E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haju69
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Miten e36:n ikkunat resetoitiinkaan? Vaihdoin avoon katon ja nyt autolta on selvästikin rajat hukassa kaikista ikkunoista.
    Oisko tämmönen prosessi mitä haet?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Miten e36:n ikkunat resetoitiinkaan? Vaihdoin avoon katon ja nyt autolta on selvästikin rajat hukassa kaikista ikkunoista.
    Ajaa ikkunan alas ja pitää katkaisijaa olikohan 5 s pohjassa, sama ylöspäin.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Miten e36:n ikkunat resetoitiinkaan? Vaihdoin avoon katon ja nyt autolta on selvästikin rajat hukassa kaikista ikkunoista.

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post

    Imuvuodot on pois suljettu vaihtoehto?
    Ei täysin pois suljettu vaihtoehto, mut lähinnä mietin et voiko imuvuoto tehä teräviä pätkimisiä?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Vicious_e36 View Post
    M50b25nv pätkii 1-2 vaihteella pintakaasulla terävästi ja vaihtelevasti tyhjäkäynti humppaa hetken. Ilmamassamittarin liittimen irroitus ei vaikuta käyntiin käytännössä yhtään ja ostinkin uuden oem käytettynä, niin ei vaikutusta. Mietin että oireileeko joku muu noin vai onko uus imm myös sökö?
    Imuvuodot on pois suljettu vaihtoehto?

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    M50b25nv pätkii 1-2 vaihteella pintakaasulla terävästi ja vaihtelevasti tyhjäkäynti humppaa hetken. Ilmamassamittarin liittimen irroitus ei vaikuta käyntiin käytännössä yhtään ja ostinkin uuden oem käytettynä, niin ei vaikutusta. Mietin että oireileeko joku muu noin vai onko uus imm myös sökö?

    Leave a comment:


  • FinCode
    replied
    Poistakaa jos on asiatonta kysellä tässä topikissa, mutta oisko kellään jäänyt nurkkiin pyörimään ylimääräisiä cabrion alkuperäisiä takajousia?

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by jr66 View Post

    Meinasin sitä että jos ralliauto niin ei saa olla luukkua ? Ainakaan takavuosina ei saanut.
    Ahaa okei ei oo tulossa ralliin, ihan katuhöntsä niin pitkään kun kilvissä pystyy pitämään

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Vicious_e36 View Post

    Onko sillä nyt jotain merkitystä? Auton papereissa on turvakehikko ja se täytyisi saada ylemmäs ja paras vaihtoehto itselle olisi säilyttää luukku edes jotenkin toiminnassa, enkä haluaisi vetää sitä umpeen kuitupalalla.

    Että jos jollain on kokemusta muutakin kuin mutuilua niin vinkit tervetulleita.
    Meinasin sitä että jos ralliauto niin ei saa olla luukkua ? Ainakaan takavuosina ei saanut.

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by jr66 View Post

    Ok. Miksi pääkaari ? Ralliauto ?
    Onko sillä nyt jotain merkitystä? Auton papereissa on turvakehikko ja se täytyisi saada ylemmäs ja paras vaihtoehto itselle olisi säilyttää luukku edes jotenkin toiminnassa, enkä haluaisi vetää sitä umpeen kuitupalalla.

    Että jos jollain on kokemusta muutakin kuin mutuilua niin vinkit tervetulleita.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Vicious_e36 View Post

    Sais pääkaaren korkeemmalle ja säilytettyä luukun. Muutenkaan ei tule ikinä kokonaan avattua sitä
    Ok. Miksi pääkaari ? Ralliauto ?

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by jr66 View Post

    Saa varmaankin mutta miksi ?
    Sais pääkaaren korkeemmalle ja säilytettyä luukun. Muutenkaan ei tule ikinä kokonaan avattua sitä

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Vicious_e36 View Post
    Saako kattoluukusta otettua pois sitä koko luukun aukasu ominaisuutta että pelkkä takapään nosto jäis käyttöön ja poistais sisältä sen mihinkä kattoluukku liukuu sisään?
    Saa varmaankin mutta miksi ?

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Saako kattoluukusta otettua pois sitä koko luukun aukasu ominaisuutta että pelkkä takapään nosto jäis käyttöön ja poistais sisältä sen mihinkä kattoluukku liukuu sisään?

    Leave a comment:


  • ippeex
    replied
    Originally posted by Maikkeli View Post
    Potilas -92 318iS johon vaihdettu m50b25 vanos-moottori.

    Autossa automaatti-ilmastointi, juuri laitettu uusi kompressori, kuivain ja konehuoneeseen uudet tiivisteet.

    Järjestelmä testattu, ei vuotoja, ja tämän jälkeen täytetty onnistuneesti.

    Tilanne on se että kompressorin releelle ei tule eculta maadoitusta. Johto on ehjä eculta releen pohjaan.

    Painekytkimestä menee virta läpi, eli tämä käsittääkseni antaisi luvan kytkeä kompuran päälle. Mutta mitään ei tapahdu. Releen kun maadoittaa hyppyjohdolla niin kompura herää henkiin ja ilmastointi alkaa työntämään kylmää.

    Onko ideoita, auttaako esim inpa tälläisessä tilanteessa?
    mulla vähän sama, inpalla huomasin että rpm tieto ei tuu ihkalle asti niin se ei kytke kompuraa päälle

    Leave a comment:

Working...
X