Originally posted by Bullitt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 M5 moottorilla
Collapse
X
-
Originally posted by Sädde View PostM52B28, S50B30, S50B32, S38B36 tai S38B38 jos naitä saa mitään moottoreita laittaa e30 koriin, olen kysynyt jo aikasemmin näistä moottori vaihto ehdoista.
S38 voi joutua vähän kikkailemaan, esim. "M30 3,2 M5 kannella ja ruiskuilla" ja siitä sopivat dynolaput...
Comment
-
-
Ne E30 missä on M5 kone sisällä ja ovat tulleet suoraan BMWn tehtaalta on kaikki rekisteröity suomessa jenkkiversioiksi jotta ne saatiin aikoinaan kilpiin.
Tänä päivänä voi olla huomattavasti vaikeampaa saada rekisteröityä tällainen auto, mutta kohta liikenteessä on varmaan E30 M3 jossa 3.0 M kone ja ahdettu ja katsastettu.
Comment
-
-
Originally posted by 325cabrio View PostNe E30 missä on M5 kone sisällä ja ovat tulleet suoraan BMWn tehtaalta on kaikki rekisteröity suomessa jenkkiversioiksi jotta ne saatiin aikoinaan kilpiin.
ookko ny tosissaan noitten juttujes kans??E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by 325cabrio View PostNe E30 missä on M5 kone sisällä ja ovat tulleet suoraan BMWn tehtaalta on kaikki rekisteröity suomessa jenkkiversioiksi jotta ne saatiin aikoinaan kilpiin..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by 325cabrio View PostEi tarvitse uskoa,mutta kolme kappaletta niitä aitoja E30 M5 tekniikalla on suomessa.
Yksikään niistä ei ole BMW:n tehtaalla tehty, niinkuin väitit..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Mut nepä onkin rekisteröity jenkkiversioksi, kun bmw ei ole osannut täyttää koneenvaihtolupahakemusta, autonvalmistajilla kun ei ole vapautta laittaa sellaista moottoria autohinsa kuin haluavat, sen kun määrää... hetkinen kukas sen nyt määrääkään, no ei ainakaan em. tietojen peruseella autonvalmistaja.
Tämän jenkkiversioksi rekisteröinnin takia yksikään suomalainen harrastaja ei ole koskaan kuullut niistä, eivätkä nämä myöskään näy missään tehtaan historiikissa, saati varaosaluettelossa. Simple as that ne on jenkkiversioita, siksi.
Originally posted by 325cabrio View PostTää on kylmää faktaa!!
A: Ovat itsestään selviä, eivätkä tarvitse todistamista.
B: Ovat kiistanalaisia KUNNES muuttuvat faktoiksi, kun on todisteet.
Kumpikohan tässä on kyseessä?
Näytä edes yksi dokumentti, joka todistaa tai edes tekee tarpeelliseksi epäillä että asia on näin. Kerro vaikka vihjeenä tuntomerkkejä ko. aidoista M3/M5 autoista. Hyvä lähtökohta väitteellesi olisi esim. tuollaisen auton rekisteriote.Last edited by Rocla; 03-12-2006, 17:20.Olli.
Comment
-
-
Hartgeltahan löytyy E30 M3 pohjalle rakennettu auto, jossa on "M5" moottori viritettynä pellin alla. Mutta BMW:n tehtaalta lähtöinen kyseinen yhdistelmä ei ole.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by e30s38b36tt View Postmitähän tolla tarkotit:think
Originally posted by 325cabrio View PostNe E30 missä on M5 kone sisällä ja ovat tulleet suoraan BMWn tehtaalta on kaikki rekisteröity suomessa jenkkiversioiksi jotta ne saatiin aikoinaan kilpiin.
Tänä päivänä voi olla huomattavasti vaikeampaa saada rekisteröityä tällainen auto, mutta kohta liikenteessä on varmaan E30 M3 jossa 3.0 M kone ja ahdettu ja katsastettu.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostJoo, Joulupukilla on tuolla Korvatunturilla semmonen E30, johon on jo ihan tehtaalla laitettu M5-moottori.
No ilmankos se aina ehtiikin joka paikkaan.Käyttis 530d
Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kple34-3kpl -1kpl E31
e39-1kpl
Comment
-
-
Originally posted by Bullitt View PostTarvitseeko sitä muka jotenkin vielä selitellä?
Mä taas oon kuullut, että E30 saa helposti kilpiin ihan millä koneella vaan, kun tekee sen korinvaihtona E21:stä. Se kun on niin vanha peli, että siihen saa pistää ihan minkä koneen vaan, kunhan se on uudempi. Sheriffit tykkää pelkästään hyvää, kun pistetään uudempaa konetta, mikä saastuttaa vahemmän. Ahtimet ja kaikki kuuluu tietty asiaan. Nehän voi pistää siihen koneesen silloin, kun se on irrallaan, ja katsastettaessa sanoo, että ne oli siinä koneessa jo silloin, kun me asennettiin se tohon autoon, niin ei niitä sit poistamaankaan ruvettu. Meinasin vaan, kun on aika kalliita varmaan tollaset harvinaiset erikoisversiot, niin itse tekemällä säästää, ja saa just sellasen kuin haluaa.
Kyllä mä oon kuullu sellasta et nää suomen e30 m5:t on tehty niin et e34 m5:een on vaihdettu e30 kori. Kuulemma sillon ku prosentit vielä nollaantu niin tuo oli mahdollista. Kuulin kans että joku ois tehny alpine b10 twinturbosta korin vaihdon. Jossain päin suomea siis pitäs olla liikenteessä e30 3.5 TWINTURBO !!!!!! Tuosaki on vaihettu saksasta tuotuun kolaroituu alpineen e30:pin kori. Aika kovia rasseja :think
Comment
-
Comment