samaa vikaa täällä... mut laitan kuvia kun saan homman aluille! (olis tulossa M3 3.2 palalukko perä.... tarvis kestää sen rasitukset)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
Omasta pommista tuli korjattua nuo apurungon kiinnityspisteet. Ei tosin ollut kuin etummainen repsikan puoleinen revennyt, muut olivat vielä kiinni. Korjasin hajonneen kotelonosan uudella pellillä ja tein kaikkiin vahvikkeet 2mm pellistä. Vahvikkeista tuli hyvin tarkat kopiot niistä joita saa orkkis osana. Epäilisin että repeäminen on voinut johtua powerflex puslien alimitoitetuista peltilevyistä jotka ovat puslien alla / päällä. Melkein kaikki levyt olivat venyneet pilalle josta on hyvinkin voinut johtua normaalia kovemmat iskut kiinnityspisteisiin koska levyt ovat sallineet normaalia suuremman liikkeen puslalle / apurungolle. Alkuperäiset levyt (2mm) on nyt vaihdettu 5mm paksuihin joihin sorvattiin upotukset kierteiden riittämisen varmistamiseksi.
Eikä todellakaan ollut 4h urakka kun kunnolla tuli tehtyä.
Sen verran voisi antaa muille vinkkiä tähän hommaan että jos vahvikkeita aikoo laittaa niin kannattaa ostaa ne alkup vahvikkeet niin säästää todella paljon aikaa.
Comment
-
-
Originally posted by tuning_bemaristi View Postpitäisiköhän ihan suosiolla vahvistaa itseltäkin perää vaikka ei ole vilä revennytkään...(lukkoperällä) 325 -93
Comment
-
-
Tosiaan itsellä repesi kanssa pari vuotta sitten perä korista irti. Kuskin puolelta takakiinnike ja apparin puolelta etukiinnike. Alapuolelle hitsasin plootua ja vielä pitäisi kontin puolelta vahvistaa ja tukea jollain kunnon levyllä. Puslat vaihtuu uretaanisiin niin ei pääse perä notkumaan ja muljahtelemaan.Nykyiset
-63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment
-
-
Originally posted by Aspiriini View Postsaako e36:sessa hitsattua ne alkuperäiset kaikki 4 alkuperäistä pultin paikkaa kuntoon yläkautta?
Tässä kuvia joissa palkki avattu ja alta paljastuva kiinnityspalkki on jo pilkottu, mutta kierreholkin yläosasta näkyy vielä kuinka se on ihan irti.
Pelkkä alapuolinen hitsailu jättää yläpuolen irti.
Tuo alapuolenkaan vaurio ei näkynyt akselin kiinni ollessa kuin aivan pienenä hiusmurtumana, loput oli piilossa akselin alla.
Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by JD View PostPalkit yläpuolelta avaamalla, paikat sijaitsevat takaluukun ja takapenkin alla.
Tässä kuvia joissa palkki avattu ja alta paljastuva kiinnityspalkki on jo pilkottu, mutta kierreholkin yläosasta näkyy vielä kuinka se on ihan irti.
Pelkkä alapuolinen hitsailu jättää yläpuolen irti.
Tuo alapuolenkaan vaurio ei näkynyt akselin kiinni ollessa kuin aivan pienenä hiusmurtumana, loput oli piilossa akselin alla.
http://www.jaridebner.com/albumi/bmw...nkiinnitykset/
Siellä sekin holkki oli nätisti irti revenneenä ylä-ja alapäästään
Last edited by JD; 22-11-2008, 12:56.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
Comment