Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Olen laittamassa uuden mallista tankkia prefacelift E30:n. Uudessa tankissa on 7-8 piuhan paikkaa ja vanhassa kolme jotka kaikki anturin piuhoja. Sähköt ei ole oikein mun juttu, niin jos joku viittisi kertoa miten nuo kytkeä järkevimmin niin hulppeat kiitokset! Vinkkiä saa myös antaa miten Walbron pumppu asentuu 'notkeimmin' tuonne tankin sisään. Ja tuo uuden tankin reunimmainen putki on ilmeisesti turha vanhassa mallissa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostTarvitseeko muuta ostoilmoitukseen mainita kuin mitä nyt on mainittu kun olen vailla 6-sylinterisen mittariston koodiplugia..?
Ja onko se nyt tämä osa numero 11 tästä linkistä? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...le_components/
Mulla saattais olla tuollainen koodiplugi.
Leave a comment:
-
-
Tarvitseeko muuta ostoilmoitukseen mainita kuin mitä nyt on mainittu kun olen vailla 6-sylinterisen mittariston koodiplugia..?
Ja onko se nyt tämä osa numero 11 tästä linkistä? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...le_components/
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rumilus View PostOnko vaihteensiirtäjän tanko kaikissa kolmekymppisissä sama? Hieman ihmetyttänyt tuo vaihdekaavio, kun ykkönen keskellä ja vitosella vaihdekeppi siirtää koko keskikonsolia. Nyt huomasin, että tanko on joskus katkennut ja hitsattu vinoon..., mulla taasen on niimpäin, että kun laittaa pakin päälle, niin keppi ottaa kiinni keskikonsoliin. Kulumaa, ominaisuus vai jotain muuta outoa? En ole kerinnyt vielä tutkimaan tarkemmin..
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOriginally posted by Kepale View PostMilläs keinolla sais 325.den perän jämäkämmäksi? Kiihytyksissä painuu perse nii ales, että ihan renkaat ottaa kiinni, vaikka tällä hetkellä onkin jonkin sortin K&W alustasarja. Jousetko sinne voi pelkästään vaihtaa jäykemmiksi?
Noin karkeasti kokeiltuna -30mm E36:n takajousi on E30:n vakiota vastaava perän korkeudessa.
Leave a comment:
-
-
Jaa, mutta jos käyttääkin 320iiässää verrokkina niin menee kilpiin.
Kai se talviauton moottorina menee tuommonen vajaapyttyinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kytölä View PostS14B23 tekniikalle riittää leimalle tavallinen 325 alusta/jarrut?
Leave a comment:
-
-
Milläs keinolla sais 325.den perän jämäkämmäksi? Kiihytyksissä painuu perse nii ales, että ihan renkaat ottaa kiinni, vaikka tällä hetkellä onkin jonkin sortin K&W alustasarja. Jousetko sinne voi pelkästään vaihtaa jäykemmiksi?
Leave a comment:
-
Leave a comment: