-----
-----
e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
No takaa en ole varma mutta ainakin nimenomaan edessä ne kupit on, mistä on nuo minun laittamat kuvatkin.Originally posted by Eetyzk View PostNiin mitä mieltä ootte et kannattaako mun repiä takapenkitki irti, et onko siel etupuolen kiinnikkeiskin semmoset "kupit" yläpuolella?
Riippuu luonnollisesti repeämän laajuudesta että kannattaako hitsata myös yläkautta. Sinne ei taida päästä kurkkimaan leikkaamatta siihen koteloon aukkoa joten sinänsä "huvikseen" en ehkä lähtisi tutkimaan. Kait sen huomaa sieltä alakauttakin kun on apurunko irti jne, ellet ehtinyt vielä sieltä puolen heppailla kiinni.
Leave a comment:
-
Siltä puolen kun hellittää, niin saat sen apurungon ja perämurikan erilleen, jos meinaat niitä puhaltaa ja maalailla. Ja siltä puolen on muutenkin helppoa irrottaa vetari laipastaan.Originally posted by Eetyzk View Postja miks vetari pitää perän puolelta muuten irrottaa?
Leave a comment:
-
Niin, pitäisihän sen kiinnityspultin sieltä ylhäältäkin olla kiinni joten jos yläpää/kiinnityskuppi on myös revennyt vituiks niin kannattaahan sekin korjata mikäli aikoo hyvin tehdä..Originally posted by Eetyzk View PostNiin eihä sielt noita lätkiä hitsata mut eiks siel se kierreosa oo, et on se alkuperäsesti jotenki yläpuoleltaki kii? et kierteen yläosasta kii? Ja mihkä tommosen kupin laitoit?
Vai mitä luulet, kuinka pitkäikäinen korjaus olisi jos tässäkin tapauksessa olisi pelkästään hitsattu alakautta korjauspalikat?
Pultti oli jo kiinnityskupista irti (2.) ja kuppikin lähti hennosti sormilla liikauttamalla (3.).
Leave a comment:
-
Vetareita ei välttämättä kannatakaan irrottaa muuta kun perän puolelta.Alatukivarsissa sama homma -pysyy pyöränkulmissakin edes jonkinlainen säätö,kun ei revi niitä auki. Säästyy "turhalta" vaivalta siinäkin
(edellyttää toki, että ne ei ole ruosteessa ja eivät tarvitse käsittelyä)
Ei kai noita vahvikelätkiä yläpuolelta ole kukaan hitsaillut? Itse ainakin tein vaan yhden "kiinnityskupin" hitsaamista varten yläpuolelle luukun, josta pääsi sen hitsailemaan takasin kiinni.
Leave a comment:
Leave a comment: