Announcement

Collapse
No announcement yet.

Montako ahdettua e36 m3:sta suomessa??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BimmerM
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1137
    • Kemi

    Vielä vähän tästäkin niin saa vielä jotain tinkausta aikaan

    Eli tämä ainakin näyttäis olevan leimassa esstuning cfr 700 kitillä. Vaatimattomat n.700 heppaa tuossa kitissä pitäs olla
    Last edited by BimmerM; 13-02-2008, 23:25.

    Comment

    • 328 e36
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2003
      • 488
      • pori

      Originally posted by BimmerM View Post
      Vielä vähän tästäkin niin saa vielä jotain tinkausta aikaan

      Eli tämä ainakin näyttäis olevan leimassa esstuning cfr 700 kitillä. Vaatimattomat n.700 heppaa tuossa kitissä pitäs olla
      Tässäkään tapauksessa ei 99% varmuudella ole minkäänlaista ahdinta papereissa..
      e36 320 cabrio.
      e36 328 coupe.

      Comment

      • BimmerM
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 1137
        • Kemi

        Originally posted by 328 e36 View Post
        Tässäkään tapauksessa ei 99% varmuudella ole minkäänlaista ahdinta papereissa..
        Joku oli näköjään kysyny näin tuolta omistajalta
        02.02.08 21:47 MiikaR Saiko kilpiin helposti tuon kitin kanssa? 5p.

        Ja vastaus
        02.02.08 22:10 SMG Kaverin kautta sai helposti..muuten ois ollu vaikeeta.

        No en tiiä mut tapausta mutta näinpä tuolla luki.. Aika miehekäs tuo cfr 700 paketti Ruottissa on kans tassä tommonen paketti mitatut tehot 635 pollea 98 oktaanisella bensalla

        Comment

        • BimmerM
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 1137
          • Kemi

          Originally posted by BimmerM View Post
          Vielä vähän tästäkin niin saa vielä jotain tinkausta aikaan

          Eli tämä ainakin näyttäis olevan leimassa esstuning cfr 700 kitillä. Vaatimattomat n.600-700 heppaa tuossa kitissä pitäs olla
          Eikö kellään ollu tietoa tastä laitteesta enempää?

          Comment

          • Samikoo
            Bimmer Rookie
            • Oct 2007
            • 120
            • Kirkkonummi/Estonia

            äkkiseltään voin sanoa ettei ensitestien jälkeen ole toivoakaan saada päästötestistä läpi... aivan lopun alkua.

            Comment

            • eeki
              BTCF Member
              • Jul 2003
              • 1966
              • HKI

              Originally posted by Samikoo View Post
              äkkiseltään voin sanoa ettei ensitestien jälkeen ole toivoakaan saada päästötestistä läpi... aivan lopun alkua.
              Mitenkäs tätä testailtiin, ihanko peräti oikeilla välineillä? Miten kauas raja-arvoista jäätiin?
              Ducati 998 -02 //

              Comment

              • ///saMuli
                BTCF Member
                • Jan 2007
                • 964
                • Seinäjoki

                Originally posted by BimmerM View Post
                Joku oli näköjään kysyny näin tuolta omistajalta
                02.02.08 21:47 MiikaR Saiko kilpiin helposti tuon kitin kanssa? 5p.

                Ja vastaus
                02.02.08 22:10 SMG Kaverin kautta sai helposti..muuten ois ollu vaikeeta.

                No en tiiä mut tapausta mutta näinpä tuolla luki.. Aika miehekäs tuo cfr 700 paketti Ruottissa on kans tassä tommonen paketti mitatut tehot 635 pollea 98 oktaanisella bensalla
                Siis onko tällänen auto olemassa suomessa!? Leimassa tuskin mut muutenki suuri ihmetys. Mitähän tolla kitillä on hintaa? Luultavasti huidellaan jo yli 10k€. Ja jos toi o saatu jotenki kilpiin niin
                https://www.instagram.com/hackberryracing/


                BMW M240i -17 rwd man, oem lsd, MHD stage 2+ E40, Finturbo hybrid, Dorch stage 2, yli 500hv

                EX: BMW e36 S54T touring drifting, BMW E36 M3 -93 Coupe, BMW E46 M3 -01, BMW 130 M-Sport -05

                Comment

                • Samikoo
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2007
                  • 120
                  • Kirkkonummi/Estonia

                  Originally posted by eeki View Post
                  Mitenkäs tätä testailtiin, ihanko peräti oikeilla välineillä? Miten kauas raja-arvoista jäätiin?
                  ihan virallisilla laitteilla testasin..ja huomanna uudestaan.
                  kauas jäi n. 10 kertaset arvot oli.
                  hieman jo mietin tuota kyseisen auton tyyppihyväksyntää...niiköhän on edes uutena alittanut sen hetkisiä normeja.

                  noh... ompa sitten lisää askarreltavaa..pöh.

                  Comment

                  • TheLate
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2006
                    • 418

                    Originally posted by Samikoo View Post
                    ihan virallisilla laitteilla testasin..ja huomanna uudestaan.
                    kauas jäi n. 10 kertaset arvot oli.
                    hieman jo mietin tuota kyseisen auton tyyppihyväksyntää...niiköhän on edes uutena alittanut sen hetkisiä normeja.

                    noh... ompa sitten lisää askarreltavaa..pöh.
                    Ei muutakun onnea säätämiseen ja toivotaan parasta!

                    Comment

                    • BimmerM
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2004
                      • 1137
                      • Kemi

                      Originally posted by ///saMuli View Post
                      Siis onko tällänen auto olemassa suomessa!? Leimassa tuskin mut muutenki suuri ihmetys. Mitähän tolla kitillä on hintaa? Luultavasti huidellaan jo yli 10k€. Ja jos toi o saatu jotenki kilpiin niin
                      Juu suomessa näyttäs olevan ja vissiin vielä leimassa remmin kans mutta ei tietenkään nuilla tehoilla.. Kattelin vasiten niin tuolle cfr 700 kitille ei ollu hintaa mut 550 kitti oli 7520€ ja tämän loaded m3 jolla on ajettu nurburingin ennätys kitti makso 8275€ että varmaan 10k€ euron paketti..

                      Ja Samikoo:lle onnea että sais testin läpi

                      Comment

                      • Cell
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2004
                        • 7037
                        • Uusikaupunki

                        Originally posted by Samikoo View Post
                        ihan virallisilla laitteilla testasin..ja huomanna uudestaan.
                        kauas jäi n. 10 kertaset arvot oli.
                        hieman jo mietin tuota kyseisen auton tyyppihyväksyntää...niiköhän on edes uutena alittanut sen hetkisiä normeja.
                        Hyvin suurella todennäköisyydellä suoraan linjalta napattu auto ylittää rajat. Milläs moottorinohjauksella sitä nyt yritetään läpi, vai onko se salaisuus kun ei vielä ole taidettu missään kertoa?
                        325i -08
                        i3 REx -17
                        M5 -98 Imolarot
                        535i -90 N/A project (maatumassa)

                        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                        Comment

                        • CJM300
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2007
                          • 146

                          Juup. eli ei vieläkään 7kg säännön rikkonutta

                          On aika nihkiää saada leimasta läpitte ainakin M tekniikalla olevat aidot autot. Omalla kohdalla todettiin akella että Mikäli teho pysyy vakiona turboahtamisen jälkeen auto on "mahdollista" saada leimattua. Tässäkin tapauksessa katsastus mies päättää loppupäässä antaako leiman vai ei.

                          Tämä on siis Ake:n puhelin keskustelun peruja.
                          Teoriassa kun ahtimen laittaa täytyisi tehon tippua tuohon 7kg säännön tehoihin, Mitä ei usko erkkikään. Itse en ainakaan tiedä muita ahdettuja Kattipelejä kuin Calibran sc versiot joissa on mantzelin remmiahdin paketti joka on valmiiksi Tuv papereilla.

                          Mutta se että lukee TUV ei tarkoita että setti menee suomessa läpitte heittämällä. Itse olen aika skeptinen kaikkien Vähäpäästöisten autojen virittämiseen liittyvissä asioissa. Syynä tähän on veljeni vectra B vm.98, tuli hylsy ei tuv hyväksytyn takavaimentimen, ja Teho ilmansuodattimen käytöstä.

                          Saattoi leimaukolla olla huono päivä.

                          Comment

                          • FroZ
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2003
                            • 298
                            • jkl

                            Kannattaa lukasta -> http://www.dnsf.org/forum/index.php?...5024.msg153108

                            Jos tuota suunnittelee, niin kannattaa valkata tietystä autosta joku passeli vuosimalli jollon päästörajat on ollut "fiksummat"... esmes joku vm92 tms...

                            Comment

                            • Leka
                              BTCF Member
                              • Sep 2003
                              • 7701
                              • Vilppula

                              Yllättäen sensuuri iski väliin

                              Koittakaas nyt perkele pysyä asiassa ettei tavitse heitää koko threadia huitsin nevadaan
                              sigpic

                              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                              Comment

                              • Jochen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2002
                                • 1229
                                • Valkeakoski & Trondheim

                                Originally posted by Samikoo View Post
                                ihan virallisilla laitteilla testasin..ja huomanna uudestaan.
                                kauas jäi n. 10 kertaset arvot oli.
                                hieman jo mietin tuota kyseisen auton tyyppihyväksyntää...niiköhän on edes uutena alittanut sen hetkisiä normeja.

                                noh... ompa sitten lisää askarreltavaa..pöh.
                                Hö, huono homma :(

                                Jos edes vähän tarkemmin kertoisit että millaisella kokoonpanolla yrität läpi niin voitais porukalla miettiä mitä on tehtävissä.

                                No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
                                Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
                                Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
                                Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
                                Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
                                Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎