Originally posted by jesper.e
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Markka View PostKäykö typ 210 perä, jossa on e32/34 kuoret e30:iin? Mitä pitäisi muuttaa?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by teppo175 View PostJos mää rakentelisin uuden imusarjan ihan itte. Niin kertokaapa mulle mitäs kaikkea noista letkuista siihen oikeesti tarttee? Sen anturin vissiin? Vesikierto ainaski ihan turha(ko), onnistuuko pelkästään tulppaamalla?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View Postmoottori?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Kertokaapas joku tuon M42B18 moottorin luonteesta eli motti joka löytyy 318iS:n keulilta. Tuli tuossa viikolla hommattua tuommonen viritelmä ja yllätyin kyllä melko positiivisesti tuon menohaluista. Vääntää melko mukavasti alhaalta asti ja sitte jossain 4500 kohilla kone lähtee vetämään todella puhtaasti aina tuonne 7000 asti. Tuohon on vaihettu joku aftermarket-lastu joka on poistanu kierrosrajoittimen, mutta eipä tuota tule liiemmin tota 6500 korkeammalle kierrätettyä. Hämmästyttää vaan toi moottorin luonne, joka on aika samanlainen mitä E34 M5:ssa. Vai olisko tohon vaihettu jyrkemmät nokat tms.?
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostKertokaapas joku tuon M42B18 moottorin luonteesta eli motti joka löytyy 318iS:n keulilta. Tuli tuossa viikolla hommattua tuommonen viritelmä ja yllätyin kyllä melko positiivisesti tuon menohaluista. Vääntää melko mukavasti alhaalta asti ja sitte jossain 4500 kohilla kone lähtee vetämään todella puhtaasti aina tuonne 7000 asti. Tuohon on vaihettu joku aftermarket-lastu joka on poistanu kierrosrajoittimen, mutta eipä tuota tule liiemmin tota 6500 korkeammalle kierrätettyä. Hämmästyttää vaan toi moottorin luonne, joka on aika samanlainen mitä E34 M5:ssa. Vai olisko tohon vaihettu jyrkemmät nokat tms.?
Comment
-
-
Originally posted by DerMeister View PostMistäs löytäisin tarkat mitat m-tech 2 takaspoilerin kiinnitysreijille?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
325i -90, mistä löytyy bensapumpun rele?
Tuon näköistä (#4) ei löytynyt sulakerasiasta, eikä siitä paisuntasäiliön vieressä olevasta telineestä missä on musta muovikansi.Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
E30 kylmäkäynti ongelma
serchia ja hakua olen koittanut joten päätin postata tänne.
Eli ongelmana on E30 m40 1.6 ruiskukoneen kylmäkäynti. Ilmenee siten että kylmänä kone ei kestä kaasua ja alkaa nykimään ajossa, mutta kun hetken antaa lämmitä (5-10min) alkaa pelittämään kun ei ongelmaa olis ikinä ollukka ;D.
Olen koittanu bongailla kylmäkäyntisuutinta, mutta se ei ole osunut vielä silmään. Ilmamäärämittari tuskin on rikki koska kone toimii normaalisti kun on hetken lämmennyt!
Toivottavasti joku osaa antaa osviittaa viasta!
Comment
-
Comment