Olet ihan oikeassa. Ja se on todellaki leimattu remmiahdin pellin alla 460hv/600nm, mutta millä tehoilla se on taas asia erikseen Noilla tehoilla tuo ei voi olla kai sitten mahdollista:think:think
eihän tuossa ilmoituksessa ole sanaakaan että olisi ahdinta mitenkään papereihin merkattu..se on ihan yksi ja sama vaikka kuinka sanoisi sen olevan remmin kanssa normaalisti katsastettu..
Olen nähnyt rekisteriotteen missä lukee selvällä suomenkielellä että on leimattu ahtimella!
Jos minulla olisi laillinen 330i E46 remmillä niin jo otsikossa olisi ISOILLA KIRJAIMILLA Suomen ainoa jälkiahdettu 330i. Voisi tota myyntiä meinaan hieman helpottaa, mikäli se asia nuin on... Toisaalta en väitä vastaan ettei asia noin olisi, varmasti jos löytyy pelimerkkejä niin on mahdollista toi saada leimaan...
On suorastaan typerää, että rakentelua yritetään estää keinotekoisia rajoja asettamalla. Niin kauan kuin autoja on olemassa niitä tullaa myös muuttelemaan ja rakentelemaan. Olisi kaikkien etujen mukaista, että olisi olemassa järjestelmä jota noudattamalla saisi rakennettua laillisen ja ennenkaikkea turvallisen auton (vrt. saksan malli).
Olet ihan oikeassa. Ja se on todellaki leimattu remmiahdin pellin alla 460hv/600nm, mutta millä tehoilla se on taas asia erikseen Noilla tehoilla tuo ei voi olla kai sitten mahdollista:think:think
Jep Tätä autoa juuri tarkoitinkin. On paljon muitakin automerkkejä/malleja, jotka ovat vähäpäästöisiä, eikä ole ikinä saanut ahdettuna, mutta saatu laitettua leimalle ahtimen kanssa, ihan ilman mitään suhteita. Kun vain tietää mitä lähtee tekemään, niin ei siinä mitään ongelmaa leimaan saamisen kannalta ole.
Jep Tätä autoa juuri tarkoitinkin. On paljon muitakin automerkkejä/malleja, jotka ovat vähäpäästöisiä, eikä ole ikinä saanut ahdettuna, mutta saatu laitettua leimalle ahtimen kanssa, ihan ilman mitään suhteita. Kun vain tietää mitä lähtee tekemään, niin ei siinä mitään ongelmaa leimaan saamisen kannalta ole.
Olet ihan oikeassa. Ja se on todellaki leimattu remmiahdin pellin alla 460hv/600nm, mutta millä tehoilla se on taas asia erikseen Noilla tehoilla tuo ei voi olla kai sitten mahdollista:think:think
Jep Tätä autoa juuri tarkoitinkin. On paljon muitakin automerkkejä/malleja, jotka ovat vähäpäästöisiä, eikä ole ikinä saanut ahdettuna, mutta saatu laitettua leimalle ahtimen kanssa, ihan ilman mitään suhteita. Kun vain tietää mitä lähtee tekemään, niin ei siinä mitään ongelmaa leimaan saamisen kannalta ole.
Nyt pojat Bouma ja tomippa..
Soitin juuri minuutti sitten tuon kyseisen 330i omistajalla(Juri Haavisto)..
Ensinnäkään AUTO EI OLE LEIMASSA MINÄÄN MUUNA KUIN VAKIONA 330i MALLINA!!
Eikä ole koskaan ollutkaan. Rekisteriotteessa ei ole mitään mainintaa ahtimesta. Eikä omistajalla ole koskaan ollut aikomustakaan leimata sitä sillä.
Eli jos viitsisit Bouma lopettaa tuon perättämän paskan jauhamisen omin silmin nähdystä otteesta jossa ahdin mukamas on merkitty.
Tämäkin ketju todistaa taas toteen sen että aina löytyy muutama "kaveri" joka tuntee/tietää jonkun jolla peli on laillisesti kilvissä yli tehorajojen.
Vaan mikä olikaan totuus??
Last edited by jannmann; 12-02-2008, 13:50.
Reason: siistitty ulkoasua
No ois tuo noloa huudella täällä,että olen itse kyseisen rekisteriotteen nähnyt ja lukee niin ja näin... Ja ei kai siellä lue,"leimattu ahtimella"? Eiköhän sinne tule tarkat tiedot ahtimesta ym. muutoksista...(merkki,malli ym..)
Itse asiaan, eikös kyseisen auton tapauksessa ja yleensäkkin remmi-ahdin, ole suhteellisen helppo purkaa katsastukseen irti, vai meneekö katsastuksesta läpi pelkän remmin irroittamisella? Apinan koijaustako?:think -Elämä on!
että auto on leimattu ahdin kiinni!!!
Ahdin kiinni, mutta ei "toiminnassa"?... ääretöntä mutuilua
Mulla ei ollut mitään syytä olla uskomatta omistajaa kun sanoi että leimattu remmi kiinni ja merkattu otteeseen!!!
En mä ala väitteleen sen enempää siitä!! Joko se puhu sulle paskaa tai mulle aivan sama!!!
Niinkuin jannmann sanoin niin auto ei ole leimattu ahtimelle eikä omistajalla ollut hajua että miten leimatakkaan ahtimelle ainkaan Suomessa vielä viime kesänä. Boumaa vedetty ns. höplästä
No mikäs ihme tollanen auto on leimata, vaikka ahdin onkin kiinni. Monella kerralla ku oon autoja leimannu niin inssillä ei ole ollut pienintäkään halua katsoa pellin alle. Varsinkin kun akkukin yleensä löytyy peräkontista niin ei tarvitse edes sen kiinnitystä tarkistaa konehuoneesta.
Niinkuin jannmann sanoin niin auto ei ole leimattu ahtimelle eikä omistajalla ollut hajua että miten leimatakkaan ahtimelle ainkaan Suomessa vielä viime kesänä. Boumaa vedetty ns. höplästä
Näköjää ja soitin vielä äskön kaverille joka oli silloin mukana niin kyllä samoin kuuli hän eli leimattu remmi kiinni ja merkattu otteseen:think:think Tiedä sitten, niinku sanoin jo tuolla että tämänhän ei pitäisi olla mahdollista mutta ei ollut syytä olla uskomatta auton omistajaa
Comment