Meneekös kaikissa e30 c101 pistokkeen pin lähdöt samanlailla? Itellä kun ei ainakaan värit täsmää noihin mitä oon netistä kaivellu.. Muuten näyttäis johdot menevän samanlailla..
Tollasta kyttäilin http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpg
Kanta-autona siis 320i -86 --->e34 non vanos m50b25
Miten täällä porukka on muuten noi pistoke touhut tehny?
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostNo siis jenkkilässä tuli tiukemmat päästörjat käyttöön aiemmin mitä euroopassa. Siellä esim. m52 mylly on obdII, eli esim. käytönnössä katin jälkeen löytyy toiset lamdat. Lisäksi mitälie ilmapummuhässäköitä yms. Nämä sitten tapauksesta riippuen vähentää koneen tehoa ja tekee koko systeemin vikaherkemmäksi (se check engine -valo) ja muutenkin monimutkaisemmaksi. Euroopassa perus m52/m50 mylly on obdI. Vasta uudemmat m52tu koneet on OBDII, mutta sillonkin on tullu vaan katin jälkeiset lamdat täällä käyttöön. Jenkit sitten tekee noita OBDII to OBDI swappeja päästäkseen eroon ylimääräsistä saastelaitteista ja joissakin tapauksissa sillä saadaan lisää tehoa. Käytännössä ne siis vaihtaa USA mallin moottorinohjauksen euromalliin, niin voi nakata ylimääräset rojut mäkeen.
Mut siis simppelisti: Täällä suomenmaalla ei tarvi noista obd swapeistä välittää
Leave a comment:
-
-
No itse olen joutunu lohkon numeron perusteella todisteleen mikä kone on kyseessä, joten tuskin onnistuu. Ainahan sitä toki voi kokeilla ja jos kokeilee/menee läpi, niin ei kannata ainakaan hirveesti mainostaa sitä.
Leave a comment:
-
-
m50b25 ja b20 ulkonäköerot
Olen tuossa kuolaillut valmiiksi swapattua e30 m50b25, mutta yksi asia kaivertaa.. Siinähän ei ole abs jarruja (alkuperäinen 320i, 1990).
Niin pääsiskö tuota katsastusta helpottamaan se, että väittäisi koneen olevan b20 eikä b25? mitäs mieltä olette/onko kukaan muu yrittänyt samaa.
E30 Kuume iskenyt totaallisesti takas...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rumilus View Posthttp://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=76315
Tyhmä kysymys, mutta kysympä kuitenki; mitä nuo jenkit höpöttää noista OBD I & OBD II swapeista? Tarkottaa käytännössä mitä? Ei oikee aukee mulle. Tolla sivulla ekassa kommentissa on jotain aiheesta ja useesti osuu silmään mut enpäs oo vaa keksiny mitä nuo meinaa
Mut siis simppelisti: Täällä suomenmaalla ei tarvi noista obd swapeistä välittääLast edited by Pazi88; 19-11-2013, 06:15.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rumilus View Posthttp://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=76315
Tyhmä kysymys, mutta kysympä kuitenki; mitä nuo jenkit höpöttää noista OBD I & OBD II swapeista? Tarkottaa käytännössä mitä? Ei oikee aukee mulle. Tolla sivulla ekassa kommentissa on jotain aiheesta ja useesti osuu silmään mut enpäs oo vaa keksiny mitä nuo meinaa
Tuolla on kuvat siitä vakiotehostimella tehdystä swapista, tosin perunalla kuvattu.
Leave a comment:
-
-
Tuolla on kuvat siitä vakiotehostimella tehdystä swapista, tosin perunalla kuvattu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lähtis View PostTuli tossa mittailtua niin yhessä meikäläisen e30 on toi tehostaja halkaisijaltaan n.24cm ja lucas merkkinen, kun muissa oli 27cm aten tekeleet. Paksuutta oli kuitenkin lucasissa kaksinkertasesti ateen verrattuna. Onkohan toi edes alkuperäinen tehostaja?? Kyseessä on siis 325 -85. Jos ei ole alkuperäinen niin mistähän vehkeestä vois olla lainattu?:thinksait just ilmaiseksi lisä senttejä (imusarjalle)....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by grab_ View Postei tartte siirrellä tehostinta kuha veistää imusarjaa vähäsen..tosin jos jaksaa pelleillä moottorin tukikumien kanssa ni ei tarvii tehä mitää..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Harri G View PostSentti suunnilleen on. Etummaisen pakosarjan jälkeen pitää tehdä melko reipas mutka ettei ota kiinni.
ok no tein alkupätkän silleen että otin molemmista putkista sentin pois niin nous sen verran että on suunnilleen sentti tilaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by santtu86 View Postkuinka paljon teillä on vakaajan ja pakoputken välissä tilaa tänään Pitäis tehdä putki ku viikonloppuna migistä loppu lanka niin ei saanu rojektia valmiiksi yhessä viikonlopussa
Leave a comment:
-
-
kuinka paljon teillä on vakaajan ja pakoputken välissä tilaa tänään Pitäis tehdä putki ku viikonloppuna migistä loppu lanka niin ei saanu rojektia valmiiksi yhessä viikonlopussa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rumilus View PostOrkkistehostimellakin sopii, pitää vaan siirtää sitä tehostinta ja imusarjaa veistellä.
Leave a comment:
-
-
Orkkistehostimellakin sopii, pitää vaan siirtää sitä tehostinta ja imusarjaa veistellä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: