e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
Suomen suolateillä ennen pitkää kaikkien kyseisen korimallin autojen murhe, mutta ensin tulee isokoneiset manuaalit...
-
Juu, etummainen kannakehan se oli mullaki, muistin väärin. Muut näyttäis ehjiltä. Säädätin nyt nyt kulmat kuitenki, ja ajettavuus parani huomattavasti. Takacamberit on kuitenki liian isot (-2.0x), vaikka säädöt minimissä
Edessä oli cambereissa heittoa (olisko ollu toinen -2 ja toinen noin -1), jota ei tietenkään tuollasella perus säätöajalla saatu pois, mutta sais varmaan korjattua sillä että vaihtais ohuemmat pultin toiselle puolelle. Auraukset on nyt ohjearvoissa, niin tuota camberin korjausta ei lie kannata mennä tekemään omin päin ja summassa?
Leave a comment:
-
Mulla oli kans revenny yks kiinnike, vähän se siel kolis aina sillon tällöin mut kyllä sen pitäis jonkun aikaa kestää ku rauhallisesti ajelee. Mulla oli vänkärin etummainen kiinnike aivan irti korista ja kyllä mä sillä 3kk ajelin huoletta. Tuli tossa joku aika hätäsesti korjattua se kiinnitys ja on vielä toistaseks pysyny.Originally posted by duunari76 View PostNoniin, perä ratkennu täälläki. Pitää vielä tarkastaa paremmin, mutta ainakin tuossa vänkärin taaemmassa kiinnikkeessä on ihan reilu ratkeama. En onnistunu löytämään mitään, että kuinka vaarallinen tuo voi olla, jos ei mahottomasti revittele? Auto ei nyt joutais kyllä millään pajalle tänä vuonna, eikä olis oikein rahaakaan. Ylihuomiselle oli nelipyöräsuuntauskin varattuna, vaan siinä ei taija olla mitään järkeä...jos ei sitten hitsari laita väliaikaisesti tuota kiinni talven ajaksi.
Leave a comment:
-
Noniin, perä ratkennu täälläki. Pitää vielä tarkastaa paremmin, mutta ainakin tuossa vänkärin taaemmassa kiinnikkeessä on ihan reilu ratkeama. En onnistunu löytämään mitään, että kuinka vaarallinen tuo voi olla, jos ei mahottomasti revittele? Auto ei nyt joutais kyllä millään pajalle tänä vuonna, eikä olis oikein rahaakaan. Ylihuomiselle oli nelipyöräsuuntauskin varattuna, vaan siinä ei taija olla mitään järkeä...jos ei sitten hitsari laita väliaikaisesti tuota kiinni talven ajaksi.
Leave a comment:
-
Oukei. Itse en ole tota vahvistushommaa tehny. Entinen omistaja vesipesi korin. Vahvisti kiinnityspisteet ja vahvistehitsasi korin kauttaaltaan. Se olikin ainoa ainoa asia minkä osasi tehdä. Kaiken muun sai tehdä uusiksi
Leave a comment:
-
Itse käytin porakoneeseen tulevaa nailon harjaa, tuntui ainakin paremmin mahtuvan tuonne kuin kulmahiomakone.Originally posted by blueorange View PostTarkoitatko suorahiomakonetta vai kulmahiomakonetta? 😊 kylläkai ne on ihan samoja koneita käyttövoimasta riippumatta
Leave a comment:
-
Tarkoitatko suorahiomakonetta vai kulmahiomakonetta? 😊 kylläkai ne on ihan samoja koneita käyttövoimasta riippumattaOriginally posted by Busch View PostPaineilma vingulla ne sieltä aika hyvin sai pois.
Leave a comment:
-
Milläs sä ne maalit ja ruosteen ym sieltä pellistä hioit pois?Originally posted by Busch View PostOem palat hitsasin koriin kiinni ja kertaakaan en kulmahiomakonetta käyttänyt, mutta kulmahiomakone oli käytettävissä. Sopimaanhan noi palat tonne saa.
Leave a comment:
-
Oem palat hitsasin koriin kiinni ja kertaakaan en kulmahiomakonetta käyttänyt, mutta kulmahiomakone oli käytettävissä. Sopimaanhan noi palat tonne saa.Originally posted by Nuke View Postkaikki ketä noita hitsailee on väkisinkin kulmahiomakone käytettävissä..
Last edited by Busch; 10-05-2015, 18:01.
Leave a comment:
Leave a comment: