E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jr66
    replied
    Originally posted by Jürgen_ View Post

Sisähalk. 21mm ja paksuus n. 2,4mm
    Iso käsi

Leave a comment:

• Miko
    replied
    Originally posted by aaretti View Post
    onko porukka ruuvaillut noita v-maxxin coilover settejä kolmisatasiin ja miten ovat pelanneet :think

toisessa autossa minulla on jo v-maxx ja pelaa hienosti ja avon alle olen samanlaista settiä miettinyt :think

tuossapa linkkiä sellaiseen:
    http://viewitem.eim.ebay.fi/VMaxx-Ge...688465292/item
    Itellä oli ex coupessa vmaxxit ja oli aihan perseestä.
    Etutolppien reijät oli porattu vääriin paikkoihin ja oli ihan liian löysät ne jouset.

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Originally posted by aaretti View Post
    onko porukka ruuvaillut noita v-maxxin coilover settejä kolmisatasiin ja miten ovat pelanneet :think

toisessa autossa minulla on jo v-maxx ja pelaa hienosti ja avon alle olen samanlaista settiä miettinyt :think

http://viewitem.eim.ebay.fi/VMaxx-Ge...688465292/item
    Eikö näm VMaxx, TA-Technix, JOM jne. ole ihan samaa tavaraa eri leimalla vaan? Aika kallis on tuo VMaxx (ainakin tuossa urlissa) huomioonottaen tuotteiden keskinäiset erot, nimittäin TA-Technixia saa ihan Suomesta 270 euroon.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by Duzer View Post
    Nyt tarvis tietää nopeesti että mistä saan hommattuu tälläsen ohjaustehostimen pumpun: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...pump_mounting/ eli tälläsellä numerosarjalla:32 41 1 137 952

Schmiedmannilta tilasin jo tolla numerolla pumpun mutta toi kiinnitysrauta ei mee siihen ku pumppu väärä,eikä niillä oo samanlaista. Eli mistähä tollasen tilais,tai jos jollai sattuu olemaan käytettynä ni olisin kyllä kiinnostunu..
    On se kumma ku ei näinki yleisee autoon oo enää ees osia saatavilla,ei tota pumppua eikä sen enempää Boschin 1-siipistä puhallinta
    Merkkiliike, KL-Varaosat

Leave a comment:

• Duzer
    replied
    Nyt tarvis tietää nopeesti että mistä saan hommattuu tälläsen ohjaustehostimen pumpun: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...pump_mounting/ eli tälläsellä numerosarjalla:32 41 1 137 952

Schmiedmannilta tilasin jo tolla numerolla pumpun mutta toi kiinnitysrauta ei mee siihen ku pumppu väärä,eikä niillä oo samanlaista. Eli mistähä tollasen tilais,tai jos jollai sattuu olemaan käytettynä ni olisin kyllä kiinnostunu..
    On se kumma ku ei näinki yleisee autoon oo enää ees osia saatavilla,ei tota pumppua eikä sen enempää Boschin 1-siipistä puhallinta

Leave a comment:

• n0fear
    replied
    Originally posted by Löwen View Post
    Tietääkö joku? :think

Mulla on kans touringissa mykkänä ja kun toimi niin ääni kuului takakaiuttimista, ajotietokoneen äänet mullakin kunnossa....

Leave a comment:

• Jürgen_
    replied
    Originally posted by Juhi$ View Post
    Osaako kukaan valaista?
    Ne etupuslat vaihtoon vaan niin hyvä tulee, ja kulmien säätö tietysti kannattaa samalla tehdä.

Originally posted by jr66 View Post
    O-renkaan no. 11 koko ? Auton tiedot yläreunassa: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...m_water_hoses/
    Sisähalk. 21mm ja paksuus n. 2,4mm
    Last edited by Jürgen_; 02-05-2011, 14:35.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    O-renkaan no. 11 koko ? Auton tiedot yläreunassa: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...m_water_hoses/

Leave a comment:

• aaretti
    replied

Leave a comment:

• JJT
    replied
    Originally posted by Löwen View Post
    Tietääkö joku? :think
    Parkkitutkan piippaus tulee vanhemmissa malleissa siitä hattuhyllyn alla kontinpuolella olevasta "kaiuttimesta". OBC:n piipitykset kuuluu kuskin jalkatilassa olevasta gongista, uudemmissa myös pdc:n.
    Eli jos sulla on kaiutin siellä kontinpuolella niin siitä pitäis kuulua parkkitutkan ääni.

Leave a comment:

• Juhi$
    replied
    Originally posted by Juhi$ View Post
    320 sedani, takarenkaiden auraus päin persettä, varsinkin kuskinpuoli. Silmämääräisestikkin näkee että aurausta todella paljon ja huomaa renkaiden voimakkaana kulumisena.
    Kuinka pahan aurauksen saa ihan säätämällä kuriin? Vai onko sitten ne etummaiset puslat rikki, aiheuttaako kyseisen ilmiön? Auto liikkuu nyt kuin ajokoira, onneksi ei tarvi ajella kun siihen asti että saa e34 liikenteeseen, sit tämä seisontaan, kuntoon ja talvea odottelemaan
    Osaako kukaan valaista?

Leave a comment:

• speyburn
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ei ole, vaan numero 4.
    Okei, minä kiitän. Jospa näillä tiedoilla pääsis eteenpäin

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by speyburn View Post

Tuosta kuvasta siis numero 6. Sellanen kysymys vielä, että nämä on ilmeisesti juurikin ne puslat jotka saa takapään tumpsahtamaan esim. vaihteiden vaihdossa?
    Ei ole, vaan numero 4.

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by speyburn View Post

Joten mistäs tiedän minkä kokoset olis tarkotus autoon laittaa?
    Mittaat kuinka paksu vakaaja sulla on.

Leave a comment:

• speyburn
    replied
    Olis tarkotus pientä huoltoa tehdä 318it compactiin ja takapään puslat pitäis aluks vaihtaa. Katoin powerflexin sivuilta, että "Rear Roll Bar Mounting Bush" nimistä puslaa löytyy kokoja 12,14,16,18mm.

Joten mistäs tiedän minkä kokoset olis tarkotus autoon laittaa?

Tuosta kuvasta siis numero 6. Sellanen kysymys vielä, että nämä on ilmeisesti juurikin ne puslat jotka saa takapään tumpsahtamaan esim. vaihteiden vaihdossa?

Leave a comment:

Working...
X