memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tonton
    replied
    Originally posted by marjatsalo.15 View Post
    okei. mikäs siinä mättää?:think
    Pituus ja/tai laippa

Leave a comment:

• Dunky
    replied
    Erilainen laippa...

Leave a comment:

• marjatsalo.15
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    320n etupätkä ei käy 260 laatikon kanssa

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Joo eiköhän se käy...en tiä onko 320i:ssä saman pitunen kardaani, jos on niin käynee seki, epäilen kyl vähä et ois pitempi...
    320n etupätkä ei käy 260 laatikon kanssa

Leave a comment:

• Make H.
    replied
    elikkä ainakin käy e30 325 kardaani?? onko e30 320 tms kardaani samanlainen?
    Joo eiköhän se käy...en tiä onko 320i:ssä saman pitunen kardaani, jos on niin käynee seki, epäilen kyl vähä et ois pitempi...

Leave a comment:

• marjatsalo.15
    replied
    No sitte siihen sopiva kardaani? Niitäkin kun on isolla ja pienellä laipalla...yleensä pienellä.
    elikkä ainakin käy e30 325 kardaani?? onko e30 320 tms kardaani samanlainen?

Leave a comment:

• Make H.
    replied
    260 getragilla
    No sitte siihen sopiva kardaani? Niitäkin kun on isolla ja pienellä laipalla...yleensä pienellä.

Leave a comment:

• marjatsalo.15
    replied
    Sehän riippuu ihan millä laatikolla kasaat? Itellä e30 TD kardaani, koska 525i m50-ZF-loota....

260 getragilla

Leave a comment:

• Make H.
    replied
    mitäs kardaaneita porukka siis laittanut noihin m50 swappeihin?

EDIT : itsellä moottorin perässä getrag 260 ja paikallaan vielä lukollinen pikku perä..
    Sehän riippuu ihan millä laatikolla kasaat? Itellä e30 TD kardaani, koska 525i m50-ZF-loota....

Leave a comment:

• marjatsalo.15
    replied
    mitäs kardaaneita porukka siis laittanut noihin m50 swappeihin? ja ei kenelläkään satu pyörimään nurkissa kaasuläpän asentotunnistimen anturia? itellä katkes koko liitin tekniikkaa asentaessa ja tietääkö kukaan mitä mahtaa maksaa marmorilla tms kyseinen anturi?:think

EDIT : itsellä moottorin perässä getrag 260 ja paikallaan vielä lukollinen pikku perä..
    Last edited by marjatsalo.15; 14-09-2013, 22:33.

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Mun moottori on M50B25 vanoksella ja mulla ei oo siihen sitä ohjaus boksia. Mitkä ton liittimen numeroista määrää sen mikä boksi siihen käy? 3 viimestä, mut siin on 3 eri numerosarjaa..
    Motronic Boschin numerolla 0 261 200 413 vois olla sopiva :think

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Mun moottori on M50B25 vanoksella ja mulla ei oo siihen sitä ohjaus boksia. Mitkä ton liittimen numeroista määrää sen mikä boksi siihen käy? 3 viimestä, mut siin on 3 eri numerosarjaa..
    Liittimen numerosta ei varmaankaan näe suoraan mikä boski sopii.

Jos tiedät luovuttaja-auton tiedot niin vertaa varaosaluetteloon että mikä boksi siihen kuulusi.

Varaosnumeron laitat sitten googleen niin luultavasti saat vastauksen Bosch tai Siemens numerolla.

Leave a comment:

• tmpzk
    replied

Leave a comment:

• BMW323
    replied
    Originally posted by Tukezi View Post
    Viittiskö joku vääntää rautalangasta että minkälaisia lappuja tarvii kun katsastaa 316--> 325 m50? Pitääkö olla joku kokonainen osalista 325:sta vai riittääkö että otan bmwfansiltä printscreenillä kuvat tolppien,vakaajien ja takakynkkien eroista? Autohan on vm 85 joten abs ei tarvi?
    luulisin että riittää pelkät kuvat fanssista osanumeroiden kera.
    ainakin itellä riitti -06 ku oli tuonti auto johon oli ruottissa vaihdettu m20b23 kone..

Leave a comment:

• Tukezi
    replied
    Viittiskö joku vääntää rautalangasta että minkälaisia lappuja tarvii kun katsastaa 316--> 325 m50? Pitääkö olla joku kokonainen osalista 325:sta vai riittääkö että otan bmwfansiltä printscreenillä kuvat tolppien,vakaajien ja takakynkkien eroista? Autohan on vm 85 joten abs ei tarvi?

Leave a comment:

Working...
X