Menee ja en jaksa katella sitä valoo ja helpommal pääsen ku laitan vastuksen sinne ku puran mittariston
Se mittaristo lähtee irti kun löysäät yläreunasta 2 ruuvia. Ja pyöräytät vaan polttimon kannan irti. 2 minuutin homma. Jotta bägin valon saa pois vastuksella, sun pitää vielä nollata vikakoodit siitä.
Se mittaristo lähtee irti kun löysäät yläreunasta 2 ruuvia. Ja pyöräytät vaan polttimon kannan irti. 2 minuutin homma. Jotta bägin valon saa pois vastuksella, sun pitää vielä nollata vikakoodit siitä.
Ennemmin tekee kunnolla kun mitään vituttavii polttimon irrotuksii
Ennemmin tekee kunnolla kun mitään vituttavii polttimon irrotuksii
Ei kun tuohan on nyt tehty vituttavalla vastuksella eikä kunnolla.
Polttimon poistamalla joku voi vahingossa vielä sen ymmärtää korjatakkin. Etkä joudu edes hakemaan mistään sitä vastusta.
Tuon kun hukkaat sen vastuksen kera ja bagivalo toimii kuten kuuluu niin seuraava myykin sen "bägiratilla". Toki tuossa ratissa ei ole toimivaa bägiä ja se unohtuu mainita uudelle omistajalle.
Siinä taas näiden meidän vanhojen miinojen turvallisuus paranee vähätkin turvavarusteet katoavat ja joku vielä luulee että se voisi vahingossa toimiakkin.
Tuossa pihalla on hondan romu mikä pitäisi korjata ja missä joku juntti on hypyttänyt abs valon naapuri lampusta. Tietysti samalla mittaristo on pitänyt rikkoa. Ikävästi tuosta ei saa edes vilkuteltua vikakoodia kun eihän se valo luonnollisesti vilku kuten kuuluu.
Mikä näissä on yleisin ohjaustehostin öljyn vuotokohta? Lisätietoina että aamuisin tallin lattiaan jää pieni läntti tehostinöljyä ja kun auton alta katsoo niin mitään selkeää vuotokohtaa ei näy. Joka kerta on kyllä siihen tehostimen pumpun juureen menevään letkun klemmariin jäänyt vähän tehostinöljyä. Sitä letkua kun painelee niin ei kuitenkaan tule mitään. Saako vain kova paine letkuissa sen sitten vuotamaan?
Mikä näissä on yleisin ohjaustehostin öljyn vuotokohta? Lisätietoina että aamuisin tallin lattiaan jää pieni läntti tehostinöljyä ja kun auton alta katsoo niin mitään selkeää vuotokohtaa ei näy. Joka kerta on kyllä siihen tehostimen pumpun juureen menevään letkun klemmariin jäänyt vähän tehostinöljyä. Sitä letkua kun painelee niin ei kuitenkaan tule mitään. Saako vain kova paine letkuissa sen sitten vuotamaan?
En tiedä kuinka yleinen mutta aikanaan omasta silloisesta e36:sta vuoti banjoliittimen välistä.
Mikä näissä on yleisin ohjaustehostin öljyn vuotokohta? Lisätietoina että aamuisin tallin lattiaan jää pieni läntti tehostinöljyä ja kun auton alta katsoo niin mitään selkeää vuotokohtaa ei näy. Joka kerta on kyllä siihen tehostimen pumpun juureen menevään letkun klemmariin jäänyt vähän tehostinöljyä. Sitä letkua kun painelee niin ei kuitenkaan tule mitään. Saako vain kova paine letkuissa sen sitten vuotamaan?
Mistäs lähtien näitä turvalaitteiden disablointivinkkejä on saanut tänne postata?
Sitäpä en osaa sanoa, muokkasin vastaustani niin ei tarvitse muiden siitä pahoittaa mieltänsä. Minun mielestä jokainen saa omasta autostaan bägin disabloida jos haluaa, omalla vastuullaan toki, jos sillä ei aja muut, kun näitä on bägittömänäkin saanut ja euro ncap testin mukaan kuski on paskana nokkakolarin jälkeen bägistä huolimatta. Missään nimessä en hyväksy sitä ettei myydessä laiteta bägiä takas toimintaan tai vähintäänkin kerrota ostajalle ettei se toimi! Kusettajat saa viedä saunan taakse.
Comment