Taakse on tarjolla 10x17 ET15 vanteet, mutta suositeltuja 245/35r17 renkaita tuntuu löytyvän huonosti ja ovat kovemmin hinnoiteltuja kuin viereiset profiilit.
Kumpi on sovitettavissa helpommin ja pienemmällä mankeloinnilla maltillisesti madallettuun cäbiin, 235/40 vaiko 245/35. Renkaaksi tulee suht kapearunkoinen NS-2.
Kaaret on takaa kevyesti pokattu valmiiksi ja alla pyörii nykyisin ongelmitta 235/35r19 ET35 vanteella. Eteen tulee todennäköisimmin jo monesti threadissa suositeltu 215/40r17 + 8,5x17ET20
Taakse on tarjolla 10x17 ET15 vanteet, mutta suositeltuja 245/35r17 renkaita tuntuu löytyvän huonosti ja ovat kovemmin hinnoiteltuja kuin viereiset profiilit.
Kumpi on sovitettavissa helpommin ja pienemmällä mankeloinnilla maltillisesti madallettuun cäbiin, 235/40 vaiko 245/40. Renkaaksi tulee suht kapearunkoinen NS-2.
Kaaret on takaa kevyesti pokattu valmiiksi ja alla pyörii nykyisin ongelmitta 235/35r19 ET35 vanteella. Eteen tulee todennäköisimmin jo monesti threadissa suositeltu 215/40r17 + 8,5x17ET20
Millainen se sinun kevyesti pokattu kaari on? Jos tosiaan vakiokaaresta vain kanttia käännetty niin ei mahdu.
Edit: Tuossa kuva 10x17 ET15 245/35 Ja ei ihan kevyimmästä päästä ole tuo kaaren muokkaus.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Millainen se sinun kevyesti pokattu kaari on? Jos tosiaan vakiokaaresta vain kanttia käännetty niin ei mahdu.
Juuri kuten mainitsit, eli kanttia vain rullattu pystyyn. Rullaamatta ei varmaan mahdu yleisimmin suositeltu 245/35 -kumikaan, joten lisähinta siitä ei tunnu kannattavalle, jos jokatapauksessa joutuu mankeloimaan lisää. Säästää mankeloinnin hinnan jo renkaiden hinnassa.
Mutta taisin tehdä valinnasta vaan liian vaikeeta miettimällä liikaa. Tulkoon renkaiksi 235/40, yhtä laittomiahan noi 10" vanteelle on.
Taakse on tarjolla 10x17 ET15 vanteet, mutta suositeltuja 245/35r17 renkaita tuntuu löytyvän huonosti ja ovat kovemmin hinnoiteltuja kuin viereiset profiilit.
Kumpi on sovitettavissa helpommin ja pienemmällä mankeloinnilla maltillisesti madallettuun cäbiin, 235/40 vaiko 245/40. Renkaaksi tulee suht kapearunkoinen NS-2.
Kaaret on takaa kevyesti pokattu valmiiksi ja alla pyörii nykyisin ongelmitta 235/35r19 ET35 vanteella. Eteen tulee todennäköisimmin jo monesti threadissa suositeltu 215/40r17 + 8,5x17ET20
Esim. Hankook 245/35R17 Camskill:ssä ~90€/kpl..,mutta jos 235/40 ja 245/40 väliltä pitää valita, niin itse ottaisin 235/40. Ei tarvisi mankeloida niin älyttömiä sirppejä. 10" et15:sta kaari vaatii aika kovan käsittelyn.
Juuri kuten mainitsit, eli kanttia vain rullattu pystyyn. Rullaamatta ei varmaan mahdu yleisimmin suositeltu 245/35 -kumikaan, joten lisähinta siitä ei tunnu kannattavalle, jos jokatapauksessa joutuu mankeloimaan lisää. Säästää mankeloinnin hinnan jo renkaiden hinnassa.
Mutta taisin tehdä valinnasta vaan liian vaikeeta miettimällä liikaa. Tulkoon renkaiksi 235/40, yhtä laittomiahan noi 10" vanteelle on.
Meinasin ettei sulla varmaan mene oikein minkäänlaisilla renkailla niihin kaariin ne vanteet. Ja kuten QUASIMODO yllä jo mainitsi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Typotin hieman tuota alkuperäistä kysymystä, eli valinta oli seuraavien suositeltujen välillä 235/40, 245/35 ja 245/40. Voi olla, että se ylimääräinen sentti korkeudessa ajaa kuitenkin noiden 245/35 -renkaiden suuntaan. Cammskillista on tähänkin mennessä tilaukset sujuneet sulavasti.
Mutta ihan tota vihjasitte, eli ilman lisämuokkauksia ei tule menemään kaariin, mikä ei sinänsä haittaa. Muokataan sitten, mutta silti aina mahdollisimman vähän
Tuo Hajun kuva oli erittäin kuvaava, eli paljon joutuu mankeloimaan. ja 235/40 olisi tuosta sentin kapeampi, mutta myös sentin korkeampi profiililtaan
Typotin hieman tuota alkuperäistä kysymystä, eli valinta oli seuraavien suositeltujen välillä 235/40, 245/35 ja 245/40. Voi olla, että se ylimääräinen sentti korkeudessa ajaa kuitenkin noiden 245/35 -renkaiden suuntaan. Cammskillista on tähänkin mennessä tilaukset sujuneet sulavasti.
Mutta ihan tota vihjasitte, eli ilman lisämuokkauksia ei tule menemään kaariin, mikä ei sinänsä haittaa. Muokataan sitten, mutta silti aina mahdollisimman vähän
Tuo Hajun kuva oli erittäin kuvaava, eli paljon joutuu mankeloimaan. ja 235/40 olisi tuosta sentin kapeampi, mutta myös sentin korkeampi profiililtaan
Itellä ihan samat ongelmat pyöriny nyt pari päivää renkaitten kanssa. Ottasko 235/40/17 vai 245/35/17. Miulla kanssa 10" vanne mut et on 25 takana. Edessä kans 8,5 ja et 20. 215/40 varmaan sinne pitää pyöräyttää.
Pari kolme päivää nyt pyöriny mankelin kanssa w124 mersun ympärillä ni toivottavasti ois e36:n kaaret vähän paremman muotoset. Tuntuu et ei meinaa mankeli sattua mitenkään mersun takakaariin
_____________________
Nyk. BMW F11 -12 530dA RUT-***
Ex Honda Accord -97
Ex BMW e36 -98 323Ti Compact XVN-***
Ex BMW e36 -98 328i touring GHT-***
Ex BMW e34 -94 525iX touring AXZ-***
Ex BMW e36 -94 316i compact MEZ-***
Ex BMW e30 -? 325i touring kv. XBI-***
Ex BMW e30 -90 316i sedan ZIY-***
Ex Ford Sierra -88 2.0
Comment