Originally posted by peltone
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mitä? Aukasin töissä ja nyt kotona ni varmasti toimii :thinkOriginally posted by jr66 View PostLinkki ei toimi.
none of the r3v guys seem to like it but here is my car it's a euro 323i with the PFEBA kit.
Changes are front lip, 2piece side skirts and new rear bar.
A spoiler is also avalible, it's exactly the same as the E21 spoiler.
PFEBA is a german manufacture that predates the m-tech kits.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostMitkä helmat ? Joku kiinnityslista orkkishelmassa mihin tuninkiosat kiinnittyy, alarivi: http://kuvablogi.com/blog/11229/4/ En tarvi, myytävänä.
Olisko tuo? PFEBA?
Leave a comment:
-
Mitkä helmat ? Joku kiinnityslista orkkishelmassa mihin tuninkiosat kiinnittyy, alarivi: http://kuvablogi.com/blog/11229/4/ En tarvi, myytävänä.
Leave a comment:
-
L-jet kuvassa. Etan imusarja on vielä kulmikkaampi kuin b20/23.Originally posted by Nipsu View PostKyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.
M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.
Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.
EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.
Leave a comment:
-
Kyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.Originally posted by Injun View PostMistäköhän koneesta tämä imusarja on?
Kaikki M20B25 imusarjat mitä olen ennen nähnyt näyttävät tältä:
http://www.r3vlimited.com/board/atta...1&d=1266030282
M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.
Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.
EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.Last edited by Nipsu; 29-03-2011, 07:22.
Leave a comment:
-
Mistäköhän koneesta tämä imusarja on?
Kaikki M20B25 imusarjat mitä olen ennen nähnyt näyttävät tältä:
Leave a comment:
-
Sinne kai se tankki huohottelee bensahöyryt ja sitten kun tavara tiivistyy niin valuu takas tankkiin. Vai olenko taas ihan kujalla kuvioistaOriginally posted by EGoman View Post
mikäs hatsitankki tämä on?
Leave a comment:
-
Mä heitän villin veikkauksen että kuva on vanhanmallin e30:stä mutten kerro mihin perustan arvaukseniOriginally posted by jr66 View PostJust se. Mistä kuva on poimittu ? Puhtaat paikat.
Iskarikotelon katkohitsit näyttäs puuttuvanLast edited by petrolhead; 28-03-2011, 23:44.
Leave a comment:
Leave a comment: