Onko sillä nyt jotain merkitystä? Auton papereissa on turvakehikko ja se täytyisi saada ylemmäs ja paras vaihtoehto itselle olisi säilyttää luukku edes jotenkin toiminnassa, enkä haluaisi vetää sitä umpeen kuitupalalla.
Että jos jollain on kokemusta muutakin kuin mutuilua niin vinkit tervetulleita.
Meinasin sitä että jos ralliauto niin ei saa olla luukkua ? Ainakaan takavuosina ei saanut.
Onko sillä nyt jotain merkitystä? Auton papereissa on turvakehikko ja se täytyisi saada ylemmäs ja paras vaihtoehto itselle olisi säilyttää luukku edes jotenkin toiminnassa, enkä haluaisi vetää sitä umpeen kuitupalalla.
Että jos jollain on kokemusta muutakin kuin mutuilua niin vinkit tervetulleita.
Saako kattoluukusta otettua pois sitä koko luukun aukasu ominaisuutta että pelkkä takapään nosto jäis käyttöön ja poistais sisältä sen mihinkä kattoluukku liukuu sisään?
Saako kattoluukusta otettua pois sitä koko luukun aukasu ominaisuutta että pelkkä takapään nosto jäis käyttöön ja poistais sisältä sen mihinkä kattoluukku liukuu sisään?
Potilas -92 318iS johon vaihdettu m50b25 vanos-moottori.
Autossa automaatti-ilmastointi, juuri laitettu uusi kompressori, kuivain ja konehuoneeseen uudet tiivisteet.
Järjestelmä testattu, ei vuotoja, ja tämän jälkeen täytetty onnistuneesti.
Tilanne on se että kompressorin releelle ei tule eculta maadoitusta. Johto on ehjä eculta releen pohjaan.
Painekytkimestä menee virta läpi, eli tämä käsittääkseni antaisi luvan kytkeä kompuran päälle. Mutta mitään ei tapahdu. Releen kun maadoittaa hyppyjohdolla niin kompura herää henkiin ja ilmastointi alkaa työntämään kylmää.
Onko ideoita, auttaako esim inpa tälläisessä tilanteessa?
mulla vähän sama, inpalla huomasin että rpm tieto ei tuu ihkalle asti niin se ei kytke kompuraa päälle
E36 ’92 coupe sähköikkuna ongelmaa. Apparin puolella toimii normaalisti, eli kun kahvasta vetää, niin ikkuna laskee ja nousee vasta kun oven laittaa kiinni. Kuskin puolella taas nousee heti kun kahvasta päästää. Korissa ei ole vielä niitä mikrokytkimiä lukitussalvoissa. Mistäköhän johtuis?
ja asiasta kukkaruukkuun, saako mistään enään R413A ilmastoinnin täyttöjä, kun tuntuu olevan aika kiven alla
Potilas -92 318iS johon vaihdettu m50b25 vanos-moottori.
Autossa automaatti-ilmastointi, juuri laitettu uusi kompressori, kuivain ja konehuoneeseen uudet tiivisteet.
Järjestelmä testattu, ei vuotoja, ja tämän jälkeen täytetty onnistuneesti.
Tilanne on se että kompressorin releelle ei tule eculta maadoitusta. Johto on ehjä eculta releen pohjaan.
Painekytkimestä menee virta läpi, eli tämä käsittääkseni antaisi luvan kytkeä kompuran päälle. Mutta mitään ei tapahdu. Releen kun maadoittaa hyppyjohdolla niin kompura herää henkiin ja ilmastointi alkaa työntämään kylmää.
Onko ideoita, auttaako esim inpa tälläisessä tilanteessa?
Ajonesto päällä? Koitas ihan ensimmäiseksi laittaa kuskin ovi avaimella lukkoon ja auki. Sitten uudelleen starttaus.
Ei auttanut tämä valitettavasti.
Mielenkiintoinen juttu kuitenkin tapahtui, viimekesänä keskuslukitus ei toiminut, meni vain kuskin ovi ja peräkontti lukkoon, ja apparin ovi piti lukita erikseen. Uuden akun, maakaapelin ja startin myötä nyt alkoi toimimaan keskuslukitus normaalisti. Tuskin näillä mitään yhteyttä on tähän starttausongelmaan, mutta "korjasimpa" vahingossa jollakin ilveellä toisen ongelman.
Virtalukko hajos eikä yhdistä startin herätevirtaa ? Kun ei kerran mitään kuulu mistään ?
Kiitos vinkistä, pystyykö tätä jotenkin testaamaan esim. yleismittarilla? Vai pitääkö vaan vaihtaa virtalukko? Ja joo, ei kuulu minkäänlaista ääntä mistään suunnasta kun avaimesta kääntää.
Itselle on nämä sähköviat sellasia ettei ole pienintäkään aavistusta miten ongelmia lähteä ratkaisemaan
Leave a comment: