Kun ei perhana olisi nyt työttömällä varaa kaikkia uusia
Oliko niistä dokumenttia että ne ois vaihdettu joskus? Sehän on ihan ominaisuus että se motti hieman säksättää jo melko pian kun ne uusiikin. Ei se hajoa siihen jos nyt ei kuulosta kovin pahalta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Itselläni välillä humppasi tyhjäkäynti, tyhjäkäynti oli muutenkin raa`an kuulonen, normaali kiihdytyksessä auto "mietti" pienen hetken ennenkun lähti kiihtymään. Ja HC oli niin korkealla että kantautu haju ihan koppiin asti tyhjäkäynnillä.
Kaikki korjaantu lambdan liittimen korjauksella.
Moottorina tosin m30 ja vakiota hieman kireämpi nokka, joten ei suoraan voi tietenniin tähän verrata.
Joo katsos minun esimerkissäni se lamba poistetaan kokonaan, eikä ajella sellaisella lambdalla, joka antaa välillä puutaheinää, välillä oikein ja välillä ei mitään, silloinhan se kyllä humppaa.
Autosi olisi luultavasti lopettanut oireilun, jos olisit nypännyt lambdan johdon irti ja ajanut vähän aikaa, tästä mahdollinen katalysaattori ei olisi pitänyt eikä vähäpäästöinen auto luultavasti olisi mennyt päästötestistä lävitse.
Ei ole iso homma, vaatii vähän tunkkaamista ja pulttien irroittelua. Mutta jos pultit lähtee suosiolla irti ja tukivarren pallonivel ei ole kovaa kiinni niin tippuu ihan hetkessä alas.
Kaiken järjen mukaan ohjauksen hammastankokin voi jäädä paikalleen roikkumaan raidetangoista, mikäli antaa sen verran periksi jostain että sen saa Osa nro.1 kiinnityspisteiden välistä pois.
Kone pitää saada jollain tapaa kannatuksiin, koska sen kiinnityspisteet ovat palkissa.
Hammastangon VOI löysätä irralleen viereen, ei tarvitse irroittaa raidetankoja, eikä ohjausakselia.
Oliko niistä dokumenttia että ne ois vaihdettu joskus? Sehän on ihan ominaisuus että se motti hieman säksättää jo melko pian kun ne uusiikin. Ei se hajoa siihen jos nyt ei kuulosta kovin pahalta.
On 70tkm sitten kaikki uusittu kanteen, osista kuitit ja tarkka kilometri määrä laitettu. Edellisen omistajan toimesta kylläkin.
Aika huono kone jos tuolla kilometri määrällä jo menevät
Naputus ei oo kyl hirveä vähitellen lisääntynyt, kuulostaakin siltä et siel ainoastaan yksi tai kaksi nostinta tapittaisi:think
Joo katsos minun esimerkissäni se lamba poistetaan kokonaan, eikä ajella sellaisella lambdalla, joka antaa välillä puutaheinää, välillä oikein ja välillä ei mitään, silloinhan se kyllä humppaa.
Autosi olisi luultavasti lopettanut oireilun, jos olisit nypännyt lambdan johdon irti ja ajanut vähän aikaa, tästä mahdollinen katalysaattori ei olisi pitänyt eikä vähäpäästöinen auto luultavasti olisi mennyt päästötestistä lävitse.
Minun esimerkissäni lambda oli koko ajan 100% poissa pelistä, kun liitin ei pysynyt kiinni ja hyppysähköä siellä tuskin esiintyy.
Jos m20 koneesta nappaa ilmamäärämittarin liittimen irti niin miten sen pitäis vaikuttaa käyntiin? Mietin vaan että miten sen IMM voisi testata että onko ehjä vai ei..
Autosi olisi luultavasti lopettanut oireilun, jos olisit nypännyt lambdan johdon irti ja ajanut vähän aikaa, tästä mahdollinen katalysaattori ei olisi pitänyt.......
Hmm , semi OT tähän väliin. Ylläolevasta tuli mieleeni että mitähän mahtaisi tapahtua jos L-jet M10iin tyrkkää katalysaattorin perään.. Lähinnä jos tulee HC:n / CO:n kanssa probleemia (jyrkempi nenäkeppi) niin tuolla niitä saisi kivasti alas. Eikä sellanen mitään ahdista jos on vaan tarpeeksi iso?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Hmm , semi OT tähän väliin. Ylläolevasta tuli mieleeni että mitähän mahtaisi tapahtua jos L-jet M10iin tyrkkää katalysaattorin perään.. Lähinnä jos tulee HC:n / CO:n kanssa probleemia (jyrkempi nenäkeppi) niin tuolla niitä saisi kivasti alas. Eikä sellanen mitään ahdista jos on vaan tarpeeksi iso?
Ilman lambdaa se ei ainakaan kauan kestäis, vai olisko meininki vaan leimalle laittaa? Sitä en osaa sanoa että onko siitä hyötyä ilman lambdaohjausta.
Ei ahdista ei.
Mistäköhän mahtaisi saada e30 Cabrio 325 -86seen uuden katonavausmekanismin? Tämänhetkinen kahva systeemi haljennut ja uusi pitäisi saada tilalle.
Minkäköhän hintaisia mahtaa olla. :think
Merkkiliikkeestä tilaamalla saat osat. Tietysti kannattaa ensin koittaa sisäistää vaikka bmwfans:in räjäytyskuvien perusteella että mitä "mekanismisysteemejä" siellä onkaan ja mitä tarvitset. Jos pelkän kahvan tarvitset, niin siitä ei varmaan kukaan konkurssiin mene
E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti E30 316 4d '89 E36 M3 Coupe '93 F30 318d '13
Mites kun omassa e30 316, vm 86
Mittariston kello ei toimi, ja huoltovalot ei pala ollenkaan...
Ilmeisesti mittariston akut vaikuttaa noihin huoltovaloihin?
onkohan tuolle kellolle mitään tehtävissä? tuskin mitään yhteuttä toisiinsa näillä. :think
Kaikki muut kuten lämpö ja nopeusmittari, yms pelittää..
Mites kun omassa e30 316, vm 86
Mittariston kello ei toimi, ja huoltovalot ei pala ollenkaan...
Ilmeisesti mittariston akut vaikuttaa noihin huoltovaloihin?
onkohan tuolle kellolle mitään tehtävissä? tuskin mitään yhteuttä toisiinsa näillä. :think
Kaikki muut kuten lämpö ja nopeusmittari, yms pelittää..
Mittariston akut vaikuttavat ainakin huoltovalojen muistiin. Oman arvion mukaan valot kyllä pitäisi palaa vaikka akut lopussa olisivatkin. Itse varmaan nyppäisin mittariston irti, huolellinen tarkastustus piirilevyihin kylmäjuotosten tai viallisten komponenttien varalta ja akut vaihtoon.
On kyllä tullut vastaan myös sellaisia mittaristoja mistä huoltovalopolttimot on revitty irti
E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti E30 316 4d '89 E36 M3 Coupe '93 F30 318d '13
Mittariston akut vaikuttavat ainakin huoltovalojen muistiin. Oman arvion mukaan valot kyllä pitäisi palaa vaikka akut lopussa olisivatkin. Itse varmaan nyppäisin mittariston irti, huolellinen tarkastustus piirilevyihin kylmäjuotosten tai viallisten komponenttien varalta ja akut vaihtoon.
On kyllä tullut vastaan myös sellaisia mittaristoja mistä huoltovalopolttimot on revitty irti
Näin minäkin olen käsittänyt että kyllä siellä jotain pitäisi palaa. :think
Mutta täytyy se napata jossain välissä irti, ja ihmetellä. Mutta ensin pitää selvittää miksi mulla on tulva jalkotilassa.
Comment