S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bmw89Jees, eiköhän tuo pysy vanhallakin
seuraava ongelma.. nyt vaihtuu laatikko getrag 260 -> 525 zf, mutta näissä kytkin akselin booritus eri? ainakaan m20 levy ei sopinu tohon zf lootaan.
Mitäs levyä pitäs käyttää:think suunnitelmissa oli kuitenkin m20 vauhtis ja sachs -618 asetelma
Leave a comment:
-
-
En minä ainakaan ja ei oo kyl yhtään moottoria vielä levinny. kop kop..
TIS:n ohjeissakin tais olla että pitää vaihtaa, mutta en löytäny juuri nyt sitä mainintaa.
Leave a comment:
-
-
Onks kukaan oikeesti uusinu tota "kuningaspulttia"
alfamerin oppaasa ainakin painotettiin, että pitäs vaihtaa uuteen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by larppani12 View PostEli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by larppani12 View PostEli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Leave a comment:
-
-
Sasch race kytkimestä!
Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: