memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T3
    replied
    Tämä täynnä, avasin uuden: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=315624

    Leave a comment:


  • billy
    replied
    Originally posted by bmw89
    Jees, eiköhän tuo pysy vanhallakin

    seuraava ongelma.. nyt vaihtuu laatikko getrag 260 -> 525 zf, mutta näissä kytkin akselin booritus eri? ainakaan m20 levy ei sopinu tohon zf lootaan.

    Mitäs levyä pitäs käyttää:think suunnitelmissa oli kuitenkin m20 vauhtis ja sachs -618 asetelma
    Multa löytyy uusi jousittamaton 4/lapanen 235mm sintteri ZF kytkin akselille jos sellaiseen päädyt

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    En minä ainakaan ja ei oo kyl yhtään moottoria vielä levinny. kop kop..

    TIS:n ohjeissakin tais olla että pitää vaihtaa, mutta en löytäny juuri nyt sitä mainintaa.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Onks kukaan oikeesti uusinu tota "kuningaspulttia"
    alfamerin oppaasa ainakin painotettiin, että pitäs vaihtaa uuteen

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Sama perä, eri laipat. Vetarien sekä kardaanin laipat erilaisia.
    Ja M3 lukkoyksikön pultit M14, normi 188:ssa M12 jos pilkkua viilataan

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Originally posted by larppani12 View Post
    Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
    m20 vauhtipyörään tietty sitten sachsilta siihen tarkoitettu setti ja m20 vp pultit, m20 vp joudut vielä takapuolelta ottamaan sen "huulloksen" pois tai sitten rälläkällä hiot öljypohjasta pois. Näät mitä tarvitsee hioa kun mallaat vptä paikalleen. Startti m20 koneesta niinkuin aikaisemmin jo mainittiin. Omassa tuo 618 asetelma ja nelilapanen sintteri m20 vauhtiksella ja startilla ja öljypohjasta hiottu että mahtuu vp olemaan ja hyvin toimii. Aika jäykkä tuo asetelma on kyllä.
    Last edited by RiZ3*; 17-11-2014, 19:59. Reason: Tarkennusta...

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by larppani12 View Post
    Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
    Eikös sen pitäis sopia, startti vaan vaihtoon tai startin ratas. Itellä m30 vauhtiksen kans sachs race -765, tosin m50 ZF:n kanssa. Saa kai nuita muitaki ebaysta tilattua mutta jos sachsia ostat niin tuskin ainakaan käsiäs paskaan lyöt...

    Leave a comment:


  • larppani12
    replied
    Sasch race kytkimestä!

    Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Sama perä, eri laipat. Vetarien sekä kardaanin laipat erilaisia.

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    M3ssa on erilainen nivel perän päässä
    jos on typ210 perä.. jos typ188 niin sama perähän se on kun 325 lukollinen, vai olenko hirveän väärässä? :think

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainen
    M3ssa on erilainen nivel perän päässä

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Daa Daa View Post
    Ei ole.
    no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainen

    Leave a comment:


  • Daa Daa
    replied
    Originally posted by nikz_ View Post
    Onko e36 m3 ja 328 kardaanit samanlaiset ?
    Ei ole.

    Leave a comment:


  • nikz_
    replied
    Onko e36 m3 ja 328 kardaanit samanlaiset ?

    Leave a comment:


  • bimmerrr
    replied
    Noniin kiitos vastauksesta

    Leave a comment:

Working...
X