Nyt puhutaan eri asioista.
Tottakai kannattaa lappu hitsata niin että korjausta saa mahdollisimman paljon.
Puhuin tuon uran jyrsinnästä tuohon lappuun. On turhaa tehdä noin paljon koska se pultti sallii kuitenkin vaan sen 3mm liikkeen suuntaansa.
Nopeasti ajateltuna helpottaa lapun asemointia alkuperäiseen reikään nähden kun sitä uraa on siinä vaan sen mitä pultti pääsee liikkuun .
Mutta lopputulos on se tärkein.
Edit. Tuossa ylemmät postaukset on juurikin tätä pohdintaa mitä ajoin takaa. Jos siinä on läpee vaan sen verta mitä säätöökin niin silloin se tulee alkuperäisen reiän reunaa
Eikös säätövara ole 8 mm. Ainakin omassa ko. e39-pulteilla on :think
Eikös säätövara ole 8 mm. Ainakin omassa ko. e39-pulteilla on :think
Noissa jotka tilasin PPF:ltä, oli varaa noin 6mm. (eli oliko nuo sitten femman pultit) Ne lätkät oli kumminkin tehty tuon kuvan mukaan joka löytyy Nuke:n laittamasta postauksesta.
Eikös säätövara ole 8 mm. Ainakin omassa ko. e39-pulteilla on :think
Mitkä pultit sitten sulla lienee.
Hain metroautosta e39 pultit ja tein itse lätkät.
12mm tappi ja 3mm levitystä puolellensa. Avot kanta pyörähtää hienosti ympäri.
8mm löytyy täälläki E39 pulteista. Tulisiko siitä työntömitan käyttäjästä noi mittaheitot..?
No perkeles, kai se muisti sitten itsellä reistaa. Nyt on kuitenkin niin paljon todistus aineistoa vastaan että ei parane uhota enempää
Tarvii tarkistaa töissä jos sattus oleen viä ohjelmat jossain koneen syövereissä tallella.
Parissa vuodessa kyllä äkkiä parimilliä häviää taivaan tuuliin
MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
saako tota campperia paljoki parenpaan suuntaa nuilla säätölätkil?
Karkea laskelma antaa tulokseksi 1 ast. = 5,75 mm. pultin liikematkassa. Laskelma perustuu siihen että tukivarren kiinn. pisteiden väli on 330 mm. keskeltä keskelle tjs.
Yhtä tärkeä säätö kuin camber on myös auraus, takana haritusta sopivasti liikaa (t. yhtään) niin ajettavuus on ns. mielenkiintoinen, riippuu tietysti myös automerkistä/mallista.
Comment