Originally posted by yenni
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?
Collapse
X
-
Originally posted by Tomba87 View PostEipä siellä lukkoa taida olla jos välillä sutii vain toisella...kyllähän minullakin lukottomalla sutii liukkaalla yleensä ensin vähän aikaa toisella ennen kuin lähtee molemmat jauhamaan. Lukkoperä kun oli vielä alla niin suti kyllä jatkuvasti molemmalla rattaalla.
Katotaan onko lukkoa vielä kuin kauan, auto on alkanut pitää hitaissa nopeuksissa jarruttaessa omituista rohinaa peräpäästä ja perän pohja näyttää öljyiseltä eli joku tiiviste vuotaa. Toivottavasti on vaan jarruista tuo ääni.
(kyseessä siis 318is)
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostOn siellä lukkoperä, laitoin sen alle itse 2 kk sitten ja vielä tarkistin että se on lukko avaamalla perän
Katotaan onko lukkoa vielä kuin kauan, auto on alkanut pitää hitaissa nopeuksissa jarruttaessa omituista rohinaa peräpäästä ja perän pohja näyttää öljyiseltä eli joku tiiviste vuotaa. Toivottavasti on vaan jarruista tuo ääni.
(kyseessä siis 318is)Speed costs, how fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by iikka View Postjos saa tiedustella.. oliko minkä hintanen hankinta tuo lukkoperä?
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostLukoton perä ikaalisiin Voimansiirtopalvelu Särkikoskelle.
Tulos: 50% / 50% lukkoperä uudella lukkoyksikollä, laakereilla, stefoilla sun muilla.
Hinta: 860e
Loppujen lopuksi tuolle omalle lukolle tuli hintaa 230€ kun myin vanhan lukottoman pois, ihan siedettävä kauppa.
Käytin autoa aamulla huollossa missä tsekattiin että perä ei ole vuotanut kuivaksi, ei onneks ollut. Se rohina tulee sitten jostain jarruista.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostHyvä tietää siltä varalta että tarttee kiristää/huoltaa omaa. Kellään perstuntumaa miten joku 40-50% lukko eroaa radalla 25% lukosta?
Loppujen lopuksi tuolle omalle lukolle tuli hintaa 230€ kun myin vanhan lukottoman pois, ihan siedettävä kauppa.
Käytin autoa aamulla huollossa missä tsekattiin että perä ei ole vuotanut kuivaksi, ei onneks ollut. Se rohina tulee sitten jostain jarruista.
Tosiaan niin juu, tuostakin hinnasta yli puolet oli uus lukkoyksikkö.
Comment
-
-
Originally posted by Teixeira View PostM3:sessa vissiin oli lukkoperä heti tehtaalta tullessaan...
EDIT: Löytyi toisesta topikista: "lukkoa ei ole vakiona kuin M3 mallissa."
Vastannee kysymykseeni...Last edited by jt78; 18-05-2008, 14:20.
Comment
-
Comment