Announcement

Collapse
No announcement yet.

Montako ahdettua e36 m3:sta suomessa??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 328 e36
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 488
    • pori

Originally posted by Bouma View Post
    Olet ihan oikeassa. Ja se on todellaki leimattu remmiahdin pellin alla 460hv/600nm, mutta millä tehoilla se on taas asia erikseen Noilla tehoilla tuo ei voi olla kai sitten mahdollista:think:think

Myynnissä vielä kaiken lisäksi:
    http://www.nettiauto.com/1263481
    eihän tuossa ilmoituksessa ole sanaakaan että olisi ahdinta mitenkään papereihin merkattu..se on ihan yksi ja sama vaikka kuinka sanoisi sen olevan remmin kanssa normaalisti katsastettu..

edit..hidas olin näköjään..
    e36 320 cabrio.
    e36 328 coupe.

Comment

• TheLate
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2006
      • 418

Olen nähnyt rekisteriotteen missä lukee selvällä suomenkielellä että on leimattu ahtimella!
      Jos minulla olisi laillinen 330i E46 remmillä niin jo otsikossa olisi ISOILLA KIRJAIMILLA Suomen ainoa jälkiahdettu 330i. Voisi tota myyntiä meinaan hieman helpottaa, mikäli se asia nuin on... Toisaalta en väitä vastaan ettei asia noin olisi, varmasti jos löytyy pelimerkkejä niin on mahdollista toi saada leimaan...

Originally posted by Maza View Post
      On suorastaan typerää, että rakentelua yritetään estää keinotekoisia rajoja asettamalla. Niin kauan kuin autoja on olemassa niitä tullaa myös muuttelemaan ja rakentelemaan. Olisi kaikkien etujen mukaista, että olisi olemassa järjestelmä jota noudattamalla saisi rakennettua laillisen ja ennenkaikkea turvallisen auton (vrt. saksan malli).
      Yhdyn nyt Maza:an, kirjaimellisesti
      Last edited by TheLate; 11-02-2008, 19:32.

Comment

• Bouma
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 3108
        • Tampere

Originally posted by TheLate View Post
        Toisaalta en väitä vastaan ettei asia noin olisi, varmasti jos löytyy pelimerkkejä niin on mahdollista toi saada leimaan...
        Voin kertoo että on talous on kunnossa
        Last edited by Bouma; 11-02-2008, 19:36.
        MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• tomippa
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 656
          • pk-seutu

Olet ihan oikeassa. Ja se on todellaki leimattu remmiahdin pellin alla 460hv/600nm, mutta millä tehoilla se on taas asia erikseen Noilla tehoilla tuo ei voi olla kai sitten mahdollista:think:think

Jep Tätä autoa juuri tarkoitinkin. On paljon muitakin automerkkejä/malleja, jotka ovat vähäpäästöisiä, eikä ole ikinä saanut ahdettuna, mutta saatu laitettua leimalle ahtimen kanssa, ihan ilman mitään suhteita. Kun vain tietää mitä lähtee tekemään, niin ei siinä mitään ongelmaa leimaan saamisen kannalta ole.

Comment

• Bouma
            Bimmer Enthusiast
            • May 2007
            • 3108
            • Tampere

Originally posted by tomippa View Post
            Jep Tätä autoa juuri tarkoitinkin. On paljon muitakin automerkkejä/malleja, jotka ovat vähäpäästöisiä, eikä ole ikinä saanut ahdettuna, mutta saatu laitettua leimalle ahtimen kanssa, ihan ilman mitään suhteita. Kun vain tietää mitä lähtee tekemään, niin ei siinä mitään ongelmaa leimaan saamisen kannalta ole.
            Juurikin näin!
            MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• jannmann
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 5856
              • Joccis City

Olen nähnyt rekisteriotteen missä lukee selvällä suomenkielellä että on leimattu ahtimella!
              Voin kertoo että on talous on kunnossa
              Originally posted by tomippa View Post
              Juurikin näin!
              Nyt pojat Bouma ja tomippa..
              Soitin juuri minuutti sitten tuon kyseisen 330i omistajalla(Juri Haavisto)..
              Ensinnäkään AUTO EI OLE LEIMASSA MINÄÄN MUUNA KUIN VAKIONA 330i MALLINA!!
              Eikä ole koskaan ollutkaan. Rekisteriotteessa ei ole mitään mainintaa ahtimesta. Eikä omistajalla ole koskaan ollut aikomustakaan leimata sitä sillä.

Eli jos viitsisit Bouma lopettaa tuon perättämän paskan jauhamisen omin silmin nähdystä otteesta jossa ahdin mukamas on merkitty.

Tämäkin ketju todistaa taas toteen sen että aina löytyy muutama "kaveri" joka tuntee/tietää jonkun jolla peli on laillisesti kilvissä yli tehorajojen.

Vaan mikä olikaan totuus??
              Last edited by jannmann; 12-02-2008, 13:50. Reason: siistitty ulkoasua
              Aprilia RSV4

Comment

• tepi_
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 2185
                • TKu

No ois tuo noloa huudella täällä,että olen itse kyseisen rekisteriotteen nähnyt ja lukee niin ja näin... Ja ei kai siellä lue,"leimattu ahtimella"? Eiköhän sinne tule tarkat tiedot ahtimesta ym. muutoksista...(merkki,malli ym..)

Comment

• Bouma
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2007
                  • 3108
                  • Tampere

Jannmann se aina jaksaa väitellä joka asiasta. Vedä herneitä siellä e30m3.fi sivuilla ihan rauhassa.

Mulle auton omistaja sanoi n.5kk sitten kun juttelin hänen kanssa että auto on leimattu ahdin kiinni!!! Ja tämä on merkattuna otteeseen!!

Mä tiedän sen mitä on kerrottu ja mua ei asia sen enempää kiinnosta!! Mulle on ihan sama onko se leimattu vai ei ahtimen kanssa.
                  MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• x-men
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2007
                    • 162
                    • .....

Originally posted by aaronp
                    ^ ns. herneet?
                    Ja isot sellaiset!

Itse asiaan, eikös kyseisen auton tapauksessa ja yleensäkkin remmi-ahdin, ole suhteellisen helppo purkaa katsastukseen irti, vai meneekö katsastuksesta läpi pelkän remmin irroittamisella? Apinan koijaustako?:think -Elämä on!

että auto on leimattu ahdin kiinni!!!
                    Ahdin kiinni, mutta ei "toiminnassa"?... ääretöntä mutuilua
                    Last edited by x-men; 11-02-2008, 22:30.
                    E34 535 -91

ex.
                    E28 520 -84

Comment

• tepi_
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2185
                      • TKu

Jannmann se aina jaksaa väitellä joka asiasta. Vedä herneitä siellä e30m3.fi sivuilla ihan rauhassa.

Mulle auton omistaja sanoi n.5kk sitten kun juttelin hänen kanssa että auto on leimattu ahdin kiinni!!! Ja tämä on merkattuna otteeseen!!

Mä tiedän sen mitä on kerrottu ja mua ei asia sen enempää kiinnosta!! Mulle on ihan sama onko se leimattu vai ei ahtimen kanssa.
                      Eli et mitään omin silmin ole nähnytkään??

Comment

• jannmann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 5856
                        • Joccis City

OT: eikö tuossa ole pieni ristiriita? Ensin olet nähnyt otteen ja seuraavaksi sinulle on vain kerrottu:think:think

ps. e30m3 sivuilla ei tarvitse vetää herneitä, siellä kun ei levitellä paskapuheita.
                        Aprilia RSV4

Comment

• Bouma
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2007
                          • 3108
                          • Tampere

Originally posted by jannmann View Post
                          OT: eikö tuossa ole pieni ristiriita? Ensin olet nähnyt otteen ja seuraavaksi sinulle on vain kerrottu:think:think
                          Mulla ei ollut mitään syytä olla uskomatta omistajaa kun sanoi että leimattu remmi kiinni ja merkattu otteeseen!!!

En mä ala väitteleen sen enempää siitä!! Joko se puhu sulle paskaa tai mulle aivan sama!!!
                          MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

• Tuiske
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2004
                            • 1441
                            • Lempäälä

Mulla ei ollut mitään syytä olla uskomatta omistajaa kun sanoi että leimattu remmi kiinni ja merkattu otteeseen!!!

En mä ala väitteleen sen enempää siitä!! Joko se puhu sulle paskaa tai mulle aivan sama!!!
                            Niinkuin jannmann sanoin niin auto ei ole leimattu ahtimelle eikä omistajalla ollut hajua että miten leimatakkaan ahtimelle ainkaan Suomessa vielä viime kesänä. Boumaa vedetty ns. höplästä
                            Corvette C4 LT4 TURBO
                            Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

Comment

• Maza
                              BTCF Member
                              • Jul 2002
                              • 4321
                              • Kannus/Kokkola

No mikäs ihme tollanen auto on leimata, vaikka ahdin onkin kiinni. Monella kerralla ku oon autoja leimannu niin inssillä ei ole ollut pienintäkään halua katsoa pellin alle. Varsinkin kun akkukin yleensä löytyy peräkontista niin ei tarvitse edes sen kiinnitystä tarkistaa konehuoneesta.

Comment

• Bouma
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2007
                                • 3108
                                • Tampere

Originally posted by Tuiske View Post
                                Niinkuin jannmann sanoin niin auto ei ole leimattu ahtimelle eikä omistajalla ollut hajua että miten leimatakkaan ahtimelle ainkaan Suomessa vielä viime kesänä. Boumaa vedetty ns. höplästä
                                Näköjää ja soitin vielä äskön kaverille joka oli silloin mukana niin kyllä samoin kuuli hän eli leimattu remmi kiinni ja merkattu otteseen:think:think Tiedä sitten, niinku sanoin jo tuolla että tämänhän ei pitäisi olla mahdollista mutta ei ollut syytä olla uskomatta auton omistajaa
                                MB CLS-12 350CGI AMG

MYSTINEN.FI

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎