E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • energy
    replied
    Originally posted by janne[l View Post
    Onko joku vaihtanut US m3 mittaristoa näihin perusmalleihin ? Onko jotain ongelmia odotettavissa.
    https://www.ebay.com/itm/18530033627...0AAOSwxtliDpC9
    Ei näissä e36 mittaristoissa ole mitään muuta eroa kuin nuo taulut/viisarit/merkkivalojen liuskat. Elektroniikka on kaikissa sama (kun verrataan mittariston samoja versioita keskenään), koodauksilla laitetaan kaikki näyttämään oikein. Tuo mittaristo on elektroniikaltaan täysin sama kuin samanikäisessä 316 esim. eikä ole väliä onko EU/US

    (Ainoana poikkeuksena on loppupään Z3 / Compact mittaristot, ne on keskenään vaihtokelpoisia. Niitä ei kannata normaaliin e36 koppaan laittaa, muuten kuin tekniikanvaihdon yhteydessä )
    Last edited by energy; 25-07-2022, 10:51.

    Leave a comment:


  • janne[l
    replied
    Onko joku vaihtanut US m3 mittaristoa näihin perusmalleihin ? Onko jotain ongelmia odotettavissa.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Vegemon View Post
    Kellään tietoa miten E36 Coupesta lähtee ne katon ja ikkunan rajassa menevät tiivisteet, mitkä menevät sinne takasivuikkunan alalaitaan asti irti?

    Eli siis nämä:
    Drip moulding black rear part L.-side - 51131977681, 51 13 1 977 681, 1977681, 51-13-1-977-681 - Sopii malleihin: E36


    Ja löytyyköhän mahollisesti tarvikkeena näitä tiivisteitä jostain?
    Aika suolanen hinta meinaan.
    En tiedä alkuperästä mutta alle 100 € https://cyl6.com/serie3/8302-moulure...131977681.html Google

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by Vegemon View Post
    Kellään tietoa miten E36 Coupesta lähtee ne katon ja ikkunan rajassa menevät tiivisteet, mitkä menevät sinne takasivuikkunan alalaitaan asti irti?

    Eli siis nämä:
    Drip moulding black rear part L.-side - 51131977681, 51 13 1 977 681, 1977681, 51-13-1-977-681 - Sopii malleihin: E36


    Ja löytyyköhän mahollisesti tarvikkeena näitä tiivisteitä jostain?
    Aika suolanen hinta meinaan.

    Leave a comment:


  • Vegemon
    replied
    Kellään tietoa miten E36 Coupesta lähtee ne katon ja ikkunan rajassa menevät tiivisteet, mitkä menevät sinne takasivuikkunan alalaitaan asti irti?

    Eli siis nämä:
    Drip moulding black rear part L.-side - 51131977681, 51 13 1 977 681, 1977681, 51-13-1-977-681 - Sopii malleihin: E36


    Ja löytyyköhän mahollisesti tarvikkeena näitä tiivisteitä jostain?
    Aika suolanen hinta meinaan.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Maalaamaton musta.
    Kiitos.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Onko E36 puskurissa musta alaosa ihan vain muovinen ilman maalia vai onko se maalattu mustaksi?
    Maalaamaton musta.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Onko E36 puskurissa musta alaosa ihan vain muovinen ilman maalia vai onko se maalattu mustaksi?

    Leave a comment:


  • Electroid
    replied
    Ajovalot jää päälle?

    Aamulla jäi ajovalot päälle. Ei muita valoja eikä summeri huutanu kun avas oven.


    Mistä ettii vikaa? valokatkaisija?

    Leave a comment:


  • [Snowboarder]
    replied
    Paljonko on E36 coupe/sedan takakontinluukun leveys?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Uusi orkkiskorkki kiinni, korjaantunee sillä.

    Leave a comment:


  • _ville
    replied
    Originally posted by ippeex View Post
    onko 1.4bar vai 2bar korkki? ja tuliko syylärin mukana vai vanhasta?
    Ei tullut korkkia mukana, eli vanhasta otin 2 bar korkin.

    Leave a comment:


  • ippeex
    replied
    Originally posted by _ville View Post
    Onkos muilla tullut vastaan tällaista ongelmaa: syylärin vaihdon jälkeen lykkää jäähdytysnestettä paisarin korkista? Kummallista tästä tekee se, että auton käydessä nesteet pysyy hyvin sisällä, mutta kun sammuttaa niin muutaman minuutin jälkeen alkaa kuulumaan suhina korkista ja laskee noin desin nestettä pihalle korkista. Ajossa lämmöt pysyy 90 ja puhaltaa kuumaa. Nestepinta kylmänä hieman kalt-viivan alapuolella. Syyläri merkiltään behr ja vanha orkkiskorkki.
    onko 1.4bar vai 2bar korkki? ja tuliko syylärin mukana vai vanhasta?

    Leave a comment:


  • _ville
    replied
    Onkos muilla tullut vastaan tällaista ongelmaa: syylärin vaihdon jälkeen lykkää jäähdytysnestettä paisarin korkista? Kummallista tästä tekee se, että auton käydessä nesteet pysyy hyvin sisällä, mutta kun sammuttaa niin muutaman minuutin jälkeen alkaa kuulumaan suhina korkista ja laskee noin desin nestettä pihalle korkista. Ajossa lämmöt pysyy 90 ja puhaltaa kuumaa. Nestepinta kylmänä hieman kalt-viivan alapuolella. Syyläri merkiltään behr ja vanha orkkiskorkki.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    jouset ei kait koskaan ole etk:oossa näkyvillä olleet suoraan ainakaan näihin vanhempiin,
    koska olis niin monista varusteista/moottorista(==painosta) riippuvainen taulukko.
    Joo, pitäisi olla aito etk ja sieltä spring table.

    Leave a comment:

Working...
X