memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jusa20
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    pikakysymys,johon en selkeää vastausta ole löytäny,pitääkö tuon m50 kaveriks laittaa katti ku e30.stä menee muutoskatsastamaan,pitääkö se siellä olla,ja autohan on alunperin 316 ei vähäpäästöinen vm-1990.

    pakoputken teen uusiksi ku raapii joka möykyssä,niin samalla jumppaan sen katinki sinne, jos sen tarvii?
    Katti tarvii asentaa, mutta sen ei tarvi toimia eli pelkät kuoret riittää.

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    pikakysymys,johon en selkeää vastausta ole löytäny,pitääkö tuon m50 kaveriks laittaa katti ku e30.stä menee muutoskatsastamaan,pitääkö se siellä olla,ja autohan on alunperin 316 ei vähäpäästöinen vm-1990.

    pakoputken teen uusiksi ku raapii joka möykyssä,niin samalla jumppaan sen katinki sinne, jos sen tarvii?
    No kerta on ei vähäpäästönen niin ei tarvii

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    pikakysymys,johon en selkeää vastausta ole löytäny,pitääkö tuon m50 kaveriks laittaa katti ku e30.stä menee muutoskatsastamaan,pitääkö se siellä olla,ja autohan on alunperin 316 ei vähäpäästöinen vm-1990.

    pakoputken teen uusiksi ku raapii joka möykyssä,niin samalla jumppaan sen katinki sinne, jos sen tarvii?

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Ja tuosta ameriikan murteella muutamat lisää tiivistettynä:

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Kaikkiin noihin kysymyksiisi löytynee vastaus tästä ketjusta.
    Projekti/showroom puolelta sitten ne n.100 e30 m5x projektia joista voi katella lisää.

    Leave a comment:


  • Maazza
    replied
    .....
    Last edited by Maazza; 02-04-2014, 19:22.

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    joo mutta asia selvenee huomattavasti kun on molemmat liittimet kädessä mitä pitäs yhdistellä..ja yksitellen kytkee johdot oikeisiin..joo kaavioita on useita mutta täälläkin monessa topikissa on oikeat kytkennät..
    Juu kylläkyllä selvii varmaan. Vastasin vaan lähinnä siihen, kun kysyttiin sähköjen tekijää. Hölmösti lainasin sun viestiä.

    Originally posted by tmpzk View Post
    http://www.akgmotorsport.com/e30convpins.html

    Ton ny ainaki pitäis olla oikein.


    E: Eikä herneitä nenukkiin Oon oikeesti vaan katkera ku kukaan kaveri ei tee mulle niitä sähköjä
    E2: Johtunee siitä, ettei mulla oo kavereita
    Last edited by Rumilus; 22-10-2013, 19:34.

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    totta

    tuo on kyllä totta, kun johtosarjat saa molempiin käsiin niin hahmottuu paremmin. Asiasta enemmän, kun projekti alkaa!

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post

    Lisäks seki, noita kaavioita on netissä useempaa erilaista.


    Ton ny ainaki pitäis olla oikein.

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post
    Ei siitä varmaa yhtään haittaakaan olis, jos vaikka edes yrittäis lueskella sähkökaavioita. Itsekkin kyllä alkuun ajattelin, että jos vaan ostais valmiin adapterin tai pallkais jonkun tekemään kaikki sähköt. Tulipa vaan mieleen, mitäs jos se ei lähdekkään käymään tai muutenvaan rupee temppuilemaan. Hienoa raapia sitte tukkaa, kun ei hölkäsen pölähtävää ymmärrä sähköistä.

    Lisäks seki, noita kaavioita on netissä useempaa erilaista.
    joo mutta asia selvenee huomattavasti kun on molemmat liittimet kädessä mitä pitäs yhdistellä..ja yksitellen kytkee johdot oikeisiin..joo kaavioita on useita mutta täälläkin monessa topikissa on oikeat kytkennät..

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    no nehän on ihan helpot googlella löytää kytkentäkaavion ja munki rojekti topikissa ne on jollakin sivulla m50 koneeseen..sitku rojektis alkaa niin pistä vaikka privaa ni katotaan josko olis apuja..
    Ei siitä varmaa yhtään haittaakaan olis, jos vaikka edes yrittäis lueskella sähkökaavioita. Itsekkin kyllä alkuun ajattelin, että jos vaan ostais valmiin adapterin tai pallkais jonkun tekemään kaikki sähköt. Tulipa vaan mieleen, mitäs jos se ei lähdekkään käymään tai muutenvaan rupee temppuilemaan. Hienoa raapia sitte tukkaa, kun ei hölkäsen pölähtävää ymmärrä sähköistä.

    Lisäks seki, noita kaavioita on netissä useempaa erilaista.

    Leave a comment:


  • grab_
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    Olisko täällä auttavaa kättä, jos ensi keväänä saisi swappi rojektin pystyy. Apua tartteis johdotuksissa. Itseltä sähköhommat ei oikein luonnistu..
    no nehän on ihan helpot googlella löytää kytkentäkaavion ja munki rojekti topikissa ne on jollakin sivulla m50 koneeseen..sitku rojektis alkaa niin pistä vaikka privaa ni katotaan josko olis apuja..

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    m50 johdotus

    Olisko täällä auttavaa kättä, jos ensi keväänä saisi swappi rojektin pystyy. Apua tartteis johdotuksissa. Itseltä sähköhommat ei oikein luonnistu..

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Mitä eroa on E36 325i ja 328i ilmansuodatinkoteloilla?





    Suodatin näkyy olevan samalla osanumerolla, mutta muuten on eroja. Virtaako toinen paremmin kuin toinen? Ei kait tuo 328i:n malli ainakaan pahasti kurista, kun M3:ssa on sama.

    EDIT: siis US-spec M3:ssa - S52 my ass
    M52-kotelossa se resonaattori tms. uloke kyljessä, eikä paikkaa kaasuläpän lämmityksen termostaatille.

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Mitä eroa on E36 325i ja 328i ilmansuodatinkoteloilla?





    Suodatin näkyy olevan samalla osanumerolla, mutta muuten on eroja. Virtaako toinen paremmin kuin toinen? Ei kait tuo 328i:n malli ainakaan pahasti kurista, kun M3:ssa on sama.

    EDIT: siis US-spec M3:ssa - S52 my ass
    Last edited by Skarpa; 15-10-2013, 11:07.

    Leave a comment:

Working...
X