Eli aikomuksena olisi madaltaa alustaa jonkin verran, jotain 30-40mm ja ajattelin kysyä alan ammattilaisilta apua
Onko kenelläkään hyviä tai huonoja kokemuksia Eibach, Weitec, H&R tms jousista tai iskareista? Onnistuuko katsastaminen helpolla, tarvitseeko olla TUV todistusta tms, kannattaako ostaa kokonainen alustasarja tai esim. erimerkkiset jouset ja iskarit? Tänks!
E36 madaltaminen yhdistetty topikit
Collapse
X
-
E36 madaltaminen yhdistetty topikit
Tags: None
-
Kyselin tossa itse samaa kun olis tarkoitus vaihtaa iskarit.
Yleinen mielipide (?) tuntuu olevan - ja oma järkikin sen nyt sanoo - että koko alustasarja uusiksi.
Kommentteja odottelen itsekkin eri valmistajista. Tarkastele toi "uudet iskarit" topicci välillä jos sinne jotain putkahtaa...
Comment
-
no ei iskareita tarvi vaihtaa noin pienellä madalluksella, jos ne vaan on kunnossa eikä mitkään progressiiviset.
Comment
-
E36 madallus
Elikkäs mahtuuko 18" 225/40 kumit pyörimään -40 madalluksen kanssa? tuleeko ongelmia esim raapimista tms...
Mitä pitää ottaa huomioon näin ensimmäistä kertaa madaltaessa?
aattelin ajaa noi vakioiskarit loppun kun ovat muutenki paskat, pitääkö niille tehdä jotain? :roll:Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
Riippuu täysin siintä, et kuin levee vanne on ja mikä on vanteen ET. Gti lehdes oli ainaskii vastaavilla vanteilla ja ne oli 8,5 tuumaa leveet ja ET 30, ni sillä ainaskiin repi jo kaariin.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
Vanne on muistaakseni 8.5 ja et 35.. Missähän noita kaaria voi "rullauttaa" ja mitähän se taas maksaa? =)Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
Joo ET 42 on maksimi 8,5 tuumasella. Itellä on 8,5 tuumanen ET:llä 45 ja joutuu eteen laittaa 3 mm:n levityspalan... Veikkaan et tolla ET:llä 35 voi tehdä jo aika tiukkaa ulkoreunassa. Koita haulla ettiä täältä, tästä kaarien pokkauksesta on ennenkin ollu juttua täällä...AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
Re: E36 madallus
muista viedä auto aurauskulmien säätöön madalluksen jälkeen, muuten renkaat kuluvat epätasaisesti. jos sulla on alapallonivelissä väljää niin noita kulmia ei pysty säätämään joten tarkista ne samalla ku vaihdat sitä alustaa.Originally posted by kiraffiMitä pitää ottaa huomioon näin ensimmäistä kertaa madaltaessa? aattelin ajaa noi vakioiskarit loppun kun ovat muutenki paskat, pitääkö niille tehdä jotain? :roll:
Comment
-
Alapallonivelet on onneks uudet
mutta aurauskulmien säätö ei varmaan ole pahitteeks, ei raaskis uusia kumeja tuhota 8)
Kaverilla meni kesässä 3:lmet renkaat ku oli aivan päin vittua aurauskulmat.. Nojoo! oli kuulemma hieno näköst ku kumit oli "länkällää" :lol: :lol:Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
Comment