Mulla olis tuollaiset sivuhelmat ja takahelma ainakin, mihinkähän malliin ne on kun 2d e30:ssä sivuhelmat jää muutaman sentin liian lyhyeksi, ts. tuossa lokarin ja oven välissä oleva liitos ei yllä kiinni asti:think
Mitä? Aukasin töissä ja nyt kotona ni varmasti toimii :think
none of the r3v guys seem to like it but here is my car it's a euro 323i with the PFEBA kit.
Changes are front lip, 2piece side skirts and new rear bar.
A spoiler is also avalible, it's exactly the same as the E21 spoiler.
PFEBA is a german manufacture that predates the m-tech kits.
Kyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.
M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.
Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.
EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.
L-jet kuvassa. Etan imusarja on vielä kulmikkaampi kuin b20/23.
Kyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.
M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.
Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.
EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.
Leave a comment: