Tuli tossa hommattua vuode -87 mallinen 325 pieni muotoiseks projektiks ja nyt tuli semmone ongelma jo eteen, että perä klappaa. Eli kun kardaanista pyörittää niin pyörii noin puoli kierrosta tyhjää enne ku ottaa kiinni, eli perä sökö? Tämä tuntuu myös ajaessa ja vaihteita vaihtaessa "kolahduksena". Eli eli nyt aattelin sitte lukkoperää hommailla, joten kertokaas viisaammat millasta perää sinne nyt laittas?:think
Nyt vaa kaikki tarjoomaa sitte HYVÄ kuntoisia lukkoperiä tähän suuntaan!1
Se mikä on alatukivarren mutkassa? Ei siis Ulompi alapallonivel eikä se takana oleva iso pusla. Ihan vaan varmuudeksi, näyttäs siltä että nyt alkoi e30:in korjaushelvetti
Eli siis tuo mikä tulee kiinni mutterilla nro.5
Autona siis -91 316i
Alatukivarren sisempi pallonivel. Kun viimeksi kysyin marmorilta , palloja ei saa erikseen.
Tarvikkeena saa , ainakin ulompaa palloa ja varsin edullisesti. Oikea tekniikka tukivarren irroituksessa (sivusta kopauttaminen)ja oikeat työkalut (prässi) pallonivelen vaihtoon niin ei ole kummoinen homma.
Se mikä on alatukivarren mutkassa? Ei siis Ulompi alapallonivel eikä se takana oleva iso pusla. Ihan vaan varmuudeksi, näyttäs siltä että nyt alkoi e30:in korjaushelvetti
Eli siis tuo mikä tulee kiinni mutterilla nro.5
Autona siis -91 316i
Osanumeron kuvaus: Pidempi tappi, joten oikean osan olet etsinyt.
PS. E30:n korjaaminen ei ole helvettiä. Sitä tekee ihan ilokseen Yksinkertainen ja helppo auto. Ei mitään idioottimaisia ratkaisuja, kuten uudemmissa usein näkee.
Se mikä on alatukivarren mutkassa? Ei siis Ulompi alapallonivel eikä se takana oleva iso pusla. Ihan vaan varmuudeksi, näyttäs siltä että nyt alkoi e30:in korjaushelvetti
Lämppärinkennon saa muute vaihdettua ilman kojelaudan irrottamista, tartte ku 4mutteria irrottaa konehuoneenpuolelta ja vähä työntää koko mööpeliä sisään niin saa sen verran käännettyä että saa kennon veks . kyseessä siis "isompi"kenno. ihan vaa tiedoks jos joku tappelee/tappeli saman ogelaman kanssa
Leave a comment: