Mikähän vois olla 36 mittaristolle tullu? :think Pelkkä nopeusmittari toimii, bensamittari jämähtäny paikalleen, ja abs, jarrupalojen sekä jarrunesteen valot palaa kokoajan.
Täsä viel pari kuvaa havainnollistamaan epäselvää selitystä
Laatikko tuli irti. Aikansa ohjurin tappia rost offilla ja nitkutuksella liennytti, nöyrtyi se viimein. Mutta kardaanin Stefan vaihdan kytkimen lisäksi ja näyttää vanha stefa syöneen kunnon loven kardaanin lähtöön. Tuossahan olisi varaa sorvata stefaa hieman eri kohtaan, mutta jonkun millin kardaanin tulisi sitten eteenpäin. Onko kukaan tehnyt näin vai onko viisainta etsiä parempi tumppi?
Eikös tuossa startissa ole vain nuo 2kpl kiinnitys ruuvia? Yksi reikä näyttäisi ohjurin tapin reiältä?Vaihdelaatikkoa otan pois ja tuntuu kuin startti olisi hitsattu laatikkoon kiinni. Kaikki ruuvit on muutoin laatikosta irti ja laatikokko tulossa pois mutta startti haluaisi mukaan.Täytyy imusarja kohta purkaa pois, jos ei tuohon mitään keksi.
Oliko foorumilla joku joka teki tuplasatuloille carrierit joiden kanssa sai pidettyä abs anturin paikoillaan?:think Muistelisin et joku niitä kauppaili, tai että täällä ois pyöriny joku linkki/kaavio oikeanlaisiin. Toki niitä sais tilattua 300€ ulkomailta, mut nyt hakusessa halvempi ratkasu.
E. Vai oliko jossain vaihtoehtoisesti ohjeet mihin abs anturin pysty siirtämään, kun poraa uuden reiän?
Ei näissä e36 mittaristoissa ole mitään muuta eroa kuin nuo taulut/viisarit/merkkivalojen liuskat. Elektroniikka on kaikissa sama (kun verrataan mittariston samoja versioita keskenään), koodauksilla laitetaan kaikki näyttämään oikein. Tuo mittaristo on elektroniikaltaan täysin sama kuin samanikäisessä 316 esim. eikä ole väliä onko EU/US
(Ainoana poikkeuksena on loppupään Z3 / Compact mittaristot, ne on keskenään vaihtokelpoisia. Niitä ei kannata normaaliin e36 koppaan laittaa, muuten kuin tekniikanvaihdon yhteydessä )
hienoa !
maxxeculla saankin rpm:n konffattua kohdilleen ja nopeus pitäisi näkyä suoraan oikein koska perän nopeusanturi näyttää olevan osanumeroiden perusteella sama kaikissa e36:ssa.
Ei näissä e36 mittaristoissa ole mitään muuta eroa kuin nuo taulut/viisarit/merkkivalojen liuskat. Elektroniikka on kaikissa sama (kun verrataan mittariston samoja versioita keskenään), koodauksilla laitetaan kaikki näyttämään oikein. Tuo mittaristo on elektroniikaltaan täysin sama kuin samanikäisessä 316 esim. eikä ole väliä onko EU/US
(Ainoana poikkeuksena on loppupään Z3 / Compact mittaristot, ne on keskenään vaihtokelpoisia. Niitä ei kannata normaaliin e36 koppaan laittaa, muuten kuin tekniikanvaihdon yhteydessä )
Leave a comment: