Originally posted by AnttiR
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onkos porukka vaihdellut noita laturin liukurenkaita itse? Kellään mitää juttua niiden vaihdosta missään?
Leave a comment:
-
-
Mikähän on se boksi mikä on kuskin jalkatilassa tavallaan kojelaudan alla.
Bosch siinä ainakin luki
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostOliko Motronicin boksilta liitinkampa irti hitsauksen aikana? Itse en ainakaan uskaltaisi hitsailla autoa, jos se on kiinni.
Joo joo, kohta tulee joku sanomaan, että kyllä uskaltaa, mutta sen irroittaminen, samoin kuin akkukaapeilen irroittaminen kestää yhteensä 2min.
Ongelmaasi voisi auttaa seuraava. Irroita akkukaapelit pariksi tunniksi/yöksi ja samoin myös motronicin boksin liitinkampa ja koita seuraavana päivänä uudelleen.
Jos motronic otti tuosta itseensä, niin onneks ei ottanut tuon pahemmin.
Mut täytyy vielä koittaa tuota kaapelit ja liitinkampa irti ja katsoa auttaako.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by siksta View PostAkusta oli kengät irti ja mitään johtoja ei 100% varmasti hitsatessa sulanut.
Joo joo, kohta tulee joku sanomaan, että kyllä uskaltaa, mutta sen irroittaminen, samoin kuin akkukaapeilen irroittaminen kestää yhteensä 2min.
Ongelmaasi voisi auttaa seuraava. Irroita akkukaapelit pariksi tunniksi/yöksi ja samoin myös motronicin boksin liitinkampa ja koita seuraavana päivänä uudelleen.
Leave a comment:
-
-
Jatketaan mittaristo-kysymyksiä.. Eli ongelma seuraava:
Hitsattiin auton pohjaa.
Akusta oli kengät irti ja mitään johtoja ei 100% varmasti hitsatessa sulanut.
Nyt hitsauksen jälkeen laitettiin auto takas virtoihin, niin kiekkamittari alkoi elää omaa elämää.
Mittari heittelee 0 ja tuhannen kierroksen väliä ja välillä jää pitkäksi aikaa tonniin ja sit
takas nolliin. Ja tämä kaikki siis niin, ettei avaimesta ole käännetty vielä virtojakaan päälle.
Myös kulutusmittari elää mukana.
Heti kun virrat laittaa päälle, mittari menee nollaan ja pysyy siellä.
Auto käy normaalisti ja käydessä mittarit toimivat normaalisti.
Missä siis vika? :think
Autona sigun 325i Cabrio vm. 92/3
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW323 View Postkertokaas te fiksut ihmiset mulle miten onnistuu laittaa kierrosluvullinen mittaristo toimintaan kun tällä hetkellä on paikalla on kellolla oleva mittaristo
onko mahdollista saada toimimaan etes???
oon joskus kuullu että muutamaa johto pitäis siirtää että saa toimimaan kiekkamittarin :think vähän kyllä epäilyttää tuo.
autossahan on se kuningas moottori eli M10b18 ja ihan kaasarilla mennään
Leave a comment:
-
-
kertokaas te fiksut ihmiset mulle miten onnistuu laittaa kierrosluvullinen mittaristo toimintaan kun tällä hetkellä on paikalla on kellolla oleva mittaristo
onko mahdollista saada toimimaan etes???
oon joskus kuullu että muutamaa johto pitäis siirtää että saa toimimaan kiekkamittarin :think vähän kyllä epäilyttää tuo.
autossahan on se kuningas moottori eli M10b18 ja ihan kaasarilla mennään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Eepo View PostHyviä ideoita millaiset (VÄLIAIKAISET) sivuvilkut laitan E30 tourinkiin kun pomppasi katsastus mm niistä.
ja EI, reikien kairaaminen lokareihin ei tule kysymykseen.
Leave a comment:
-
-
Hyviä ideoita millaiset (VÄLIAIKAISET) sivuvilkut laitan E30 tourinkiin kun pomppasi katsastus mm niistä.
ja EI, reikien kairaaminen lokareihin ei tule kysymykseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Soiled View PostVirtalukonpohja varmaankin kaput.
Mikään ei mittaa tuota bensanpainetta vaan rele vetää tietyn ajan virtojen kytkemisen jälkeen ja bensapumppu pyörii kunnes rele "sammuu".
Kannattaa tarkistaa kuitenkin ensin moottorin maadoitus. Ettei ole hapettunut korin välinen liitos tai katkennut koko kaapeli.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaRb1 View PostMikä on fiksuin tapa ilmata e30 jarrut? Järjestelmä on melkein kuiva, säiliö on tyhjä jne. Viimeisetkin ties miten vanhat nesteet saatava pois. Onko fiksua hommata ne vastaventtiili letkut satuloiden ilmausruuveihin ja lisätä neste säiliön kautta vai työntää jollain laitteella toisesta suunnasta? Toista käsiparia hommaan ei pitkäksi aikaa ole käytettävissä. Edessä Girling ja takana Aten satulat. Ei abs.
Leave a comment:
-
Leave a comment: