Originally posted by tomippa
View Post
Toki muutama muuttoauto on aikoinaan täällä saatu kilpiin joka on jo aikoinaan tuontimaassaan leimattu/speksattu. Tämäkään vain ei minun käsityksen mukaan enään onnistu.
Ei se tietenkään ole mahdotonta, mutta erittäin kallista ja ammattiosaamista vaativa proggis se kyllä on. Kyse ei nimittäin ole katalysaattoreista, vaan moottorin seoksellisesta toimintaikkunasta jonka sisällä pitäisi pysyä kaikissa olosuhteissa+lämpötiloissa ahdin kiinni. Proggis vaatii siis ruiskupuolella melkoisesti uutta karttaa ja varsinkin tuplavanokselliset ja softaohjatuin imusarjoin varustetut M52TU/M54 moottorit vaativat melkoisen insinöörin tekemään koko balettiin uudet softat. Orggis-softin tämä on käytännössä mahdotonta niin bemarissa kuin helposti muissakin merkeissä, mutta nuo vanokset ja niiden ajoitukset kuhunkin rasitustilanteeseen tekee hommasta astetta haastavamman.
Comment