Originally posted by S-E
Jos on tarvetta niin tuon kanssa voi mennä tavalliseen pakokaasumittaukseen niin, että kone käynnistetään ensimmäisen kerran ahdettuna suunnilleen siinä vaiheessa kun ajetaan katsastuskonttorin halliin sisään. Systeemi säätää autotune-toiminnossa wide band lambdalla seokset lennossa automaattisesti juuri sellaisiksi kun ne halutaan laittaa. Yksittäisen solun kohdalleen saanti kestää muutaman kymmenen sekunttia.
Pussitesti vaatisi vähän enemmän hienosäätöä mutta veikkaan, että laitteella pystyisi tekemään sellaiset kartat joilla läpäisisi senkin jos olisi tarvetta. Harmi, että se toimii sellaisenaan vain 928:ssa. Sama periaate on kuitenkin sovellettavissa käytännössä mihin tahansa ruiskuun jossa kartat on erillisellä lastulla.
Systeemin Windows-käyttöliittymä on koodattu Suomessa.
Comment