Originally posted by Maili
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		e36 perä repeää irti korista!!!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eipä ainakaan tuon 323i:n vaimentimen/putken loppupään kanssa ollut mitään ongelmaa, lähti ilman mokoman irroittelua.Z3 3,0 Coupe -98
 E30 325E 4D -85
 Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella 
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo, viime talvena kyselin oisko mulla nuo vahvikepalat. Ainakin omaan silmään näyttää että lisäpellit siinä on.
 Näyttää sille että jälkikäteen ois laitettu, ettei ois tehtaalta tullu tuolteen, vai mitä?
 
 
 
 EVERYTHING | WORKS
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mikähän tuo sinun auto on ? Jos m3 niin tehtaalla laitettu, jos joku muu niin jälkeenpäin.Originally posted by bemmeri View PostJoo, viime talvena kyselin oisko mulla nuo vahvikepalat. Ainakin omaan silmään näyttää että lisäpellit siinä on.
 Näyttää sille että jälkikäteen ois laitettu, ettei ois tehtaalta tullu tuolteen, vai mitä?
 
 
 
 https://db.tt/16Fl118J
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Alpina B8. Tuossa joku kommentoi aikasemmin, ettei B3:ssa lätkiä ollu.Originally posted by jr66 View PostMikähän tuo sinun auto on ? Jos m3 niin tehtaalla laitettu, jos joku muu niin jälkeenpäin.
 
 Pääasia että nuo on, niin ei tarvia ruveta hitsailee. Sipasee irtomaalit/massat/ruosteen pois ja vetää maalin/massan päälle.EVERYTHING | WORKS
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Täähän on iha arkipäivää muoveille itellä kans kävi juurikin näin ja kun kehdon tiputti alas, tuli kahden nyrkin kokoiset pellit niiden pulttien mukana pohjasta itellä kans kävi juurikin näin ja kun kehdon tiputti alas, tuli kahden nyrkin kokoiset pellit niiden pulttien mukana pohjasta 
 Onnea ja menestystä kaikille jotka näitä joutuvat korjailemaan, ja tosiaan älkää ruvetko pelkästään hitsailemaan niitä ratkeamia yms, hommatkaa ne ämmäläisen vahvikepalat sinne niin säästytte niiltä typeriltä uudelleen korjauksilta, ja sieltä takapenkkien alta kans auki se pelti  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Näissä kolnekutosissa onkai tätä vikaa useasti ollut, tämä on siis ei ole ihme! Mutta sinuna tekisin perälle uudet korvakot johon pulttaat järeillä kiinni, eihän vaan korvakot repeile auton pohjasta irti, jos näin on tulee isompi savotta! E34 M50b25 turbo E34 M50b25 turbo
 
 Ex: E34 525i vm91
 
 
 Joensuu Connection
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Nostellaas vanhaa topikkia, kun itellä tuli huomattua että perähän on aivan irti... Entinen omistaja oli yrittäny vissiinki korjata tai peittää noi aukot korissa 6mm rautapaloilla ja sikaflexillä Mites tää kannattais korjata että tulis mahollisimman vahva? Alapuolelle hitsata uuet pellit ja ne M3 vahvikkeet? Mites noi yläpuolen kiinnityskupit ku neki on aivan irtipoikkipaskana? Miten ootte niitä vahvistellut? Vai tehnyt kokonaan uuet? Migi kyllä pysyy käessä, mutta on visiot vaan vähissä Mites tää kannattais korjata että tulis mahollisimman vahva? Alapuolelle hitsata uuet pellit ja ne M3 vahvikkeet? Mites noi yläpuolen kiinnityskupit ku neki on aivan irtipoikkipaskana? Miten ootte niitä vahvistellut? Vai tehnyt kokonaan uuet? Migi kyllä pysyy käessä, mutta on visiot vaan vähissä  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Huoh näyttääpä niin tutultaOriginally posted by Bimmerboij View PostNostellaas vanhaa topikkia, kun itellä tuli huomattua että perähän on aivan irti... Entinen omistaja oli yrittäny vissiinki korjata tai peittää noi aukot korissa 6mm rautapaloilla ja sikaflexillä Mites tää kannattais korjata että tulis mahollisimman vahva? Alapuolelle hitsata uuet pellit ja ne M3 vahvikkeet? Mites noi yläpuolen kiinnityskupit ku neki on aivan irtipoikkipaskana? Miten ootte niitä vahvistellut? Vai tehnyt kokonaan uuet? Migi kyllä pysyy käessä, mutta on visiot vaan vähissä Mites tää kannattais korjata että tulis mahollisimman vahva? Alapuolelle hitsata uuet pellit ja ne M3 vahvikkeet? Mites noi yläpuolen kiinnityskupit ku neki on aivan irtipoikkipaskana? Miten ootte niitä vahvistellut? Vai tehnyt kokonaan uuet? Migi kyllä pysyy käessä, mutta on visiot vaan vähissä  Suosittelen tilaamaan täältä osan nro. 12. Samalla kannattaa tilata ne m3 vahvikkeet, niin ei tarvitse joka vuosi apurunkoa irrotella Suosittelen tilaamaan täältä osan nro. 12. Samalla kannattaa tilata ne m3 vahvikkeet, niin ei tarvitse joka vuosi apurunkoa irrotella "palkki" kustansi muistaakseni kl-varaosilla ~160€ + ne vahvikkeet ~80€ Itsellä vuoden vaihteessa täysin sama tilanne. apurungon etupään kiinnitykset repeytynyt samalla tavalla. Lisäksi hitsattiin siihen "palkin" sisäpuolelle vahvikkeet, jotka jakavat rasitusta leveämmälle alueelle. Näin saadaan apurunogn kiinnityspisteeseen kohdistuva pistevoima laajennettua sen ympärille. e36 325i Kaschmirebeige a.ka -ikuinen projekti- "palkki" kustansi muistaakseni kl-varaosilla ~160€ + ne vahvikkeet ~80€ Itsellä vuoden vaihteessa täysin sama tilanne. apurungon etupään kiinnitykset repeytynyt samalla tavalla. Lisäksi hitsattiin siihen "palkin" sisäpuolelle vahvikkeet, jotka jakavat rasitusta leveämmälle alueelle. Näin saadaan apurunogn kiinnityspisteeseen kohdistuva pistevoima laajennettua sen ympärille. e36 325i Kaschmirebeige a.ka -ikuinen projekti-
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Perkele kun ois tajunnu aikasemmi tilata koko palkin, noh perähä saatiin korjattua tutun e36 hylsystä leikatuista ehjistä kiinnityskohista sovittelemalla palat omaan. Ja päälle vielä m3 vahvikkeet. Pitää varovasti ajella ettei repee uuestaa ku oli nii vittumaine korjataOriginally posted by bacemonster View PostHuoh näyttääpä niin tutulta Suosittelen tilaamaan täältä osan nro. 12. Samalla kannattaa tilata ne m3 vahvikkeet, niin ei tarvitse joka vuosi apurunkoa irrotella Suosittelen tilaamaan täältä osan nro. 12. Samalla kannattaa tilata ne m3 vahvikkeet, niin ei tarvitse joka vuosi apurunkoa irrotella "palkki" kustansi muistaakseni kl-varaosilla ~160€ + ne vahvikkeet ~80€ Itsellä vuoden vaihteessa täysin sama tilanne. apurungon etupään kiinnitykset repeytynyt samalla tavalla. Lisäksi hitsattiin siihen "palkin" sisäpuolelle vahvikkeet, jotka jakavat rasitusta leveämmälle alueelle. Näin saadaan apurunogn kiinnityspisteeseen kohdistuva pistevoima laajennettua sen ympärille. [ATTACH]128864[/ATTACH] "palkki" kustansi muistaakseni kl-varaosilla ~160€ + ne vahvikkeet ~80€ Itsellä vuoden vaihteessa täysin sama tilanne. apurungon etupään kiinnitykset repeytynyt samalla tavalla. Lisäksi hitsattiin siihen "palkin" sisäpuolelle vahvikkeet, jotka jakavat rasitusta leveämmälle alueelle. Näin saadaan apurunogn kiinnityspisteeseen kohdistuva pistevoima laajennettua sen ympärille. [ATTACH]128864[/ATTACH]  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 jos en ny aivan vituralleen lukenu puhelimella, niin tossa on ne vahvikelätkät ja enemmänkin.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Niin lähinnä sitä kun nuo on tollaset missä "reikiä" ja ne mitä merkkiliikkeestä saa niin on umpinaisia mutta sama se ei ole iso raha kokeilla ni täytyy tilailla ja kattoa mitä sieltä tuleeOriginally posted by jr66 View PostLaadullisesti ? Jos ei pahvista ole leikattu niin eiköhän ne kestä.Ei mitään kerrottavaa
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Olisiko tarkoitettu hitsattavaksi myös niistä reijistä eli tulppahitsit :thinkOriginally posted by grab_ View PostNiin lähinnä sitä kun nuo on tollaset missä "reikiä" ja ne mitä merkkiliikkeestä saa niin on umpinaisia mutta sama se ei ole iso raha kokeilla ni täytyy tilailla ja kattoa mitä sieltä tulee
 Comment
Comment