Originally posted by JanesQ
View Post
e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
Mulla ne oli aivan venähtäneet kun vihdoin saatiin ne pois. Eipä nuo paljoa edes maksa, niin musta oli parempi vaihtaa uusiin. On kivempi kiristellä, kun ei tarvitse hampaat irvessä vääntää joka räikän kierroksella.
Leave a comment:
-
Pitäneepä tänään tutkia illemmalla paremmin.. Puslat varmaan ainakin vaihtokunnossa, mutta kun on pessimisti ni ei voi pettyä pahasti vaikka löytyis mitä...
Paranis vaan toi keli ni pääsis sinne auton alle kurkkimaan, ei viitti lähtä tuonne vesisateeseen mennä rypemään ja halillekkin pääsee vasta ens viikolla
Toivotaan että olis pelkkä puslajumppa edessä, toki hommiahan sekin teettää ihan riittävästi. Jos sen vaan joku mulle tekis
Leave a comment:
-
Ootko Spindre kurkannut auton alle? Voi tosiaan olla noita puslia, mitkä aiheuttaa ton. Mulla kun toi apurunko repes liitoksistaan (edestä vasemmalta ja takaa oikealta täysin irti korista) niin perä rupesi ohjaamaan kiihdytyksissä. Ei erityisemmin kolissut silloin.
Ton repeämisen näkee kun meet auton takaosasta fikkarin kanssa katsomaan pohjaa tai ainakin jos pääset kunnolla auton alle.
Jos näin pahasti on käynyt, niin suosittelen vahvistamaan perän vielä M3:n tarkoitetuilla vahvikelätkillä, myös uudet pultit apurungon kiinnittämiseen kannattaa hankkia varalle. Vanhoja tuskin voi enää käyttää, vaikka ne saisikin pois yhtenä kappaleena.
Leave a comment:
-
Onko perä-apurungon isot puslat kunnossa?Originally posted by Spindre View PostPitää kai liittyä tähän perä irti porukkaan.. Nuljuaa perä ihan törkeesti, kiihdytyksissä kolahtelee samoin kuin töyssyissäkin/asfaltin poikkisaumauksissakin:think Ei taida olla paljon vaihtoehtoja? Kuka tekis tarvittavat korjaus toimenpiteet + puslajumpan mulle täällä kotkan lähistöllä.. Korvausta vastaan tietenkin?
Leave a comment:
-
Pitää kai liittyä tähän perä irti porukkaan.. Nuljuaa perä ihan törkeesti, kiihdytyksissä kolahtelee samoin kuin töyssyissäkin/asfaltin poikkisaumauksissakin:think Ei taida olla paljon vaihtoehtoja? Kuka tekis tarvittavat korjaus toimenpiteet + puslajumpan mulle täällä kotkan lähistöllä.. Korvausta vastaan tietenkin?
Leave a comment:
-
Lienee jo korjattu, toukokuussa postattu ongelma...Originally posted by Supra^ View PostZetassa ei tällaista vikaa ainakaan E36:n tapaan ole, kun taka-akselisto on erilainen, enemmänkin E30-tyylinen. Mistä sulla siis on revennyt perä irti? On kiinni akseliston poikkipalkissa neljällä pultilla, ja takakannesta korvalla korissa, siitäkö? :think
Tuosta vielä kuvat:
Taka-akselisto
Perä
Leave a comment:
-
Zetassa ei tällaista vikaa ainakaan E36:n tapaan ole, kun taka-akselisto on erilainen, enemmänkin E30-tyylinen. Mistä sulla siis on revennyt perä irti? On kiinni akseliston poikkipalkissa neljällä pultilla, ja takakannesta korvalla korissa, siitäkö? :thinkOriginally posted by tuunari View PostHei. Mulla on 1999 vuosimallin Z3 2.8 koneella ja sama ongelma eli perä repeytynyt irti korista/rungopalkista. Olisiko kenelläkään jäsenellä suositella pajaa, josta on hyviä kokemuksia ao. remontin osalta, elikkäs korjaus on kestänyt ja tehty ammattitaidolla. Myöskin kiinnostaa minkämoisia hintalappuja työlle voi odottaa?
Tuosta vielä kuvat:
Taka-akselisto
Perä
Leave a comment:
-
Olis tos tommonen 325 e36, josta revenny apurunko kummastakin etukiinnikkeestä irti. Jos joku voisi kertoa hyvän hitsaamon/pajan helsingin seudulla, ni olisin hyvin kiitollinen.
Leave a comment:
-
Hei. Mulla on 1999 vuosimallin Z3 2.8 koneella ja sama ongelma eli perä repeytynyt irti korista/rungopalkista. Olisiko kenelläkään jäsenellä suositella pajaa, josta on hyviä kokemuksia ao. remontin osalta, elikkäs korjaus on kestänyt ja tehty ammattitaidolla. Myöskin kiinnostaa minkämoisia hintalappuja työlle voi odottaa?Originally posted by ozi View PostEn kehtaa tänne huudella..joku tulee vielä sanomaa että "oisit vieny sinne ja sinne oisit saanu puolet halvemmalla"..
Leave a comment:
-
Tuolla e36 osiossa:Originally posted by ruupanen View PostOlikos jossain kuvia korjausoperaatiosta?
Leave a comment:
Leave a comment: