paikoillaan

Leave a comment:

• Dunky
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    osaakos joku sanoa, voiko tämmöseen swappiin käyttää e34 automaatin johtosarjaa?
    Tottahan toki

Leave a comment:

• bmw89
    replied
    osaakos joku sanoa, voiko tämmöseen swappiin käyttää e34 automaatin johtosarjaa? kun ois tossa m50b25 tomaattilaatikolla ja tarkotus siihen istuttaa m20 vauhtipyörä+ kytkin ja manuaali getraggi

jonkun 2005 vuoden topicin löysin vastaavasta aiheesta, mutta ei ihan 100% tietoa ollut voiko sen saada käymään noin :think

Leave a comment:

• Dark angel
    replied
    Bensan kulutus

Ihan mielenkiinnosta kysyn kuinka pitkälle pääsette tankillisella?
    Minulla m50b25+5HP18 laatikkolla olen päässyt täydellä tankilla noin 515km ja sen jälkeen tankkasin 44l (tankki 55l). Tuosta 500km noin 350km oli maantieajoa.

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    voiko siihen pakosarjojen jälkeen laittaa x-pipe johon sitte rykäsen sen lambdan..vai miten teen?
    Itse tekisin näin, mutta käyhän sekin yhteen.

Leave a comment:

• afafaf
    replied
    m50+s50 pakosarjat mihin lambda

juu eli antakaahan vinkki miten teen tuon putken pakosarjoilta eteenpäin,1.lambda ja kaksi torvea,enkä viittis pukata lambdaa vain toiseen torveen/3.pyttyyn..

voiko siihen pakosarjojen jälkeen laittaa x-pipe johon sitte rykäsen sen lambdan..vai miten teen?

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    Enpä edes ajatellut että pumpuissa voisi olla eroja. Mulla E34 pumppu naitettu E36 koneeseen ja siellä kai se pyörii E30 hammastangon kanssa. On kevyt kyllä käännellä

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    En kyllä osaa sanoa pumppujen eroista paljoa, mutta ulkoisesti erilaisia e36 pumppuja mulla on ollu kolmenlaisia. Tuo yksi malli niistä on ainakin ulkoisesti tismalleen samanlainen, kun e34 m50:ssä käytetty.

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    En kyllä tiedä, siksipä tässä kysellään.

Mikäs sen paineen määrää? Joku venttiilihän siellä varmaan on, koskapa pumput aivan saman näköisiä ovat päällepäin, lienekkö jopa vaihdettavissa?

Ois tuossa m30 e34 pumppu jouten ja silmällä verraten sekin on aivan sama osa, kun korvakot ja hihnapyörä otetaan pois.

Enkä toki edes tiedä että onko autossani mikä pumppu paikoillaan, arvaan että e36, koska johtosarja lienee ainakin e36 mallinen.

Leave a comment:

• BMW323
    replied
    jos joku tartteen e34 ohjaustehostimen pumpun niin mulla löytys semmonen ylinmääräisenä HALPA mutta toimii
    ajattelin sillo ku tein tuota swappia niin on se kevyt kääntää ilman tehostinta

mut asiaan..
    oisko mahdollista että kovemmissa paineissa saattaa stefa/tiivisteet korkata
    epäilen vähän että e30 omassa pumpussa ei oo yli 100bar paineita

Leave a comment:

• _racing_
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Luin Tissistä juttuja

E36 ohjaustehostimen maksimipaine 110-120Bar.
    E34 ohjaustehostimen maksimipaine tyhjäkäynnillä 120-140Bar(impeller pump).
    E34 ohjaustehostimen minimipaine 120Bar(piston pump).

E30 speksejä en sitten löytänytkään...
    Onkohan vakavaakin jos on tuo e34 pumppu ja kovemmat paineet?

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Itellä e34:sta e30:ssä ja viimeks laitoin e36:sta e34:seen enkä oo koskaan ees aatellu et niis on jotain eroo, hyvin on molemmissa toiminu molemmat ...Tiiä mitä eroo nois sit on mut tuskin ainakaa mitään kovin isoo ku käyvät kuitenki noin heittämällä paikoilleen ja letkutki passaa eli sanoisin ettei oo mitään väliä kummasta otat ...?
    Luin Tissistä juttuja

E36 ohjaustehostimen maksimipaine 110-120Bar.
    E34 ohjaustehostimen maksimipaine tyhjäkäynnillä 120-140Bar(impeller pump).
    E34 ohjaustehostimen minimipaine 120Bar(piston pump).

E30 speksejä en sitten löytänytkään...

Leave a comment:

Working...
X