e36 perä repeää irti korista!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• jr66
    replied
    Originally posted by JanesQ View Post
    On kivempi kiristellä, kun ei tarvitse hampaat irvessä vääntää joka räikän kierroksella.
    Juu näin on.

Leave a comment:

• JanesQ
    replied
    Mulla ne oli aivan venähtäneet kun vihdoin saatiin ne pois. Eipä nuo paljoa edes maksa, niin musta oli parempi vaihtaa uusiin. On kivempi kiristellä, kun ei tarvitse hampaat irvessä vääntää joka räikän kierroksella.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by JanesQ View Post
    myös uudet pultit apurungon kiinnittämiseen kannattaa hankkia varalle. Vanhoja tuskin voi enää käyttää, vaikka ne saisikin pois yhtenä kappaleena.
    No jos ei ole taipuneet mutkalle niin vanhat käy ihan hyvin.

Leave a comment:

• Spindre
    replied
    Pitäneepä tänään tutkia illemmalla paremmin.. Puslat varmaan ainakin vaihtokunnossa, mutta kun on pessimisti ni ei voi pettyä pahasti vaikka löytyis mitä... Paranis vaan toi keli ni pääsis sinne auton alle kurkkimaan, ei viitti lähtä tuonne vesisateeseen mennä rypemään ja halillekkin pääsee vasta ens viikolla Toivotaan että olis pelkkä puslajumppa edessä, toki hommiahan sekin teettää ihan riittävästi. Jos sen vaan joku mulle tekis

Leave a comment:

• JanesQ
    replied
    Ootko Spindre kurkannut auton alle? Voi tosiaan olla noita puslia, mitkä aiheuttaa ton. Mulla kun toi apurunko repes liitoksistaan (edestä vasemmalta ja takaa oikealta täysin irti korista) niin perä rupesi ohjaamaan kiihdytyksissä. Ei erityisemmin kolissut silloin.

Ton repeämisen näkee kun meet auton takaosasta fikkarin kanssa katsomaan pohjaa tai ainakin jos pääset kunnolla auton alle.
    Jos näin pahasti on käynyt, niin suosittelen vahvistamaan perän vielä M3:n tarkoitetuilla vahvikelätkillä, myös uudet pultit apurungon kiinnittämiseen kannattaa hankkia varalle. Vanhoja tuskin voi enää käyttää, vaikka ne saisikin pois yhtenä kappaleena.

Leave a comment:

• Sene
    replied
    Originally posted by Spindre View Post
    Pitää kai liittyä tähän perä irti porukkaan.. Nuljuaa perä ihan törkeesti, kiihdytyksissä kolahtelee samoin kuin töyssyissäkin/asfaltin poikkisaumauksissakin:think Ei taida olla paljon vaihtoehtoja? Kuka tekis tarvittavat korjaus toimenpiteet + puslajumpan mulle täällä kotkan lähistöllä.. Korvausta vastaan tietenkin?
    Onko perä-apurungon isot puslat kunnossa?

Leave a comment:

• Spindre
    replied
    Pitää kai liittyä tähän perä irti porukkaan.. Nuljuaa perä ihan törkeesti, kiihdytyksissä kolahtelee samoin kuin töyssyissäkin/asfaltin poikkisaumauksissakin:think Ei taida olla paljon vaihtoehtoja? Kuka tekis tarvittavat korjaus toimenpiteet + puslajumpan mulle täällä kotkan lähistöllä.. Korvausta vastaan tietenkin?

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Lienee jo korjattu, toukokuussa postattu ongelma...
    no niinpä olikin ei hitto, nolottaa muuten ihan oikeesti

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Zetassa ei tällaista vikaa ainakaan E36:n tapaan ole, kun taka-akselisto on erilainen, enemmänkin E30-tyylinen. Mistä sulla siis on revennyt perä irti? On kiinni akseliston poikkipalkissa neljällä pultilla, ja takakannesta korvalla korissa, siitäkö? :think
    Tuosta vielä kuvat:

Taka-akselisto
    Perä
    Lienee jo korjattu, toukokuussa postattu ongelma...

Leave a comment:

• Supra^
    replied
    Originally posted by tuunari View Post
    Hei. Mulla on 1999 vuosimallin Z3 2.8 koneella ja sama ongelma eli perä repeytynyt irti korista/rungopalkista. Olisiko kenelläkään jäsenellä suositella pajaa, josta on hyviä kokemuksia ao. remontin osalta, elikkäs korjaus on kestänyt ja tehty ammattitaidolla. Myöskin kiinnostaa minkämoisia hintalappuja työlle voi odottaa?
    Zetassa ei tällaista vikaa ainakaan E36:n tapaan ole, kun taka-akselisto on erilainen, enemmänkin E30-tyylinen. Mistä sulla siis on revennyt perä irti? On kiinni akseliston poikkipalkissa neljällä pultilla, ja takakannesta korvalla korissa, siitäkö? :think
    Tuosta vielä kuvat:

Taka-akselisto
    Perä

Leave a comment:

• ZantSetSuken
    replied
    Olis tos tommonen 325 e36, josta revenny apurunko kummastakin etukiinnikkeestä irti. Jos joku voisi kertoa hyvän hitsaamon/pajan helsingin seudulla, ni olisin hyvin kiitollinen.

Leave a comment:

• tuunari
    replied
    Originally posted by ozi View Post
    En kehtaa tänne huudella..joku tulee vielä sanomaa että "oisit vieny sinne ja sinne oisit saanu puolet halvemmalla"..
    Hei. Mulla on 1999 vuosimallin Z3 2.8 koneella ja sama ongelma eli perä repeytynyt irti korista/rungopalkista. Olisiko kenelläkään jäsenellä suositella pajaa, josta on hyviä kokemuksia ao. remontin osalta, elikkäs korjaus on kestänyt ja tehty ammattitaidolla. Myöskin kiinnostaa minkämoisia hintalappuja työlle voi odottaa?

Leave a comment:

• JJT
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Olikos jossain kuvia korjausoperaatiosta?
    Tuolla e36 osiossa:

Leave a comment:

• ruupanen
    replied
    Olikos jossain kuvia korjausoperaatiosta?

Leave a comment:

• Torppa
    replied
    Uppistaa )

Leave a comment:

Working...
X