Jep onhan tuossa joustovaraa jonkinverran joo, mutta jos joustoa löytyy vain se 1,5cm niin kyllä sellasella aika tuskaa on ajella, ellei oikeesti tykkää kovasta kyydistä, näin ainakin minun mielestäni.
Tollanen ämmäläisen etupuskuri kun tossa 325 sedan e36:ssa on niin pakkohan tota on vähäsen madaltaa kun ainakin omaan silmään näyttää hassulta kun taas vakiopuskurilla meniskin Mut missä menee rajat edessä ja takana ettei joudu mankeloimaan? 30/15 tai 40/20 madallusta oon miettiny pelkät jouset vaihtamalla... -92 vuotiseenhan pitäs noita hilppeitä vaihdella jos alustasarjaa meinaa. Vakioiskarit vois jättää paikoilleen maltillisella madalluksella. Onko kellään kuvia kyseisen auton madalluksesta kyseisellä rengaskoolla, tai tota edes läheltä liippaavalla madalluksella? Arvostaisin kovasti ettei tarvis ostaa sikaa säkissä
Jotain forumilta searchilla koitin ettiä mut kaikki linkit on "not found", nettiautossakin nihkeesti ilmotetaan autojen madallukset ja rengaskoot, googlen kuvahaulla nyt saa vaan arvailla jos niitten coupejen joukosta yhtään sedania edes löytää
Tollanen ämmäläisen etupuskuri kun tossa 325 sedan e36:ssa on niin pakkohan tota on vähäsen madaltaa kun ainakin omaan silmään näyttää hassulta kun taas vakiopuskurilla meniskin Mut missä menee rajat edessä ja takana ettei joudu mankeloimaan? 30/15 tai 40/20 madallusta oon miettiny pelkät jouset vaihtamalla... -92 vuotiseenhan pitäs noita hilppeitä vaihdella jos alustasarjaa meinaa. Vakioiskarit vois jättää paikoilleen maltillisella madalluksella. Onko kellään kuvia kyseisen auton madalluksesta kyseisellä rengaskoolla, tai tota edes läheltä liippaavalla madalluksella? Arvostaisin kovasti ettei tarvis ostaa sikaa säkissä
Jotain forumilta searchilla koitin ettiä mut kaikki linkit on "not found", nettiautossakin nihkeesti ilmotetaan autojen madallukset ja rengaskoot, googlen kuvahaulla nyt saa vaan arvailla jos niitten coupejen joukosta yhtään sedania edes löytää
225/45/17, et34, leveyttä kummassakin 7.5
En tiedä onko tästä mitään apua, mutta...
oma sedani maltillisella madalluksella ja 215/45R17 ja 235/45R17 kumeilla.
Vanteet ovat 7,5 ja 8,5. Et muistaakseni 41 molemmissa. Pyörii ongelmitta.
Takana aika pulla.
willtheyfit.com:
Ei pitäisi olla ongelmaa vakiokaarilla ja tuolla sinun yhdistelmälläsi vaikka madaltaisikin.
Terve! Mikä se sivu oli mistä näki eri rengas koko ja eri vateella. ku tarvis saada tietää miltä näyttää kun 8.5" leveelle vanteella on 195/40/17 ja 195/45/17, että tiedän kummat tilaan, takapyörille laitoin jo 215/40/17 niin olis kiva olla veny ja myös näyttäis vähä samalla profiililta ku takana.
Nykyiset. Harraste: BMW E30 325i -88 700Hv Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex. Volkswagen Golf 1.8 -92 Volkswagen Vento 1.8 -92 BMW E36 316i -92 BMW E36 320i -91 BMW E36 320 -92 BMW E36 318is M-Sport -95 BMW E36 323i -99 BMW E90 330D -07 M-Sport BMW E36 325i -92 "M3"
oma sedani maltillisella madalluksella ja 215/45R17 ja 235/45R17 kumeilla.
Vanteet ovat 7,5 ja 8,5. Et muistaakseni 41 molemmissa. Pyörii ongelmitta.
Kiitos paljon! tosta on ihan sikana apua. Paljon oot ite madaltanu?
Sain vanteet just alle ja menis normijampalle noinkin, mut kyllä toi puskuri vaan on ylhäällä Kuskin puolelta etuvanteesta kuuluu pientä ääntä, ihan ku nostajien naputusta. Kovenee/nopeutuu vauhdin kasvaessa et jotain toi vanne hinkkaa :think
Kiitos paljon! tosta on ihan sikana apua. Paljon oot ite madaltanu?
Sain vanteet just alle ja menis normijampalle noinkin, mut kyllä toi puskuri vaan on ylhäällä Kuskin puolelta etuvanteesta kuuluu pientä ääntä, ihan ku nostajien naputusta. Kovenee/nopeutuu vauhdin kasvaessa et jotain toi vanne hinkkaa :think
Tuossa on bc:n korkeussäädettävä. Takaa taisi olla jo tuossa vaiheessa, niin alhaalla kun tuon saa. Ei takapään korkeus kauheasti eroa siitä mitä oli M-sport -jousilla. Etupäätä tiputettu varmaan 40mm. Vaikea arvioida:think
Tuossa ei ole mielestäni etu- ja takapää ihan balanssissa, vaan takaa hieman liian korkea etupäähän verrattuna.
Aikas jännä... Mun mielestä mulla on takapää sua matalemmalla, vaikka ei pitäs olla madallettu Koitin kyllä tiirailla rengas irti mutta rälläkkää tarvis et paskakerroksen sais pois tieltä.
Etupää joo näyttää melko matalalta verrattuna takapäähän, mutta rivien välistä ymmärsin että asia on jo korjattu
Kiitti vielä vinkeistä, näillä pohdinnoilla taidan päätyä 30/15 madallukseen pelkillä jousilla. Kun on auto muuten maalailtu, ehostettu ja kavereiden haukut väärästä merkistä taas kuunneltu, ostan varmaankin toiset vanteet ja ehkäpä korkeussäädettävän talveks jos madallus ei enää miellytäkään
Aikas jännä... Mun mielestä mulla on takapää sua matalemmalla, vaikka ei pitäs olla madallettu Koitin kyllä tiirailla rengas irti mutta rälläkkää tarvis et paskakerroksen sais pois tieltä.
Etupää joo näyttää melko matalalta verrattuna takapäähän, mutta rivien välistä ymmärsin että asia on jo korjattu
Kiitti vielä vinkeistä, näillä pohdinnoilla taidan päätyä 30/15 madallukseen pelkillä jousilla. Kun on auto muuten maalailtu, ehostettu ja kavereiden haukut väärästä merkistä taas kuunneltu, ostan varmaankin toiset vanteet ja ehkäpä korkeussäädettävän talveks jos madallus ei enää miellytäkään
Tilannetta on yritetty korjata jo. Tulevana kesänä taas lisää
Minkäslaisia renkaita porukka on laittanut noille M3 orkkisvanteille koossa 7,5 ja 8,5 R17 ? M3:n alle olisi tarkoitus laittaa.
Tarkotuksena olisi radalla ajaa sekä kevään ja syksyn kurakelit niin voisi parempia vanteita sitten säästellä niiden yli. Eipä ole mitään tietoa mitä sinne voisi alle tyrkätä kun kovin isoja summia ei nyt voi sijoittaa.
Michelin Pilot Sport?
Goodyear F1?
Bridgestone Potenza?
Minkäslaisia renkaita porukka on laittanut noille M3 orkkisvanteille koossa 7,5 ja 8,5 R17 ? M3:n alle olisi tarkoitus laittaa.
Tarkotuksena olisi radalla ajaa sekä kevään ja syksyn kurakelit niin voisi parempia vanteita sitten säästellä niiden yli. Eipä ole mitään tietoa mitä sinne voisi alle tyrkätä kun kovin isoja summia ei nyt voi sijoittaa.
Michelin Pilot Sport?
Goodyear F1?
Bridgestone Potenza?
Comment