Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr66
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Mitä? Aukasin töissä ja nyt kotona ni varmasti toimii :think

    Nyt toimii Nuo ne varmaan on.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Mulla olis tuollaiset sivuhelmat ja takahelma ainakin, mihinkähän malliin ne on kun 2d e30:ssä sivuhelmat jää muutaman sentin liian lyhyeksi, ts. tuossa lokarin ja oven välissä oleva liitos ei yllä kiinni asti:think
    Last edited by JJT; 29-03-2011, 19:03.

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Linkki ei toimi.
    Mitä? Aukasin töissä ja nyt kotona ni varmasti toimii :think

    none of the r3v guys seem to like it but here is my car it's a euro 323i with the PFEBA kit.
    Changes are front lip, 2piece side skirts and new rear bar.
    A spoiler is also avalible, it's exactly the same as the E21 spoiler.
    PFEBA is a german manufacture that predates the m-tech kits.


    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Linkki ei toimi.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Sinne kai se tankki huohottelee bensahöyryt ja sitten kun tavara tiivistyy niin valuu takas tankkiin. Vai olenko taas ihan kujalla kuvioista
    Paisuntasäiliö, estää ylivalumisen esim. kun esim. kesähelteellä tankataan piripintaan.

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mitkä helmat ? Joku kiinnityslista orkkishelmassa mihin tuninkiosat kiinnittyy, alarivi: http://kuvablogi.com/blog/11229/4/ En tarvi, myytävänä.


    Olisko tuo? PFEBA?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Mitkä helmat ? Joku kiinnityslista orkkishelmassa mihin tuninkiosat kiinnittyy, alarivi: http://kuvablogi.com/blog/11229/4/ En tarvi, myytävänä.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Nipsu View Post
    Kyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.

    M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.

    Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.

    EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.
    L-jet kuvassa. Etan imusarja on vielä kulmikkaampi kuin b20/23.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Taky View Post
    E30 - oikeasta takalokarin sisältä
    Ai jaa, minä kun luulin että jostain riisistä, on tuo e30 sen verran vieraampi...

    Leave a comment:


  • Taky
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Mistä kuva on poimittu?
    E30 - oikeasta takalokarin sisältä

    Originally posted by jr66 View Post
    Puhtaat paikat.
    Tuoltahan ne näyttää normistikin...

    Leave a comment:


  • Nipsu
    replied
    Originally posted by Injun View Post
    Mistäköhän koneesta tämä imusarja on?



    Kaikki M20B25 imusarjat mitä olen ennen nähnyt näyttävät tältä:

    http://www.r3vlimited.com/board/atta...1&d=1266030282
    Kyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.

    M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.

    Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.

    EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.
    Last edited by Nipsu; 29-03-2011, 07:22.

    Leave a comment:


  • AnttiR
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Aika kivuttomasti lähtee ja yhtenä palana.
    Kiitokset!

    Leave a comment:


  • Injun
    replied
    Mistäköhän koneesta tämä imusarja on?



    Kaikki M20B25 imusarjat mitä olen ennen nähnyt näyttävät tältä:

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by EGoman View Post


    mikäs hatsitankki tämä on?
    Sinne kai se tankki huohottelee bensahöyryt ja sitten kun tavara tiivistyy niin valuu takas tankkiin. Vai olenko taas ihan kujalla kuvioista

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Just se. Mistä kuva on poimittu ? Puhtaat paikat.
    Mä heitän villin veikkauksen että kuva on vanhanmallin e30:stä mutten kerro mihin perustan arvaukseni
    Iskarikotelon katkohitsit näyttäs puuttuvan
    Last edited by petrolhead; 28-03-2011, 23:44.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎