eli kadonnut?useemman vuoden vissiin jo eli todenäkösesti kalanruokaa tai kasvaa sammalta..
hienoja laitteita tehny ja vissiin kovanluokan harrastaja ollut..
Eiköhän KRP käyttänyt tota listaa myös muulla tavalla hyödykseen.
Jokainen voi itse miettiä mitä hyödyttää laittaa sellaisten kaverien nimiä tollaselle listalle jotka saivat tosta "katoamista/kuolemasta" loistavan tilaisuuden aloittaa ns. puhtaalta pöydältä kun kukaan viranomainen ei enää etsi...
Mä en kyllä ymmärrä miks tuota samaa asiaa kerrasta toiseen jankataan ja kukaan ei kerro faktaa? Onko tämä jotain foliohattu hommia? Ja seuraavaan todennäköseen vastaukseen "ei tai on" vastaan jo etukäteen kiitos..
Mä en kyllä ymmärrä miks tuota samaa asiaa kerrasta toiseen jankataan ja kukaan ei kerro faktaa? Onko tämä jotain foliohattu hommia? Ja seuraavaan todennäköseen vastaukseen "ei tai on" vastaan jo etukäteen kiitos..
-Anssi
Jotain hämäräähän tässä on kun kukaan ei kerro mitään..
Jotain hämäräähän tässä on kun kukaan ei kerro mitään..
Koska kukaan ei varmuudella tiedä mitään?
Listan kadonneeksi ilmoitetut henkilöt ovat sellaisia, joiden katoamisen poliisi on pystynyt varmistamaan.
Kai nyt kuka tahansa voisi "hävitä" thaimaaseen niin halutessaa ilman tsunamiakin. Itse en usko pätkääkään siihen että lomareissulta vaan olisi halunnut kadota ja just sattumalta tsunamissa.
Listan kadonneeksi ilmoitetut henkilöt ovat sellaisia, joiden katoamisen poliisi on pystynyt varmistamaan.
Kai nyt kuka tahansa voisi "hävitä" thaimaaseen niin halutessaa ilman tsunamiakin. Itse en usko pätkääkään siihen että lomareissulta vaan olisi halunnut kadota ja just sattumalta tsunamissa.
Nii mutta esim t3 tuolla sanoo että kaiken maailman huhuja on mutta että se ei pidä paikkaansa että sielä tsunamissa olis kadonnu..se pisti miettimään..miksi ei sitten voi kertoa jos on tietoa niin ei tarvii kenekää kysellä..
Nii mutta esim t3 tuolla sanoo että kaiken maailman huhuja on mutta että se ei pidä paikkaansa että sielä tsunamissa olis kadonnu..se pisti miettimään..miksi ei sitten voi kertoa jos on tietoa niin ei tarvii kenekää kysellä..
Huhut kiertää ja kohta joku alkaa puhua jotain juttuja jo totuuksina. Shhh, näin sen jutun täytyy olla, älä kerro kenellekään, sitten seuraavalle se kerrotaan jo täytenä totuutena, jota ei saa kertoa eteenpäin
Toisaalta Danton Oy on perustettu 2006 alkuvuonna
Vastuuhenkilöt - Danton Oy
Jarmo Jacek Zielinski varsinainen jäsen Antti Petteri Halkola varajäsen
Comment