Originally posted by marjatsalo.15
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tonton View Post320n etupätkä ei käy 260 laatikon kanssa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostNo sitte siihen sopiva kardaani? Niitäkin kun on isolla ja pienellä laipalla...yleensä pienellä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostSehän riippuu ihan millä laatikolla kasaat? Itellä e30 TD kardaani, koska 525i m50-ZF-loota....
260 getragilla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by marjatsalo.15 View Postmitäs kardaaneita porukka siis laittanut noihin m50 swappeihin?
EDIT : itsellä moottorin perässä getrag 260 ja paikallaan vielä lukollinen pikku perä..
Leave a comment:
-
-
mitäs kardaaneita porukka siis laittanut noihin m50 swappeihin? ja ei kenelläkään satu pyörimään nurkissa kaasuläpän asentotunnistimen anturia? itellä katkes koko liitin tekniikkaa asentaessaja tietääkö kukaan mitä mahtaa maksaa marmorilla tms kyseinen anturi?:think
EDIT : itsellä moottorin perässä getrag 260 ja paikallaan vielä lukollinen pikku perä..Last edited by marjatsalo.15; 14-09-2013, 22:33.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tmpzk View PostMun moottori on M50B25 vanoksella ja mulla ei oo siihen sitä ohjaus boksia. Mitkä ton liittimen numeroista määrää sen mikä boksi siihen käy? 3 viimestä, mut siin on 3 eri numerosarjaa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tmpzk View PostMun moottori on M50B25 vanoksella ja mulla ei oo siihen sitä ohjaus boksia. Mitkä ton liittimen numeroista määrää sen mikä boksi siihen käy? 3 viimestä, mut siin on 3 eri numerosarjaa..
Jos tiedät luovuttaja-auton tiedot niin vertaa varaosaluetteloon että mikä boksi siihen kuulusi.
Varaosnumeron laitat sitten googleen niin luultavasti saat vastauksen Bosch tai Siemens numerolla.
Leave a comment:
-
-
Mun moottori on M50B25 vanoksella ja mulla ei oo siihen sitä ohjaus boksia. Mitkä ton liittimen numeroista määrää sen mikä boksi siihen käy? 3 viimestä, mut siin on 3 eri numerosarjaa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tukezi View PostViittiskö joku vääntää rautalangasta että minkälaisia lappuja tarvii kun katsastaa 316--> 325 m50? Pitääkö olla joku kokonainen osalista 325:sta vai riittääkö että otan bmwfansiltä printscreenillä kuvat tolppien,vakaajien ja takakynkkien eroista? Autohan on vm 85 joten abs ei tarvi?
ainakin itellä riitti -06 ku oli tuonti auto johon oli ruottissa vaihdettu m20b23 kone..
Leave a comment:
-
-
Viittiskö joku vääntää rautalangasta että minkälaisia lappuja tarvii kun katsastaa 316--> 325 m50? Pitääkö olla joku kokonainen osalista 325:sta vai riittääkö että otan bmwfansiltä printscreenillä kuvat tolppien,vakaajien ja takakynkkien eroista? Autohan on vm 85 joten abs ei tarvi?
Leave a comment:
-
Leave a comment: